Miksi pojat haluavat tyttöystävän?

happymee!!!

Siis tytöillähän on aina hirveet puheet poikaystävistä ja kuinka haluais ketä halailla yms...miten pojat?

29

1691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happymee!

      voi ihanat pojat!

    • 16v poika

      Ärsyttää ku jotkut yleistää tollee et kaikki pojat ois seksin perää.
      Ite ainaki etin seurustelusta sitä läheisyyttä ja luottamusta. Ja kaikkea sellaista :).

    • lifemocker

      tytöillä on vähän erilainen ruumiinrakenne kuin pojilla. se kiehtoo ;)

      • ....

        ime pilluus


      • lifemocker
        .... kirjoitti:

        ime pilluus

        juu kyllä sitä naista tulee nuoltua ;)


    • joojoojoojoojoo0

      voi ku ois poikaystävä..... *huoh*

    • mitä!?

      öööm,lifemocker mitä ihmettä teet NUORTEN keskustelupalstoilla???Jooh,ei ainakaan pelottavaa tai mitää o.O.Joku peräkammarin poika Ha ha!.....sääliksi käypi..

      • lifemocker

        mitäs SÄ teet NUORTEN keskustelupalstoilla???Jooh,ei ainakaan pelottavaa tai mitää o.O.Joku peräkammarin poika Ha ha!.....sääliksi käypi..


    • no sex in the city

      Mä ainakin haluasin tyttöystävän, koska haluaisin tuntea läheisyyttä ja tuntea sen että on jollekulle maailman tärkein asia.

      • Xleiiclclc

        Että sais sitä pillua. Ja oha ne iha hyvii keittiöskii


    • cloudsurfing

      Itte voin myöntää, että en oo ikinä ees kunnolla seurustellu. Oon kohta jo 17v (poika olen). En oo siis ikinä oikeesta pussannu tyttöö, ja kaverit on joskus jopa haukkunu homoks, ku en oo ikinä ollu kenenkää tytön kanssa.. Joku voi luulla, että olen ruma nörtti tms. Ei oikeastaan pidä paikkaansa. Olen ihan komea ja urheilullinen ja koulussakin menestyn hyvin. Olisi ollut montakin mahollisuutta saada tyttö, mutta olen rehellisesti todennut, että minulla ei ole aikaa eikä oikeastaan kiinnostustakaan sitoutua. Vapaat suhteet eivät toimi, olen sitäkin kokeillu. Joku voi sanoa minua kehittymättömäksi, enkä täysin kiistäkkään sitä asiaa. Voipi olla :) Harrastukset kiinnostaa tällä hetkellä enemmän kuin seurusteliminen. Minulla on ollut kolme ihastusta. Ensimmäinen oli joskus ala-asteella. Silloin en kyllä uskaltanut kertoa koko asiasta kenellekkään. Toinen tyttö tykkäsi ensin minusta, mutta sitten minä tykkäsin hänestä vasta parin vuoden päästä.. Minulla on käynnyt monta kertaa että tyttö tykkää minusta, mutta minä en hänestä. Sitten osat vaihtuu.. Kerran en edes tajunnut, että minulla oli mahdollisuuksia yhteen tyttöön. Hän lähetteli mulla sydämmiä, tuli aina juttelemaan ja ym. Tajusin vasta monta vuotta sen jälkeen, että hän saattoi pitää minusta. No menneitä ei saa takaisin, eikä oikeastaan haittakkaan. Kolmas kerta oli ylä-asteen lopulla ja me jopa hengailtiin sen tytön kanssa. Sitten vain lopettettiin tapailu, eikä olla senkoomin nähty. Hän oli tosin hiukan erilainen kuin minä. Hän oli juhlia-tyyppiä, niinkuin monet tän ikäiset nuoret, minä taas en. Koko kesä meni harrastuksen parissa, joten en hirveästi ole ehtinyt häntä tapaamaan. Toki siitä voin syyttää itseäni, etten jättänyt aikaa hänelle.
      Voitte kyllä tulla haukkumaan moukaksi ja muuksi, mutta kerroin ainakin rehellisesti itsestäni :) Nauttikaa siis elämästä ja sitten kun löytyy joku kiva kumppani, niin olkaa iloisia! Ei kannata myöskään vajota pohjalle, jos eroaa. Ei se maailma siihe kaadu! :)

      Ps: En ehtinyt kertoa tytölle pitäväni hänestä, koska olin ehkä vähän suuttunut, tai oikeastaan pettynyt häneen, koska hän oli vähän juhlinut muiden jätkien kanssa. Hän vielä itse kertoi siitä. Ehkä hän halusikin päästä minusta sittenkin eroon..
      Terve!

