tytöt kysynpä vaan huvikseen et mikä miehes viehättää?niinku ulkonäöst ja päänsisällöst :P kysyn vaan.
tytöt..
9
1329
Vastaukset
- varpunen
pitkä,lihaksikas,HAUSKA!!,tyhmänrohkea :P ,hellä,suojeleva,siniset silmät...ei mikään naisten naurattaja... paitsin mun naurattaja :DD
- 16v.
mä oon kaikkea muuta ku tota :(
- Makuasia
16v. kirjoitti:
mä oon kaikkea muuta ku tota :(
Se on niin yksilöllistä!! Jokaisella on erilainen maku, oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Älä hätäänny ;)
Joku tykkää pitkästä fledasta, toinen kaljusta. Joku tykkää suklaasilmistä, toinen sinisilmistä. Samoin joku tykkää hiljaisista ja ujoista pojista, toinen rohkeista ja puheliaista.
Minä ainakin uskon optimistina, että jokaiselle on se joku tuolla :)
Oma mielipide: jos ulkonäössä ei ole mitään sellaista seikkaa, joka herättää syystä tai toisesta epämieluisan olon, niin kyllä se sisin on tärkeintä. Ja taas palaamme siihen, että vaikka joku ei pitäisi ulkonäöstäsi tai persoonallisuudestasi, joku toinen varmasti pitää. Kannattaa tuo painaa kaaliinsa, muuten joutuu itkemään monet kerrat katkerasti. Ja ehkä siltikin joutuu, elämä on sellaista...
- tyttö
Ulkonäöstä vaikee sanoo, hyvännäköisiä on niin erilaisia. Luonnettakin aika mahdotonta kuvailla... Noh, ihanaa olis, jos olis älykäs, ja et sen huumorintaju ja ajatusmaailma kohtais mun, mutta tyyppi olis silti oma rakastettava persoonansa eikä just samanlainen kuin mä. Sit tietty nää perinteiset luotettava, ymmärtäväinen, hellä jne. Lista vois jatkua, mut sanavarasto loppuu ;). Vaadin varmaan liikaa, kun toivon tyypin olevan suunnilleen mun kohtaloni ja sielunveljeni, mutta kun nyt kerran pyydetään kuvaamaan. Aika yllättävän paha kysymys muuten... :D
- Pikkutyttö
Avoin, yleispositiivinen elämänasenne (ei siis masennukseen taipuva). Se on hyvä, jos on omia mielipiteitä, jotka osaa perustella ja jos tekee virheitä, niin avoimesti myöntää ne.
Mies saa näyttää tunteensa, olla vihainen, itkeä ja nauraa kun siltä tuntuu. Keskustelutaito ja kiinnostus kaikenlaisista jutuista on plussaa.
Tietenkin tyttöystävän hellittely, kannustaminen ja välittäminen ovat todella tärkeitä juttuja.
Ulkonäkö ei ole niin tärkeää, jos on henkinen puoli kunnossa, mutta muutama asia on, jotka voisin mainita: Ei saa olla lihava, täytyy olla hygieeninen ja innokas seksin suhteen.
ps. Vielä jos käyttää ihanan miehekkäitä partavesiä, niin oih...multa ainakin menee jalat alta.
- nanna
*vähän pyöreitä eikä mitään luurankoja..
*tummat silmät.. tai vaaleet.. mitä väliä sillä on..
*ei mikään lökäpöksy ja pipopää..
*ajattelee muutakin kuin seksiä, alkoholia, autoja ja pelejä..
*ajattelee gimmakaverinsa tunteita..
*ei tarvii olla mikään nörtti..
*ei kieri itsesäälissä..
*pitää eläimistä..
*ei morkkaa mitään mikä toiselle merkitsee..
*suojeleva..
*puhelias
*huumorintajuinen
*pystyy puhumaan asiat selväksi.. - jaa-a
pitkät hiukset. JAM! Niinku puhtaat hiukset. Rasvaset, takkuset ja likaset vaa ällöttää
- Shinju
no kaikillahan se on iha makuasia, mut mun tapauksessa, ja varmaa joittenki muidenki, ulkonäkö ei oo tärkein mut tietysti plussaa jos on iha ok näkönen... suhtkoht fiksu, siis ettei joka viikonloppu jossai perskännissä kusella nurkan takana tms, ja sellane joka hyväksyy tytöt sellasina ku ne itte on, eikä missää tietyssä muotissa. tossa kai ne tärkeimmät, ainaki mun mielest...
^___^- 16v.
et joku haluais tollasen.mä oon ton tyyppinen,en juomas ja hyväksyn ehdottomasti tytöt semmosina millasia ne on.jokainen nainen on kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691