Miten saan vuotta vanhemman pojan huomion ? :):

Mitäteen

Eli oon 7- luokalla, ja on ihastunu 8- luokkalaisee todella ihanan näköseen poikaan.
En tiiä miten saisin sen huomion. Hän on sinkku.
Olen lähettänyt hänelle fb:ssä kaveripyynnön, muttei hän ole hyväksynyt sitä..

Olen siis Todella ihastunut häneen, ja jos joku viitsisi auttaa, niin olisi tosi kiva :))

178

9330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajsgjfk

      sama tilanne mut oon 15v poika ja ihastunu 13v tyttöön...

      • Mitäteen

        Tä poika on muute kans täyttäny 15 helmikuus :D


      • ErNuGirl4ever
        Mitäteen kirjoitti:

        Tä poika on muute kans täyttäny 15 helmikuus :D

        Mä en oikeen osaa neivoo sua.

        Mut onks teijän kouluissa sama juttu et kundeil on joku ihme "en hengaa ees vuotta nuorempien kanssa"? Sillä meil toi on pojille jotenki niin suuri juttu :3
        Voisko joku kundi selittää että miks? Ja onks se jotenki noloo tai jotain? Mua vaan mietityttää^^

        Toivottavasti sun, mitäteen, koululaiset ei oo tällassii!


      • Mitäteen
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mä en oikeen osaa neivoo sua.

        Mut onks teijän kouluissa sama juttu et kundeil on joku ihme "en hengaa ees vuotta nuorempien kanssa"? Sillä meil toi on pojille jotenki niin suuri juttu :3
        Voisko joku kundi selittää että miks? Ja onks se jotenki noloo tai jotain? Mua vaan mietityttää^^

        Toivottavasti sun, mitäteen, koululaiset ei oo tällassii!

        Ei oo, yks munki luokkalainen seurustelee kasiluokkalaisen kaa :)
        Ja kiitti viestistä ! :))


      • jepjep.
        Mitäteen kirjoitti:

        Ei oo, yks munki luokkalainen seurustelee kasiluokkalaisen kaa :)
        Ja kiitti viestistä ! :))

        Täällä eräs epätoivoinen tyttö myös, kohde on vain kolme vuotta vanhempi...


      • Mitäteen
        jepjep. kirjoitti:

        Täällä eräs epätoivoinen tyttö myös, kohde on vain kolme vuotta vanhempi...

        Ei kolme vuottakaa oo mun mielestä paljoo, hymyile vaa ku tulee vastaa ;))


      • erikasdddd
        jepjep. kirjoitti:

        Täällä eräs epätoivoinen tyttö myös, kohde on vain kolme vuotta vanhempi...

        yhyy sama tilanne :( okei luulisin et se on 2 vuotta. En tiie minkä ikäne se on tai en ees nimee. enkä oo semmoi ees ihastunu vaa se on hia vitu kiiima. Se on mein koulun lukios jote se sattaa olla kahesta neljään vuotta vanhempi D;


      • -,,-
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mä en oikeen osaa neivoo sua.

        Mut onks teijän kouluissa sama juttu et kundeil on joku ihme "en hengaa ees vuotta nuorempien kanssa"? Sillä meil toi on pojille jotenki niin suuri juttu :3
        Voisko joku kundi selittää että miks? Ja onks se jotenki noloo tai jotain? Mua vaan mietityttää^^

        Toivottavasti sun, mitäteen, koululaiset ei oo tällassii!

        meijän koulussa on ainakin sellanen juttu että ei seurustella, hankitaan pillua vaan ihan sama keneltä tai kui vanhalta kun saa pillua on kova juttu. tietenkin asia tulee vielä kovemmaksi jos jälkeenpäin kehuskelee kaikille ja juorutaan millane pillu oli


      • Jasumiini
        Mitäteen kirjoitti:

        Tä poika on muute kans täyttäny 15 helmikuus :D

        ^ Grau ;)


      • Tytteli99

        Rohkeasti vain tutustumaan ! Ikähän on vain numeroita! :) Ja me tytöt tykkäämme kun pojat puhuvat suoraan eikä peittele tunteitaan! (:


      • aassdfg
        Mitäteen kirjoitti:

        Tä poika on muute kans täyttäny 15 helmikuus :D

        Niin oon mäkin muuten täyttänyt sillon 15.
        Mut mee vaan juttelemaan sille, pyydä ulos tai vaikka kattomaan teille leffaa joku ilta.


      • Hyihelv
        -,,- kirjoitti:

        meijän koulussa on ainakin sellanen juttu että ei seurustella, hankitaan pillua vaan ihan sama keneltä tai kui vanhalta kun saa pillua on kova juttu. tietenkin asia tulee vielä kovemmaksi jos jälkeenpäin kehuskelee kaikille ja juorutaan millane pillu oli

        Aika pervo koulu sulla


      • vaneri
        Mitäteen kirjoitti:

        Tä poika on muute kans täyttäny 15 helmikuus :D

        toi tais olla sun ihastus joka laitto et ''sama tilanne mut oon 15v poika ja ihastunu 13v tyttöön...''


      • jep :I
        -,,- kirjoitti:

        meijän koulussa on ainakin sellanen juttu että ei seurustella, hankitaan pillua vaan ihan sama keneltä tai kui vanhalta kun saa pillua on kova juttu. tietenkin asia tulee vielä kovemmaksi jos jälkeenpäin kehuskelee kaikille ja juorutaan millane pillu oli

        jep :I


      • mul on aivan samanlainen tilanne!!!!!!


      • tytzy c:
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mä en oikeen osaa neivoo sua.