    • happymee!

      moi cloudsurfing!

      oikeesti melkee itkin ku luin tota! Ihana sinä, sun kaltasia pitäs olla! :3 Siis en yleistäkkää pojilla että kaikki on sellasia ,mutta kyllä tää nykynuoriso (osa) on ainakin sellasta seksin perässä kulkevaa..

      Ite siis tyttönä haen tukea ja turvaa ja tietty sellasta hauskaa ja että on kivaa ja sais olla rakastunu ja rakastettu. pus kaikki< 3

    • Jarkeva sentaan

      Olen sina hiljaa vittu........ihmiset saattaa oikeasti rakastaa toisiaan, eika vain pillua....eika tan ikaisten viela mitaan pillua saada!
      Sina rakastat pillua jos tollaista kirjoittelet!
      Minakin rakastan omaa tyttoystavaa enka mitaan vatun vatun vattua!

    • happymee1

      siis mulle puhut? oon tyttö , ja en edelleen yleistä, koska oon vaa sattunu täs kuulee ku frendi jätettii sen takia koska hän ei halunnu seksiää, nii lähinnä tarkotin että sellaset pojat on syvältä perseestä, eli kunnon pojat hakee rakkautta? :)

    • Kuulkaas

      Mies ja nainen on lähes samanlaisia. Mies voi rakastua siinä missä nainen. Kyllä se hellyyttää kun näkee vanhuksia jotka pitävät käsistään kiinni, ja tuntevat toisensa niin hyvin. Rakkaus on ihana asia.

    • kattokaa peiliin

      Vittu kun tytöt tässä se ongelma on nehän on aina poikien perässä juoksemassaja huutelemassa enkös oo kaunis sä kelpaisit mun pillu hierojaks sitten kun poika sanoo ei niin on heti saatana haukkamassa vittu vainja ainoastaan pillu riippuvaiseksi vittu ite ihailette niitä pillujanne on poikia joita ei kiinnosta paskaakaan teidän pillut saatana ootte vaan outoja ette ole poikia parempia niinkuin luulette sitä paitsi jos ette pidä sii ä että teitä pannaan niin misk tuutte tarjoo sitä pilluunne idiootit Poika = tyttöä älykkäämpi

      • happymee!

        ootko ikinä ollut äidinkielen tunnilla? :)


    • MUUTAKIN KUIN...

      Sellainen jätkä ei ole minkään arvoinen,joka seurustelee vain seksin takia.

      ei-yhtään-minkään-arvoinen-

      • haha trol :D

        you dont say?


    • ikgpivfäh

      no minä henkilökohtaisesti haluan tyttöystävän sen takia että olisi joku joka rakastaisi ja jota voisi rakastaa ja olisi joku........ kyl te tiiätte.....
      seksi on kyl kans kivaa mut ei se tärkein juttu

      • happymeee!

        hihiih ihana sinä :3

        Haluaisin poikaystävän siksi koska: Ois kivempi olla pojanki seurassa eikä vaan tyttöjen , sais olla iloinen, rakastunut, vois kertoo kaikkee, pidettäs hauskaa , sais aina raskaan päivän jälkeen halin ;)

        hei mulla on oma kertomus itsestäni samalla palstalla :" pisin kertomus itsestäni" everybody lukemaan!


    • Anonyymi

      No kaikki on seksin perään ajattele nyt👃👃👃👃👃👃👃

      • Anonyymi

        Oikeet jätkät on komeita ja ei seurustele vaan seksin takia vaan kauniin tytön takia.


    • Anonyymi

      Siks että tytöt on kauniita

    • Anonyymi

      Kunnon jätkät pussaa ja rakastaa tyttöä eli ei seurustele seksin perään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe