Minkälainen asuin alue on kekkola? mietin vaan kun on lapsia että onko hyvä alue asua lapsiperheiden???? -ulkopaikkakuntalainen
KEKKOLA???
6
3898
Vastaukset
- kuokkalantyttö
on kyllä ja läheltä löytyy niin ruokakaupat (n.1,5km), päiväkoti, ala- ja ylä-aste ja yrttisuon liikuntapuisto :)
todella rauhallista aluetta, mitään ongelmia ei ole ollut :) - jl4h523lg53g
Paitsi että se on opiskelijakylä joten saat varautua siihen että 100db musiikki kuuluu ympäri vuorokauden. Toisaalta silloin ei tarvitse itse radiota laisinkaan.
- Hohhoijaa
Hörhöprovo, taas.
- vuodenspämmääjä
Hohhoijaa kirjoitti:
Hörhöprovo, taas.
yliopisto-mies, spämmi-nero, kun ei itse osaa taas vauhdissa tämä Hohhoijaa.
- spamopisto
Spämmi-mies taas vauhdissa, spammaa kaiken ja työskentelee yliopistolla.
- Kakkara
No, me asutaan opiskelija-asuintaloa vastapäätä. Kahden vuoden aikana olen vain kerran herännyt sieltä kuuluvaan möykkään ja se oli silloin, kun Suomi voitti lätkän mm-kultaa. On muutenkin kiva naapuri. Asunnot on melkein aina tyhjänä, kun ovat jatkuvasti jollakin lomalla: kesä-, syys-, joulu-, hiihto- tai pääsiäissellaisella ja viikonloppuisinkaan ei ole valoja kuin muutamassa asunnossa.
Lähikauppana on kaksi Siwaa, joista Ainolanrannan kaupassa on Siwan yleiseen tasoon nähden hyvät valikoimat, kaikkea yleensä löytyy. Ja henkilökunta on ystävällistä.
Lenkille on helppo lähteä alamäkeen kohti Rantaraittia, muutama sata metriä.
Kuokkalan keskustaan lyhyt matka ja siellä on sitten kauppavalikoimaa jo vähän enemmän.
Ihan yhtä hyvä paikka asua kuin mikä tahansa Jyväskylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733