        Mut onks teijän kouluissa sama juttu et kundeil on joku ihme "en hengaa ees vuotta nuorempien kanssa"? Sillä meil toi on pojille jotenki niin suuri juttu :3
        Voisko joku kundi selittää että miks? Ja onks se jotenki noloo tai jotain? Mua vaan mietityttää^^

        Toivottavasti sun, mitäteen, koululaiset ei oo tällassii!

        no älä hei, meilä päi on lähes samaa paitti et pojat kattelee vanhempien muijien perää!! just tällä hetkelki yks rinnakkaisluokkalaine -99 poika seukkaa -98 muijan kaa :oo


      • kiimanen2
        -,,- kirjoitti:

        meijän koulussa on ainakin sellanen juttu että ei seurustella, hankitaan pillua vaan ihan sama keneltä tai kui vanhalta kun saa pillua on kova juttu. tietenkin asia tulee vielä kovemmaksi jos jälkeenpäin kehuskelee kaikille ja juorutaan millane pillu oli

        Tähänkö on tultu ...minun nuoruudessa koulussa täyty opiskella ...


      • popopop2

        oon myos 13 v. mut poika ja oon todella ihastunut yhteen meian luokkalaiseen mutta en tahdo saada sen huomiota kunnolla


      • Selfie

      • gwwge356

      • Anonyymi
        jepjep. kirjoitti:

        Täällä eräs epätoivoinen tyttö myös, kohde on vain kolme vuotta vanhempi...

        Sama, mutta oon vaan ite 12v tyttö. Toivoisin niin kovasti että hän tulisi ja juttelisi minulle ja että tultaisiin edes kavereiksi mutta en edes ole samassa koulussa ja en tiedä hänestä oikein muuta kun yhden harrastuksen jota harrastan itsekin, nimen ja iän… olisihan me vinkit täälläkin aika tarpeen


    • janskuu:)

      Nähdessäsi hänet koeta hakea varovaista katsekontaktia, ja jos hän vastaa katseeseesi, voit hymyillä ja kääntää sitten nopeasti katseesi toiseen suuntaan. Kai sinulla on facebookissa tunnistettava profiilikuva? Jos poika ei ole hyväksynyt kaveripyyntöäsi, se voi johtua siitä, ettei hän osaa yhdistää kaveripyynnön lähettäjää sinuun. Toivottavasti saat tehtyä häneen tuttavuutta! Tsemppii ;)

      • Mitäteen

        Joo oon vilkuillu sitä ja se mua, ja mun kaveri sanoo et se on menny noloks ku meijä katseet on kohdannu..
        Oon ite kuitenki niin pessimisti, et tuntuu ettei mul voi käydä nii hyvää tuurii et just se tyyppi kenest mä tykkään, ni tykkäis musta..
        Mut kiitti tosi paljon neuvoista !!! :))))


      • -FinnishGirl-
        Mitäteen kirjoitti:

        Joo oon vilkuillu sitä ja se mua, ja mun kaveri sanoo et se on menny noloks ku meijä katseet on kohdannu..
        Oon ite kuitenki niin pessimisti, et tuntuu ettei mul voi käydä nii hyvää tuurii et just se tyyppi kenest mä tykkään, ni tykkäis musta..
        Mut kiitti tosi paljon neuvoista !!! :))))

        sun kantsii pyytää joltain sen numero, tai laittaa kik-viestii :) saat ainakin selville onko tunne molemminpuolinen ;)


      • Älä menetä toivoa
        Mitäteen kirjoitti:

        Joo oon vilkuillu sitä ja se mua, ja mun kaveri sanoo et se on menny noloks ku meijä katseet on kohdannu..
        Oon ite kuitenki niin pessimisti, et tuntuu ettei mul voi käydä nii hyvää tuurii et just se tyyppi kenest mä tykkään, ni tykkäis musta..
        Mut kiitti tosi paljon neuvoista !!! :))))

        Itekkin ajattelin noin yhest meiän koululaisest, että ei se oikeesti voi musta tykätä... Mut sit vähän sen jälkeen meijän luokkalaiset kerto et se oli sanonu perille meiän luokkalaiselle, et seki tykkää musta


    • onkokemusta

      Moi !
      Koitappa jotenkin saada selville millaisista asioista poika pitää.
      Ja yleensä vanhempia poikia on vaikeampaa lähestyä, kuin samanikäistä.
      Minusta sinun kannattaisi lähettää vaikka fb:ssä viesti hänelle, vaikkei hän kaveripyyntöäsi olisikaan hyväksynyt ( :
      Onnea ! :)

    • Mitäteen

      Kiitos viestistä ! ((:
      .. En oikeen tiiä miten saisin noita asioita selville, ja olen aika ujo :3 Mutta kyllä mä jotain keksin ! (:

      mut mitä mä laittaisin siihen viestiin .. Ku jotenki tuntuu et se kertois tyyliin kaikille.. ja toisaalta tuntuu et se ymmärtäis.. Oon tosi epävarma :D:

      • toivotan onnee

        jos pelkäät et näyttää viestis kaikille niin poista viesti kun se on lukenu sen. :)


    • Mursureiska

      Tuon ikäset pojat keskittyvät vielä paljon enemmän muihin asioihin kuin tyttöihin. Kannattaa laittaa pojalle viestiä suoraan ja sanoa että haluaisit tutustua. Itse kun olin 15, tyttö soitti mulle ja sanoi haluavansa katsoa kanssani elokuvan meillä. Katsoimme elokuvaa ja tyttö lähti kotiin. Ei mulle tullu mieleenkään että hän olisi minusta kiinnostunut. Oli hän. Kävi sitten myöhemmin ilmi kun oli liian myöhäistä.

      Joten ole konkreettinen ja laita viestiä missä kysyt että haluaisiko poika tutustua. Kyllä hän on varmasti tytöistä jo kiinnostunut mutta päässä pyörii vielä niin paljon muita asioita kuten urheilu, tietsikkapelit, mopot että hän ei vaan huomaa ennen kuin asia esitetään harvinaisen selkeesti :)

      Tsemppiä. Ehdit vielä kokea paljon kivoja tutustumistapoja onnistumisen/kantapään kautta. Se kuuluu elämään.

      • Mitäteen

        Kiitos viestistä !! :))

        Toivottavasti poika ei nyt aattele et oon joku ihan tyhmä ku silleen tuun juttelee :):


    • lifemocker

      kipikipi juttelemaan sille!

