Apua mun kaiuttimet pamahti ! Musa siis soi kännykän kautta kaiuttimissa ja vedin töpselin irti jatkojohdosta kun piti vaihtaa pistokepaikkaa kun siivoiöin, ja kun laitoin toiseen pistokkeen (virrat päällä) niin pamahti eikä kaiuttimista mitään elonmerkkejä vaikka ois pistorasiassa :D oiskohan kyseessä jonkinsortin oikosulku? en tiiä mitään näistä asioista, joten voinko ite tehdä asialle jotakin vai oisko palautus mustaam pörssiin ? :(
kaiuttimet pamahti
no music no life
3
163
Vastaukset
- no music no life
siivosin* mustaan* sori virheet kännykällä kun kirjottelen :)
- Muista jatkossa
Sähkölaitteita ei saisi ikinä laittaa virtanappi päällä seinään koska laitteet on suunniteltu käynnistettäväksi virtanapista ja suoraan seinään kytkeminen voi hajoittaa laitteen kuten sinun tapauksessa. Takuu huoltoon mars!
- Butthurt in 1..2..
Kirjoittaja on luultavasti nainen, joten turha vaivautua. Takuu ei koske itse rikottuja laitteita. Paitsi, jos osaisit selittää että se meni oikosulkuun itsestään, uskottavasti, joka on yli naisen pään kierroksien maksimäärän. Joten onnee vaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643510
- 643262
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa723077SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542562- 712372
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.421128Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018