MIKSI PITÄÄ KIRJAUTUA

palsta avoimeksi

kun haluaisi 'kysy eläke asioista' palstalla jotain kysyä/kommentoida.On paljon vanhoja ihmisiä joita asia kiinostaa ja on ajankohtainen, mutta tieto jää 'lukkojen taakse' kun ei uskalla kirjautua, moni ei halua tietojaan antaa mihinkään rekisteriin, en myöskään minä, en avaa mitään mihin pitää kirjautua, en koskaan.Mikä on syynä että joku kirjautuminen pitää tehdä, ei luulisi että häirikköviestejä olisi kuinkaan paljon vaikka saisi avoimesti asiaansa kysyä

22

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+15

      S24 keskusteluissa ei ole keskustelupalstoja joille olisi pakko kirjautua käyttäjätunnuksilla.

      kaikkia palstoja voi lukea ja kaikille palstoille voi kirjoittaa myös rekisteröitymättä ja kirjautumatta.

      • tyyppityy

        Taitaa olla kohta kaikissa ketjuissa sama pakko


    • katos niinpäs onkin
    • palsta avoimeksi

      ei voi aloitusta tehdä... yritin mutta piti kirjautua....miksi juuri tuo palsta on pitänyt panna noin hankalaksi ... vanhemmat ihmiset jotka sitä tietoa juuri tarvitsisi niin ei kirjaudu... ja niin jää tietoa vaille, ei kaikilla ole hallinnassa kaikki kommervenkit mitä pitäisi tehdä ja eivät uskalla antaa tietojaan mihinkään, en itsekään anna edes sähköpostiositetta mihinkään, mutta eipä tule roskapostiakaan..... eikä kukaan kalastele mitään tietoja kun ei niitä tyrkytä esim. juuri tietojaan antamalla josta jotkut hakkerit ne käsiinsä saa ja eteenpäin halvalla myy... ja taas on roskapostia senjälkeen. Siksi en anna omia tietojani mihinkään.Ymmärtäisin jos tuo kirjautuminen olisi jossain seuranhakupalstalla pakollinen, mutta on täysin käsittämätön vanhoja ihmisiä kiinnostavissa asioissa neuvovalla palstalla.

    • mutta miten..

      tuolla sitten näkyy että moni alotus on tehty ilman rekisteröityä nimimerkkiä? Esim.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11369390
      Missä vaiheessa alotusta tehtäessä rekisteröintikäsky tulee, kun mulla ainakin aukee sellanen tavallisen näkönen sivu jos laittaa 'aloita uusi keskustelu'? Tuleeko siinä lähettäessä sitten jotakin että 'et voi lisätä keskustelua ilman kirjautumista' tms.? En viitsi kokeilla ite kun ei keksi mitään asiaa sille palstalle..

      • juu se

        virheilmoitus tulee kun viestin yrittää lähettää:
        http://prntscr.com/y6ttk


    • sitäkin pohdin...

      noin juuri tulee ja se estää vastaamasta/kommentoimasta/tekemästa uutta aloitusta.... mikä on tarkoitus tuolla estämisellä, häirikköviestien karsinnasta tuskin on kysymys, harvemmin tuollisilla palstoilla esiintyy mitään sellaista mikä olisi tarkoituksenmukaista estää tuolla kirjautumispakolla ... vai onko kyse jonkin muutoksen koekäytöstä, että olisi tulossa kaikille palstoille, silloin kyllä loppui ainakin minun vierailuni täällä kokonaan.Vai onko jonkun tahon intresseissä mahdollisesti estää vanhempien ihmisten tiedon saanti itseään koskevissa asioissa.

    • kuuppukuu

      Jos 'kysy työeläkkestä'- palstan pitäjä ihmettelee kysymysten määrän hurjaa pudotusta edelliseen avoimeen palstaan verrattuna niin syytä voi hakea juurikin siitä kirjautumispakosta. Ei monikaan aloittajan mainitsemista syistä sinne kirjaudu ja näin ollen jää ehkä tärkeääkin tietoa vaille omista asioistaan.

    • aapskukkuu

      Mitä järkeä on ylläpitää sellaista palstaa johon ei pysty mennä kysymään mitään.

