Olen pohtinut eroavani RCI:n jäsenyydestä vaihtojen kalleuden ja vähäisen käytön takia. Riittääkö että ei maksa seuraavaa jäsenmaksua vai pitääkö sinne erikseen ilmoittaa eroavansa. Olen viikkojäsen.
RCI:stä eroaminen
2
613
Vastaukset
- entinenjäsen
Riittää, tulet tosin saamaan useita yhteydenottoja niin puhelimitse kuin sähköpostitsekkin joissa haluavat koko ajan paremmilla ja paremmilla tarjouksilla houkutella sinua vielä jäseneksi jäämään, mutta jos niihin ei halua tarttua niin jäsenyys päättyy.
Jos haluat jäsenyyden vielä voimassa pitää, niin kannattaa odotella että se menee umpeen ja sen jälkeen saat parhaan tarjouksen kun koittavat sinua houkutella takaisin, näin ainakin itselläni oli ja suostuin vuoden jatkon ottamaan kun ei montaa kymppiä maksanut, mutta nyt saa kyllä jäädä kun kohta loppuu. - syrt16
minä kyllä käytän tuota rci vaihtoja,lisälomia pisteitä,nyt on helpoa kun voi netistä selata ja varailla ja hoitaa viikkonsa asioita.eipä sen puoleen puhelin palvelu on hyvää ja asiallista.olen ollut 5 vuotta jo jäsenenä,ja nyt kokeilin platiunium-jäsenyyttä piruuttani.vielä ei siitä ole ollut hyötyä,muista kykkäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541