    • azsdf

      Aina kun saat katse kontaktin, moikkaa sitä.

      • Mitäteen

        Kiitos viestistä ! :)
        Pelottaa vaan et mitä se ajattelee :D:


    • same22

      Sä oot ihan samas tilantees ku mä! :D Oon ite kans seiskal ja tykänny jo kauan kasiluokkalaisesta. :D Toi tilanne tuntuu niin samalta. Ja sama kun olin ala-asteellä ni tykkäsin vuotta vanhemmasta. Itse asias sit tykkäsin siit taas yläasteel.

      • Mitäteen

        tsemppii sulle ! :))


      • kohtalotoveri

        mitääh?! ei voi olla totta, mulla jus näi!! ^
        oikeesti WTF?!!
        ..Eka ihastuin siihen ala-asteella(se oli kutosella ja mä vitosella) sit ku tulin ylä-asteelle, nii mä ihastuin siihen taas ja nyt on kesäloma ja näin sen viimeks koulussa ja se oli niin ihanasulonensöpöinkomeinaivan lutunen


    • tyttö99:)

      Mulla ihan sama tilanne, paitsi poika on ysillä:D ja vielä isosiskoni luokalla.... eivät ole ikinä tulleet oikein toimeen, joten aika jännä että poika on minulle todella miellyttävä:) juttelee aika paljon facessa mulle ja kuljetaan bussissa aina joskus samaa matkaa kotiin:) se on vielä semmonen, ettei juttele paljon tytöille, kun on sellainen tosi ujo:D että tosi mukava, mitenkä suhtautuu muhun tasavertaisesti! että voin kokemuksesta sanoo, että ei tuo vuoden tai kahden ikäero ole pahakaan, ei varsinkaan enään yläasteella, ala-asteella se olisi ollut vähän isompi juttu:D onnea teille kaikille ihastustenne kanssa, minä yritän saada tästä omastani aikaan jotakin;)

      • Mitäteen

        Kiva, onnee teille kans !! :))


    • eieijaei

      On täysin typerää yrittää henkilön huomiota joka ei siitä ole kiinnostunut.
      Kyllä nämä pojat ovat valmiita naimaan sinua ja siinä sitten olet saastutettu.
      Kun löydät aikoinaan sen oikean, niin tämä mies pitää sinua kultaa ja timantteja arvokkaampana, jos olet koskematon (ainakin minä pitäisin). Ne pojat jotka tahtovat vain housuihisi tuhoavat sinun sielusi ja kykysi luoda kestäviä ihmissuhteita.

      • Sannnnnni

        Hymyile pojalle ja moikkaa ystävällisesti -hymyileminen ja ystävällisyys on aina oikeaoppista ja jos poika on niin nyyppä ettei sitä tiedä, niin omapa on vahinkonsa. Pyri olemaan nolostumatta, ja kun nolostut kuitenkin, naura.

        Ennenkaikkea tee kaikki päinvastoin kuin nimimerkki eijaei sanoo -poikien/ miesten kanssa toimimista täytyy harjoitella, ja aluksi kaikki tahtoo mennä päin honkia. Vaikka tekisit aloitteen täysin oikeaoppisesti, tulet tapaamaan omituisia mieseläimiä jotka reagoivat kummallisesti, eikä niitäkään tunnista kuin harjoittelemalla. Seurustele paljon, seurustele iloisesti, ja muista että "koskemattomuuden" perään kyseleminen on seksuaalista häirintää jota ei tarvitse sietää.


      • Mitäteen
        Sannnnnni kirjoitti:

        Hymyile pojalle ja moikkaa ystävällisesti -hymyileminen ja ystävällisyys on aina oikeaoppista ja jos poika on niin nyyppä ettei sitä tiedä, niin omapa on vahinkonsa. Pyri olemaan nolostumatta, ja kun nolostut kuitenkin, naura.

        Ennenkaikkea tee kaikki päinvastoin kuin nimimerkki eijaei sanoo -poikien/ miesten kanssa toimimista täytyy harjoitella, ja aluksi kaikki tahtoo mennä päin honkia. Vaikka tekisit aloitteen täysin oikeaoppisesti, tulet tapaamaan omituisia mieseläimiä jotka reagoivat kummallisesti, eikä niitäkään tunnista kuin harjoittelemalla. Seurustele paljon, seurustele iloisesti, ja muista että "koskemattomuuden" perään kyseleminen on seksuaalista häirintää jota ei tarvitse sietää.

        Kiiiittti viestistä Sannnnnni !! :))
        Ja kiitti hyvästä vinkistä :)


    • mariiiiia1

      Oletan ettette tunne jos hän ei ole hyväksynyt kaveri pyyntöäsi niin tutustuisitte ensin vaikkapa. Mene vain rohkeasti puhumaan face to face :)

      • Mitäteen

        Kiitti viestistä ! :)
        Joo osuitoikeaan, emme tunne.
        Mutta miten voisin niin ettei se olis just jossai 15 hengen poikaporukassa..


      • mariiiaaa
        Mitäteen kirjoitti:

        Kiitti viestistä ! :)
        Joo osuitoikeaan, emme tunne.
        Mutta miten voisin niin ettei se olis just jossai 15 hengen poikaporukassa..

        Stalkkaat sita ja isket silloin kun se on yksin :D:D mutt älä anna sen huomata et seurailet sitä :) kyllä se joskus on yksinkin


      • try it
        Mitäteen kirjoitti:

        Kiitti viestistä ! :)
        Joo osuitoikeaan, emme tunne.
        Mutta miten voisin niin ettei se olis just jossai 15 hengen poikaporukassa..

        tohon vinkki pojat on ryhmässä useinmmiten välkillä ku oppitunnit on alkamas nii mee puhuu sille koska sillo se on tod näk yksin.


    • erika8

      Voi tietenkin olla että poika ei ole sinusts milläään tavalla kiinostunut eikä sen takia ole hyväksynyt kaveripyyntöä. Tai sitten voi olla että poika ei tiedä sinun etu-ja sukunimeä eikä ole kaveripyyntöä hyväksynyt. Mutta ei kannata toivoa menettää. Kannattaa ihmeessä Facebookissa vaikka viestiä pistää menemään ja kertoa vaikka että haluaisit siihen tutustua ja olla kaveria. Voit vaikka tapaamista ehdottaa koulun jälkeen jonnekkin, vaikka menette jonnekkin kahvilaan, kirjastoon tai vaikka muuten vaan pienelle kävelylenkille

    • 18+17

      Ei vuoden ikäero oo paljon, varsinkaa jos poika on vanhempi (tytöt kehittyy nopeemmin ;)). Mä oon ihastunu yhteen ysiluokkalaiseen ja ite oon kasilla. Ollaan aika hyviä kavereita, pystytään puhumaan melkein kaikesta (paitsi tunteista, mikä on tyhmää koska siks tää ei edisty yhtään..)

      • Mitäteen

        kiitti viestistä !(::
        Ja onnee teille :)!


    • paskan puhuja

      Meillä oli ainakin alakoulussa kunnon vihan pitoo ja paskan puhumist vuotta nuoremmista ja se oli molemmin puolista ja sit se oli viel nii, että vuotta vanhemmat ja nuoremmat oli meitä vastaa ku oltiin vitosel, mut se loppu ku tultiin ylä kouluun mut ens vuonna tulee taas ne vuotta nuoremmat. Saa nähä mitä tapahtuu.

    • 9 luokkalainen poika

      syy miksei poika hyväksy sun kaveripyyntöäsi facessa johtuu todennäköisesti sttä että se ujostelee, koska ette tunne paremmin. jos se menee noloksi katsekontaktia ottaessa niin luulis että se tykkää susta ainaki vähän :) kysy sitä vaikka joskus kahville tilaisuden tullen.

    • Itsekin7LK

      Ei kamala sentään. Hävytöntä edes ajatella seurustelemista vasta seitsemännellä luokalla.

      • ymmärrän kantas mut

        hei come one jos toinen on valmis nii anna sen olla!


    • dsfds

      ensinnäkin unohda fb ja opettele käyttämään Skypeä

    • ainokaisuliini

      muista tommoset lapsukaiset vois kasvaa ensin ja sitten miettiä...herranjumala!!!! seurustelkaa sitte vasta ku ootte muutama vuotta ees vanhempia....

    • Mitäteen

      Joo, eli tilanne on nyt se, että pari mun kaverii päätti mennä sanomaa sille pojalle et tykkään siitä. Peruutin fb:ssä kaveripyynnön, ja toivon et se pyytäis mua..
      ( tosin nyt hän saattais sen hyväksyy, ku tietää et oon ihastunu siihe )
      Ja jos ei, ni luultavasti pitäis unohtaa koko tyyppi ):
      En nää mitää toivoo et se vois tykätä / olla ees kiinnostunu musta, vaikka se onki mua jonkun verran kattonu..

      Eli pitääkö mun unohtaa se, vai mitä ?
      Kiitti jos viittitte vastata ! (:

      • idpdojdojdjo

        Jatka vaan! Et voi muuten tietää :)


    • 13.v tarvii apuu

      Hei tarvisin kans neuvoja !! Mun luokalla on poika josta oon tykänny tän lukukauden alusta asti, kuitenki se poika tietää että oon joskus tykänny siittä mut en tiiä tietääkö nyt ku oon koittanu olla mahdollisimman välinpitämätön sitä kohtaan koska mulle kerrottiin että se tykkää semmosista välinpitämättömistä aluksi mutta en vaan onnistu saamaan sen huomiota kunnolla se vaan mollaa mua koko ajan tai vähä kiusottelee ja sillee en tiä mitä se meinaa?? voisko joku auttaa ?

      • millä tavalla se kiusoittelee sua ? hyvällä vai huonolla ? Jos hyvällä, se tarkottaa ehkä että se on kiinnostunut susta ;)


      • 13.v tarvii apuu
        huolestunut_ kirjoitti:

        millä tavalla se kiusoittelee sua ? hyvällä vai huonolla ? Jos hyvällä, se tarkottaa ehkä että se on kiinnostunut susta ;)

        No aina välillä se vähän niinku matkii mua ja sit välil se kattooki mua sillee kivasti hymyillen mutta välillä se sit kattoo sillee pahasti ja facebookis sano kerran että se vihaa kaikkia meitin luokan tyttöjä yms.. siittä ei oikeen saa selkoo ?


      • usko mua

        oon ite poika ja toi on vaan tapa feikkaa kavereille se ei mollaa julkisesti jos ei oo kiinnostunu ja PS itekki 13. Mul sama juttu tosin olin sen kaa joskus jonku 2kk yhes sit se eros ja ei enää puhunu mut tuntuu ku se yrittäs viestittää olevansa kiinnostunu tosin aika huomaamattomasti ja nyt yläasteel samal luokal. saatan kyl toivoo vähän tai aika paljonkin liikoja :D


    • villy-64

      pusuta sitä

    • Juttele hänen kanssa =) Tarkkaile myös mitä yhteistä teillä on. Pyydä hänet ulos ( elokuviin, limsalle ) ym. Lähesty, mutta varovasti ! =)

    • Näinnpä

      Olen itsekin 7- luokalla ja ihastunut tietenkin 8- luokkalaiseen jätkään!

      Minusta tuntuu, että jätkällä on ollut/on minuun jonkunlaisia tunteita. Nimittäin hän yleensä hymyilee, kun kävelee ohitseni, katsoo pitkään, ja samalla saattaa hymyillä ja nojata seinää vasten. Vasta tapahtui niin, että katseemme kohtasivat n.2s-5s, ja jätkä katsoi suoraan syvälle silmiini, niin kuin minä hänen.
      Pari päivää sen jälkeen hän tässä vasta kun istui kavereidensa kanssa välitunnilla, niin huomasin hänen nojaavan polveensa kyynerpäällään ja samalla hän katsoi minua. :'D

      Nyt minullakin on alkanut olemaan melkoisesti tunteitä kyseistä jätkää kohtaan, vaan mietin, että pitäiskö vain antaa olla, koska en ole niinkään varma hänen tunteistaan enää..

