Terve!
Haluan vuokrata ok-talon/mummonmökin ympärivuotiseen käyttöön rauhaiselta paikalta. Kuitenkin niin, että puhelin- ja nettiyhteys toimii. talon tulisi olla n 300km
säteellä Tampereelta. Vuokralaisena olisi kohta 50 v täyttävä nuorimies, jolta luonnistuu myös ok-asumisen pikku askareet.
Muutto mielellään 1.5.2013 alkaen.
Harry, 045 144 28 40
Halutaan vuokrata ok-talon / mummonmökin
2
198
Vastaukset
- mummonmökinmaksut6
Ennakkomaksua noin 100000e?, kun vuokra on kuitenkin yli 6000e/kk?
- vamosole55
Moikka
Minulla olisi kaikilla mukavuuksilla varustettu talo idyllisellä pihapiirillä. Etsin vuokralaista, joka olisi kiinnostunut oleilemaan suurimman osan vuotta talossani. Itse tykkäisin taas olla joskus tällä idyllisellä paikallani. Vuokra aikaa olis eniten syyskuu tai lokakuu - toukokuun alku. En tiedä miten tällaista sovittelisi. Olisi kiva kun joku voisi nauttia ihanasta paikasta, kun itse pääsen hyvin harvoin paikalle. Tampereelta on Lammille n 80 km missä idyllinen paikkani sijaitsee.
tTuula 050-3583859
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312433- 701163
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja871130Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431125- 44910
- 76889
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92874- 54851
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu87776Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115759