Olen pohtinut eroavani RCI:n jäsenyydestä vaihtojen kalleuden ja vähäisen käytön takia. Riittääkö että ei maksa seuraavaa jäsenmaksua vai pitääkö sinne erikseen ilmoittaa eroavansa. Olen viikkojäsen.
RCI:stä eroaminen
2
558
Vastaukset
- entinenjäsen
Riittää, tulet tosin saamaan useita yhteydenottoja niin puhelimitse kuin sähköpostitsekkin joissa haluavat koko ajan paremmilla ja paremmilla tarjouksilla houkutella sinua vielä jäseneksi jäämään, mutta jos niihin ei halua tarttua niin jäsenyys päättyy.
Jos haluat jäsenyyden vielä voimassa pitää, niin kannattaa odotella että se menee umpeen ja sen jälkeen saat parhaan tarjouksen kun koittavat sinua houkutella takaisin, näin ainakin itselläni oli ja suostuin vuoden jatkon ottamaan kun ei montaa kymppiä maksanut, mutta nyt saa kyllä jäädä kun kohta loppuu. - syrt16
minä kyllä käytän tuota rci vaihtoja,lisälomia pisteitä,nyt on helpoa kun voi netistä selata ja varailla ja hoitaa viikkonsa asioita.eipä sen puoleen puhelin palvelu on hyvää ja asiallista.olen ollut 5 vuotta jo jäsenenä,ja nyt kokeilin platiunium-jäsenyyttä piruuttani.vielä ei siitä ole ollut hyötyä,muista kykkäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185