      • kifrjdk

        Sori mut auttakaa! Miten saisin yhden tytön huomion minuun edes hetkeksi mitä voisin kirjoittaa keskustelussa hänelle /: Ja oon 14 v poika ja 176 pitkä tosi laiha.. Mut auttakaa!!!


    • june1

      Lähes täysin sama ongelma, mutta olen ihastunut 9 -luokkalaiseen supersöpöön kundiin... Hänkään ei ole hyväksynyt facekaveruutta, vaikka näkee minut päivittäin (tosin en tiiä huomaako se mua...) Kaiken lisäksi olisi vain alta 20 päivää tutustua häneen, ennen kuin hän lähtee koulusta..... -_-"

      • june1

        Niin, enkä uskalla mennä puhumaan tuolle jätkälle livenä.


      • Viljaana

        Hei sielunsiskoni, mulla on sama ongelma... :( Oon kasilla ja ihastunut yhteen ysiluokkaiseen poikaan. Kaikki alko siitä kun hän, sanotaan nyt vaikka Heikki, alkoi tuijottaa tai katsella mua välillä. En siis tunne häntä enkä ollut kunnolla edes noteerannut häntä koulussamme. Sitten menin,ja ihastuin häneen ja kyllä se hänenkin käytöksensä jonkilaisiin tunteisiin viittasi. Käveli ohi ja katsoi, kääntyi pois, kääntyi katsomaan taas ja sitten jatkoi matkaa ja katsoi vielä pihan toiselta puolelta. Välillä hakeutui läheisyyteen ja selitti kavereilleen jotaan melko epämääräistä eikä katsonut mua vältteli katsetta. Sitten pyysin hänet facebook kaveriksi kun olin nii varma, mutta sitten ei enää mitään. 4 päivää odotin, mutta hän ei hyväksynyt kaveripyyntöäni. Edelleen vilkuilee välillä, mutta huomattavasti vähemmän. E

        Eli kertokaa vähän mitä mieltä oote, oonko tulkinnut hänet väärin, vai onko hän edelleen ihastunut (melko ujo) vai mitä? Oon ihan umpikujassa, toisaalta en tiedä kävikö hän sinä neljänä päivänä facebookissa vai ei, mutta jos kävi niin en todellakaan viitsi pyytää uudestaan, olisin tungetteleva. Ja nii, tosiaan en tiedä mihin hän jatkaa nyt peruskoulun jälkeen, pelkään etten näe enää häntä. Tä oli eka kerta kun kukaan poika alkaa ottaa muhun katsekontaktia kunnolla ja olin niin varma et se on ihastunut. Normaalisti tuntemttomia ei vilkuilla usein ja en siis itse ollut katsonut kertaakaan häntä, hän aloitti.

        TARVIIN KIPEESTI APUA, MUN SYDÄN HALKEE EPÄTIETOISUUDESTA! ;(


    • Ilmainen
    • blue.eyesbody

      Hei,

      Kannattaa kun hän tulee vastaan poika niin hymyile hänelle (: ja sano vaikka Moi hymy (:

      • Poliisi Jussi

        ei ole totta.


    • KUULES PLIKKA

      EI TON IKÄSENÄ VIELÄ SEURUSTELLA! KÄYKÄÄ NE KOULUT EKA JA MIETTIKÄÄ NÄITÄ JUTTUJA SITTEN AIKUISENA!

      • Poliisi Jussi

        todella huonoa puhetta ei ja hyvää kometti vaan todella huonokomentti kuulepas plikka nimimerkille vastaus komentiin.


      • Hohhoijaa

        Älä jaksa jauhaa paskaa


      • kunhan sanon

        ja ite just menos ekalle? oikeest mikä tarve puuttuu jos käy leffas mitä välii et oo noiden huoltaja.


    • Kokemus

      Juu siis mulla on nyt semmone juttu kans, että sain tietää et rinnakkaisluokkalainen poika, jolle en ollu ikinä ennen ees puhunu, kerto et on ihastunu muhun. Ollaan ny puhuttu fb aika paljon ja oltiin leffassakin. Ryyppäämässäkin on oltu mut ei mitää oo kyllä tapahtunu. Koulussa ei voi ees sanoa muuta ku moi ja onks darra.... Oon siis 7 lk
      Frendi meni puhuu jurris sille pari päivää sitte siis ku oltii kaikki porukal juomas, ni et miks et pussaa jo maijaa (nimi muutettu) ni se oli siis kai sanonu et se ei oo saanu vie tilaisuutta. Ku frendi sano sen ni meinasin kuolla koska tekki teki mieli sillo kännissä vaa pussata sitä. Juu mee siis oikeesti rohkeesti puhumaan pojalle ja kysy oisko se yhtään kiinnostunu :) tsemppii ;)

      • 7lkryyppääjou

        Nolo.


      • come one

        kaikki tuomitsee seurustelun mut ei kännäystä mikä ihmisii vaivaa?


    • adraww4656ga5

      13 ja 23 vuotias?

      Joo, ei tule onnistumaan, kukaan 23 vuotias ota mitään 13 v. penikkaa. Eihän sitä voi edes silittää hiuksille ilman että tulee vankilareissu. Anna olla.

      • adraww4656ga5

        oho, oma moka kun luin että 10 vuotta vanhemman...


