Kadonneen puhelimen

paikannus ?

Kuinka paikannetaan kadonnut android puhelin ? Tarviiko puhelimessa olla joku sovellus asennettuna ? Asiallisille neuvojille suuri kiitos.

32

10810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup_

Kiitos ! Tällaista juuri etsiskelin :)

• Juu ole hyvä! Itse olen käyttänyt tuota palvelua ja hyväpuoli siinä on se että sillä voi paikantaa, etätyhjentää, kadonneen puhelimen löytäminen äänimerkin avulla.

• Anonyymi

Redmi.,xiaomi.13..älypuhelin.
        Kadonnut.29.1.2024…
        Kuulovammainen.

• jdttjd

Avast anti theft on mielestäni paljon parempi ja monipuolisempi.

Nim. Kokemusta on.

• Minullakin on tuosta kokemuksia mutta Samsungin oma palvelu on minun mielestäni kätevämpi.

• sese1

pitääkö samsungin olla krjautua palveluun ennen kuin sitä voi netin kautta paikantaa. Nimittäin puhelin hukassa ja en saa tuota palvelua toimimaaan kun piäis puhelimella reistöröityä.

• Anonyymi

No tottakai se Samsungin paikannuspalvelu pitää ottaa puhelimelle käyttöön jo ennenkuin se puhelin on kateissa, ei siis sillon kun se on jo kadonnut.

T. miksuh

• Kyllä. Muuten ei voi paikantaa puhelinta.

• Anonyymi

Edunvalvoja..Susanna Olkkonen.Tuusula.jos.on.vaara.tietoja.menee.ulkopuoliselle.Triljoona.dollareita.omistaa.

• sese1

onkohan sitten mitään muuta keinoa paikantaa puhelinta, kun se on nyt jossain metsässä.

• Tuota Plan B ohjelmaa olen käyttänyt ja ihan hyvin on toiminut. Sen voi asentaa etänä Google Playn kautta puhelimeen mikäli puhelimessa on toimiva Google tili ja siinä on internet yhteys päällä.

• kadonnut puhelin

en voi jostakin syystä asentaa sovellusta ja kännykkä hukassa sekä netti päällä AINA. koitan soittaa puhelimeen ja hälyyttää sillä tavalla, että olisi päällä. olisiko ratkaisuja ongelmaan?

• fefefewfew

Jos on akku loppu niin voiko mikään toimia? Pikaista vastausta kaipailisin :)

• Ei voi ellei joku lataa sitä ja käynnistä puhelimen.

• ikonen1

itseltäni hävisi tänään puhelin akku on loppunut voiko mitenkään paikantaa?

• Ei voi koska virtaa ei ole ja paikannus on kiinni.

• Väärin.

Paitsi jos joku sen joskus laittaa päälle.
        Eli voi paikantaa.

• Hankala laittaa päälle jos akku on loppu. Pitäisi ensin ladata se ja varas on sen verran fiksu että ottaa sim-kortin pois siitä.

• Väärin.

Niin, laturillahan ne yleensä ladataan eikä se mitenkään hankalaa ole.
        Ilman simiäkö ei muka voi laitetta paikantaa, applella pystyy.

• ygkuh

Hukkasin tänään kännykän ja nyt ei mistään löydy

• eilöydy

mä ehota tätä koita fsecure mut jos ei toimi niin paska

• maksullisethuonot

F-secure ei mitään löydä:D Nini hirveetä kusetusta että..

• k96eanko

Entä onko windows phonelle vastaavanlaista puhelin-etsintää olemassa?

• Huawei_kateissa

Mun puhelin on ollut 3 päivää kateissa ja siitä on akku loppu enkä löydä sitä mistään. Muistikuvana on vaa se et oisin heittänyt sen sohvalle. olen mun pikkuveljrn kännykällä nyt. Mun on Huawei auttakaa :(

• huawei_hukassa

Mul on Huawei *

• Kiire

Entä jos puhelin päällä mutta netti ei, voiko sit m silloin paikantaa ja sijaintikin päällä.

• Aksus

Puhelin pitää olla päällä jos on sammunut niin tosta ei ole hyötyä. Lisäksi puhelimessa pitää olla sijainti asetus päällä.

• Anonyymi
        Aksus kirjoitti:

Puhelin pitää olla päällä jos on sammunut niin tosta ei ole hyötyä. Lisäksi puhelimessa pitää olla sijainti asetus päällä.

Puhelimessa netti päällä? Miten netti otetaan pois päältä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1576
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1546
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1252
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      175
      1096
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      311
      1040
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1036
    Aihe