    • Tiedonhaluinen

      TOIVOTTAVASTI YLLÄPITO LUKEE JOSKUS NÄITÄ JA SAADAAN EHKÄ VASTAUSKIN, MISTÄ ON KYSYMYS TÄMÄN YHDEN PALSTAN KOHDALLA, JOKA ON TÄRKEÄ TIEDON JAKOPAIKKA AIKA MONELLE ELÄKEIKÄÄ LÄHESTYVÄLLE, JA TIEDON SAANTI ESTETÄÄN KIRJAUTUMISPAKOLLA. MIKSI NIIN TAPAHTUU.

    • 99//99**

      nostanpa tämän näin ekana arkipäivänä jotta ylläpito huomaisi vaikka vahingossa tämän lukea ja ongelman poistaa jos se on mahdollista.

    • Moikka,

      Meillä voi kaikkialla kirjoittaa kirjautumatta sisään. Voit siis hyvin kysyä tai kommentoida myös 'kysy työeläkkeestä' palstalla ilman kirjautumista :).

      Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24 Ylläpito

      • haha?

        KOKEILE ITSE..

        kun avauksen/viestin yrittää lähettää, se vaatii kirjautumaan sisään!!!!! KOKEILIN JUURI ja sama ongelma edelleen.

        ylläpito vaihtoon, jos ei jakseta lukea koko ketjua ja tarkistaa itse jos ongelma saadaan toistumaan..


      • haha?
        haha? kirjoitti:

        KOKEILE ITSE..

        kun avauksen/viestin yrittää lähettää, se vaatii kirjautumaan sisään!!!!! KOKEILIN JUURI ja sama ongelma edelleen.

        ylläpito vaihtoon, jos ei jakseta lukea koko ketjua ja tarkistaa itse jos ongelma saadaan toistumaan..

        niin ja en kokeillut onnistuuko avauksen/viestin lähettäminen edes kirjautumalla sisään. palsta ainakin on täysin kuollut, eli eipä taida onnistua.


      • näinpä...
        haha? kirjoitti:

        KOKEILE ITSE..

        kun avauksen/viestin yrittää lähettää, se vaatii kirjautumaan sisään!!!!! KOKEILIN JUURI ja sama ongelma edelleen.

        ylläpito vaihtoon, jos ei jakseta lukea koko ketjua ja tarkistaa itse jos ongelma saadaan toistumaan..

        Ihan USKOMATONTA ja niin noloa... eihän nämä tunne edes omia palstojaan??!! :o


    • 99**99//

      Jos ylläpito viitsisi kohteliaasti yrittää mennä sinne kysy työeläkkeestä-palstalle niin selviäisi ettei se onnistu... siellä on se punainen käsky kirjautua yrität sitten tehdä aloituksen tai kommentin...lukeminen kyllä onnistuu ainakin vielä mutta muu ei.KIITOS jos viitsitte vilkaista ihan oikeasti.Tuolla jossain aiemmassa vastauksessa on oikein kuva siitä mitä vastassa on... tutustukaapa.

    • 20+5//

      SIELLÄ SE KIRJAUTUMISPAKKO MÖLLÖTTÄÄ EDELLEEN... Jos ylläpitoalkaa ihmetellä kun ei palstalla mitään tapahdu niin syytä voi hiljalleen alkaa poistaa...PALSTA AUKI..JUMALAUTA JA ÄKKIÄÄ.

    • Hei,
      olemme tietoisia tästä teknisestä ongelmasta ja korjaamme sitä parasta aikaa. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    • 45+46

      vihdoinkin.....

    • Hei,
      olemme saaneet vianmäärittelyn tehtyä ja keskustelunaloitusten pitäisi päätyä nyt palstalle ilman kirjautumista. Joissakin yksittäistapauksissa vika saattaa valitettevasti edelleen olla ajankohtainen.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    • 45+46

      kiitos toiminnastanne, toimii jo, kokeilin.Voitko kertoa mistä se vika johtui...

    • Hei,
      kyseessä oli niin sanottu "lyöntivirhe" eli ihan inhimillinen erehdys.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      687
      8091
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      344
      3204
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2725
    4. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      166
      2383
    5. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      83
      2309
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      2297
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      150
      1687
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1500
    9. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      57
      1441
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1353
    Aihe