    • 9+9

      Minulla ja miehelläni on ikäeroa 9 vuotta, eikä ole missään vaiheessa häirinnyt. Tavattiin yhteisten tuttavien kautta kolmisen vuotta sitten ollessani 16. Tällä hetkellä siis itsellä ikää 19 ja miehellä 28 :) Ei se ikäero mikään este ole, rohkeasti vaan juttelemaan niinkuin samanikäisillekkin :)

    • sex94mm

      Minulla ja poikaystävälläni on ikäeroa 20 vuotta. Itse olen 15 ja ei ole ikinä häirinnyt seksielämääni tai suhdettani muutenkaan. En ole vielä kertonut vanhemmileni omasta lerastani oho se olikin pimppi mutta se on vitun karvainen ja seksikäs

    • ichliebedich

      Moi! Mä oon 7lk likka ja seurustelen itseäni vuoden vanhemman kundin kanssa...
      Tavattiin /törmättiin koulun keittolassa kun se kaatoi jauhelihakeitot suoraan mun päälle :) Sen jälkeen se pyysi koulun käytävällä anteeks ja siitä se juttu sitten alko... Ja hyvi menee, mitään en oo katunu =)

      • efgdsfsdfa

        eli kannataa antaa jätkä kaataa jauhelihakeitot suoraa sylii. Cool


    • parhaatideatikinä

      ammu se

    • lifehocker

      Mee sen eteen alasti

    • juusto11

      Aww, näitä on ihana lukea :3

    • guugggelis

      Auttaakkaaaa!!!! mullon problema ku oon ihastunut meijänluokkalaiseen ja juttelimme vappuna ja se oli aika ihana, mut sit koulus se ei ees halunnu jutella tai ees moikannu, kysyin et mist kiikastaa nii jätkä vetos siihen että ''mopo läx käsist vappuna''. SIT haukuin sen pystyyyn ku v*****i niiin v*****i no pyysin anteeks mut eise suostu kuuntelee eli MITÄ teen et saan sen jätkän koska haluuun vaan sen!!!!!!

    • T JONNE

      vidun ääsburger 7 v ala-astelainen 1 luokkalainen :D ja oon ide viddu 12 ;D

    • Poliisi Jussi

      Ihastukseen saa huomion sillä tavalla että katsoo ihatujaa ja punastuu niin että ihastuja näkee huom jos ihastuja on poika.

    • BMWtyttö.
      • Mitäteen

        kiitos. sain sen pojan puhelinnumeron ja nyt ollaan menossa kahville. Jeeee ;)


    • epävarma-99tyttö

      Hei ! Olen menossa 8-luokalle olen siis -99 tyttö ja olen ihastunut -96 vuonna syntyneeseen poikaan.
      Poika on aika playeri ja aikamoinen naisten kaataja.. Hänellä on ollut monesti monta eri tyttöä kierroksessa mutta pidän hänestä silti.
      Välillä tuntuu että hänkin on vähän kiinnostunut minusta, puhumme usein facebookissa ja täyttelemme toisillemme kaiken laisia kyselyjä aika mukavin vastauksin :) mutta se on ongelma että kun hän on ainakin ennen ollut sellainen playeri että voisikohan hän mitenkään tämän perusteella olla kiinnostunut minusta ?.. Oisko kellään vinkkejä miten saisin lisää ''salaisesti'' tietooni että onko hän sattumoisin kiinnostunut ?

    • PYLYMUMO

      Tässä paras neuvo : Hän kulkee vessan ovi. Vedätte hänet vessaan , lukitsette oven ja antakaa kosteaa pimppaa HOROT PERKELE

    • gigoki

      Voi ei! Auttakaa. Oon ihastunu 12 poikaan. Oon itekkin 12. Mun kaverikin tykkää siitä ja on sanonu faces sille että tykkää hänestä. Aloin vaa ajattelee loppuuko meiän ystävyys siihen ku tykkään samasta pojasta.

      • josetooniiei

        ooks koskaa sanonu sun kaverille et sää tykkäät siit?


      • vinkkiii

        no exäni pelkäs samaa (oon poika) ei kauaa kestäny suhde ku pelkäs et menettää kaikki kaverit kun ne saa tietää ja osa sen kavereist oli ihastunu muhun samaan aikaan ekä se niille suuttunu :)


    • asddaaad

      Näytä miesemätintä!

    • puhtauson

      Voi teitä miksi pilaatte itsenne jakamalla pilluanne. Kun tulette vanhemmiksi ja tapaatte sen "oikean", niin on suuri menetys, että olette saastuttaneet itsenne esiaviollisissa suhteissa. Voitte olla mitä mieltä hyvänsä ja puhua "rakkaudesta", mutta tämä on totuus. Koskematon tyttö on kultaa ja timantteja arvokkaampi puoliso.

      • souomaongelma

        Kaikki saa "jakaa" omaa pilluaa jos ne haluaa. Oma elämä oma pillu.


      • Vittuuntunut.

        Helvetin lestadiolainen mene muualle saarnaamaan.


    • moi kyllä olen lesbo

      :'D voikuule, oon ite 14v. tyttö ja ihastunu yhteen 17.vuotiaaseen tyttöön, joka on mulle tosi hyvä ja arvokas kaveri, siis ei siin muuta ku et älä oo liian awkward ja yritä jotenki jutella sille, esim, jos se on yksin nii kysyt vaikka jotai ihan perus juttua vaikka kelloo, :)

    • KATSEKONTAKTIA

      Katso sitä paljon kun hän on lähellä. Katsekontakti on tehokas tapa saada huomiota toiselta.

    • Pyydä kovin anteeksi

      Jos hän on sinkku tai kinkku mutta jos ujo,niin järjestä vaikka törmääminen koulun käytävällähänen kanssaan ja oletat hänen tarjoavan apuaan ylösnousussa.Silloin näät myös että kannattaako jahdata edelleen vai ei?

    • Tyttö 12.v

      Hei! Oon 12.v tyttö ja olen ihastunut samalla luokalla olevaan poikaan.
      Olen ujo enkä uskalla puhua hänelle muta kuin "moi" tai "mite menee"
      En ole edes kertonut kavereilleni että olen ihastunut.
      Ja melkeen kaikki kaverini ovat ihastuneet häneen.
      Hän kuitenkin tunnilla välillä vilkaisee minua.
      ja kun yksi meidän luokan tytöistä haukkui minua läskiksi, menin pois paikalta keinumaan,ihastukseni ja hänen kaverinsa huomasivat ja tulivat kysymään että mikä minulla oli jaa sanoivat että en ole läski.

