Miksihän Nissan ei ole tuonut Almera/Primera -koon perheautoja markkinoille? Tiida oli, mutta taisi epäonnistua, kun katosi aika nopeasti. Mikä vika lie Tiidassa sitten ollut kun ei menestynyt?
Toyotalla on Corollat; Versot ja Avensikset.. Mazdalla 6 ja 3..
Nissanilla suppea mallisto
5
144
Vastaukset
- Kummallista.
P11 ja P12 farmareitakin ihmeen vähän näkynyt, miksiköhän, hinta liian korkea? Tyylikkään näköisiä, Virosta, saisi halvalla.
- Nissan mallistosta
Oon ajanut Nissanilla23 vuotta, mutta nyt kun ei sopivaa mallia ole ollut aikoihin enään markkinoilla, niin vaihdan varmaan Toyota Corolla/Verso/Mazda3 ..johonkin noista. Hondalla myös ok malleja.
- Katsokaapa
USA:n mallistoa ja hintoja. V-ttu tätä suomen verotusta.
http://www.nissanusa.com/ - Nissanilla suppea ma
Jenkeissä hyvännäköisiä malleja. Miksi ihmessä eivät saa tänne niitä tuotua? Jotaki russakan näköstä tiidaa vaan lykkäävät.
- Ja tehot
Melkein 300 heppaa kaikissa eikä maksa paljon, mutta eihän suomessa saa sellaisia olla, että on kyttien helppo saada kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481211- 1571050
- 57833
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178709Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27706Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50704- 8702
- 346678
- 11676
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11641