    • 13 poika

      Ole rohkea tyttö ja sano suoraan, että pidät hänmest.

    • OLENUNHETERO

      sANO SILLE ETTÄ ANNAT PILLUA NI SITTE SAAT SEN HUOMION

    • ProfessorMrSimonson

      Asia on varsin huttuisa ja muttuisa. Itse olen sitä mieltä että tässä asiassa on vain yksi oikea ratkaisu ja se on anna sille pimppiä tyttönen. Itseasiassa voit kottaa donatee sil RSGP, muttei se ole pakosti oikea ratkaisu. Meet vaan sen pojusen eteen ja otat vyön pois että housut tippuis perkele, siit se alkaa. Itse olen muuten 65 lvl RS07 joten saatte kaikki luvan addata minut niin voidaan rupatella lisää paljon annatte mulle donationeita, RSN:huttuisaLEPPÄ12

    • TOIMIII TOIMII

      NÄYTÄ TIDDIT


      TAI PIERASE

      RIIPPUU MILLAST HUOMIOO HALUUT NIIQ

    • APUA KAIPAAVA

      MOI VOISKO JOKU AUTTAA MUA!!! oon nyt peruskoulun päättäny 16-vuotias. kutosluokal meiän kouluu tuli yks supersöpö poika. se asuu vielki samal kadul ku mä. muut tytöt ei oo koskaa oikee välittäny siit ku se on niitteen mielest outo ja tällee.. muutama päivä kutosluokan alkamisen jälkee ku päästii koulust (sain vast samana päivänä tietää et se asuu samal kadul ku mä) otin sen kii kotimatkal ja aloin juttelee sen kaa. se hymyili mulle tosi ihanasti ja selitti mulle kaikkee sen perheest ja mist se on muuttanu tänne yms. sit ku oltii lähtees kävelee eri suuntii nii se poika huus mun perää et haluisiks mä tulla sen luo vaik pelailee tai jotai. olin heti kauheen innoissani ku se pyys mua niille. menin sinne ja vietettii hauskaa yhes. koulus en viittiny kertoo mitää kavereille siit. saman päivänä se poika alotti kauheen tappelun koulus. taas ku oltii kävelees yhtämatkaa kotii ja se pyys mua niille keksin vaa jonku tekosyyn etten ois päässy niille. se kysy mua 3 kertaa sen jälkee ja sit se lopetti kokonaan puhumisen. kiinnostaa vaa tietää et mitä se musta aatteli sillo

      • Kikkaviitonen

        Toivottavasti se ei ajattele susta kovin pahaa, ja kai voit yrittää korjata tilanteen vielä, jos haluat puhevälit takaisin.


    • stöö

      mäkin tarvisin apuu,tykkään yhest pojast mut se on mua 32 vuotta vanhempi...
      Haluun sen huomioon mut se ei vaa välitä must, arvostaisin jos joku auttais asian kaa!

    • luuzeri

      mäki tykkäsin joskus 2vuot nuoremmast jätkäst ja seki kai must ja oli meil jotai säätööki sillo mut joo ,mee juttelee yritä saada siit kaveri itelles ja ei siin oo mitää pahaa munki serkul o sitä 3 vuot nuorempi muija et ei siin mitää kamalaa ja munki porukoil kahe vuode ikä ero et en tajuu myöskää et mikä tää juttu on et täytyy olla just saman ikäne poika/tyttöystävä :P :) jne...

    • pikkunen :3

      Hei! voisiko joku auttaa minua!!Eli minun samassa koulussa on yksi poika johon olen ihastunut... ikävä kyllä hän on minun pikku serkkuni.Olemme olleet kyllä yhdessä nuorempana XD mutta sitten hän mietti että voisinko olla hänen kanssaan jos kerran olemme sukulaisia.Mitä minä nyt teen? siskoni sanoi että voisimme olla yhdessä mutta minä en ole varma...!!

      • 16+7

        Iskän vanhemmatki on pikkuserkkuja XD


      • ??????

        Eikös pikkuserkku ole vanhemman (isän/äidin) serkun lapsi tai jotain??? Aika kaukaista sukua siis...


    • lovemachine1
    • someonerandom

      mulla on muuten sama tilanne mutta oon ihastunu vuotta nuorempaa :)

    • aos420

      Onko sillä muuten merkitystä jos -99 alkaa -00 kanssa koska täällä päin kaikki o sillee et eiks oo pikkase noloo olla -00 kans ja sitte mun isoveli on ite koht 26 ja seurustelee kaii 19v tytön kanssa eise haittaa jos kaikki tulee sepaa tollast mut kummiski

    • vastausta

      voi teitä..muistakaa kun olette ihastuneita se kuuluu murrosikään. Surette asioita liikaa ja jos vain teitä mitenkään auttaa voitte soittaa numeroon (116 111) se on nuorten auttava puhelin jos tarvitsette apua ja myös ilmaista! nuoret ovat herkkiä ja he tarvitsevat omaa aikaa ja pojat alkaa kiiinnostua tytöistä luulempa että teillä on sama vaihe menossa elämässä että kiinnostutte pojista olette ujoja mutta odottakaa niin kauan kun olet valmis suurempiin kuvioihin. älkää missään nimessä kiirehtikö siitä voi olla haittaa vanhempana kun olette naimisissa, omistatte lapsia ja lasten lapsia :) olkaa huoleti ja rauhallisia :) minä ite aloitin ensimmäisen seurustelu suhteeni vasta 7 luokalla koska luulin olevani jo tarpeeksi vanha päättämään asioista. en uskonut vanhempiani. ryyppäsin,poltin tupakkaa ja vedin kavereilta sillon tällön sauhut kannabis huume tupakasta..vanhempani ei mahtanut asialle mitään ku olin niin villissä iässä.kunnes sammuin eräänä perjantai iltana katu ojaan ja joku vanhempi juoppo mies minut raiskasi..en ole sen jälkeen uskaltanut tehdä aloitetta minkään seurustelu suhteen kanssa missään asiassa.. mieheni kumminkin kysyi että miksi en ole harrastanut seksiä hänen kanssaan ja kerroin asiasta hänelle ja mieheni ymmärsi tilanteeni täysin..nuoret! olkaa rehellisiä,reippaita, omia itteänne täynnä älkää muuta, rakastakaa elämäänne, uskokaa vanhempianne!

    • pefodiili anton juli

      OTA VAATTEESI POIS HÄNEN EDESSÄ JA TARJOA ANAALIA!!!

    • niinkannattaakokeill

      yllätä hänet takaapäin

    • jenskuhh

      Siis kanttii vaa sanoo suoraa et oot kiinnostunu siitä, koska sit seki uskaltaa vrm sanoo sulle että se on kiinnostunut susta, jos se kerta on vähän nolostunut kun teijä katseet on kohdannu :) ja muutenki sitku se tietää et sul on tunteit sitä kohtaa se alkaa entistä enemmän kattoo sua ja sit sekin saattaa alkaa tykätä susta. Onnee vaa sulle ! :)

    • vastaus mitäteelle

      no ehkä kannattaa mennä vaikka puhumaan sille et tuukko vaikka jätskille yms.

    • V.M.M.

      pyydä poikaa teille me pojat kiinosutaan kyllä.

    • mara12344

      Sama tilanne mut oon 80v mies ja ihastunu 11v tyttöön...

      • tyttö12v

        Saako kysyy ootko pedari?. Sähän ehdit kualla ennenku pääset naimisiin. Mut rakkaus on sokaisevaa.


    • strippaa sille

      Strippaa sille, varmana tykkää :-D

    • babo

      Mä oon 15v tyttö ja ihastunu täysin 19v kundii ollaa kyl juteltu ja muuta mut näyttäis siltä ettei oo kinnostunu ku frendinä. sil synkkaa aik hyvin yhen mua vuotta vanhemman tytön kaa...

    • OngelmaTyttö

      Mulla taas ei oo mahiksii yhteen jätkään, ku se tykkää toisesta, joka tykkää siitä... :D Ite oottelen vaan nyt, että koulut alkaa ja sitte ku tiiän et SE joku, on se oikea, niin sit voisin tutustuu paremmin yms..

      • OngelmaTyttö

        EIKU HALUUN CHEEKIN


    • hyvävinnkki

      mä piaraisin...

    • nacho10

      Hei

    • Koulun "ei suosittu"

      Meijän koulussa on semmonen et on tiettyjä tyttöjä keiden kanssa hengaillaan niin seiskat, kasit kuin ysitkin. Jos joku näkee sut niitten "ei suosittujen" kanssa niin saat vittuilua takasin ja se on kuulemma niin noloo D:! ei keitä tää tämmönen juttu ja jos et polta ja juo et saa kavereitakaan.. :O mullakin on vaan pari kaveria koska en polta ja juo.

    • ole nuorekas

      Nykyajan teiniytöt tykkää meistä 45- 50-vuotiaista miehistä. Varmana ei kannata ainakaan keski-ikästä näytellä. Olen 45-vuotias ja tykkään nimenomaan nuorekkaista tytöistä. Ei todellakaan mikään keski-ikäinen.

    • Kokemustaliikaa

      Oon nyt 14 poika ja meen kasi luokalle. Mul on ollu sillee et vuotta nuoremmat on ollu ihastunu muhun ja tullu vaa kertoo sen ja on ollu vaikee sanoo niille et niil ei oo mitää mahollisuuksii muhun. Ja muutekii ne nuoremmat on sellasii et jos oot niitte kaa parisuhtees tai jotai muuta ni se ei oo muutaku kädestä pitämistä... Enkä muutekaa hengaa ollenkaa mun luokkalaiste kaa ja yleensä hengaan pari vuotta vannhempie kaa koska aika moni mun ikäne on nii jälessä kaikessa. Mul oli n. 1v parisuhde mua kaks vuotta vanhemman tytön kaa, joten mun mielestä ikä on vaa numero, mut silti se ratkasee joissain asioissa. Mut sun ei kannata mennä suoraa sanoo sille et oot ihastunu siihe tai muuta, sillä tätä poikaa tuskin kiinnostaa koska ei tunne edes sua. Ja aika vaikee muutekii yrittää saada sua vanhempaa kiinnostumaan susta, jos et oo erityisen hyvännäköne tai sul ei oo paljo kavereita ja et oo nii fame ja murrosikä ees kunnolla alkanu (kehon muutokset). Sori jos loukkasin noilla sua joteki mut kerroin vaa faktoi et kukaa 15v poika ei todellakaa oo kiinnostunu pikkutytöstä ilman erityistä syytä. mutta tsemppiä silti sen pojan kaa! :3

    • Mää vaa :P

      Mitenkäs kahvila reissu sujui?:)

    • kokeile1

      yks vinkki ooo oma ittes ja pyydä vaikka leffaan. :)

    • JARMO VS PEKKA SHOW!

      "JARMO HALUUN SUA!!!!! WHERE ARE YOU??? HONEY OON JUOSSU NÄÄ SUOMI24 KESKUSTELU KÄYTÄVÄT JA ETTINY MUN SUPERKYRPÄ MESTARIANI!!!!! :3 OII RAKAS SUN MINI PERSEES!!!! I LOVE THAT!! UHHHH HONEYY OUU HONEYYY SIIIS HONEYY UHH OOT IHANA JA IHANIN ON SUN SUPER HYPER KYRPÄ !!!! UHHH NYT MENNÄÄ ÄKKII VESSAA JA MENNÄÄ AMMEESEEN LEIKKII TITANIC ELOKUVAA SÄ SIT NOSTAT MUT ILMAAN HONEY"!!! JA SIT MÄ SANON JAKC JA SIT TAAS JACK JA SANON LAIVA TULI PELASTAA JA SIT SÄ KUOLET JA MÄ MEEN PEKAN LUO IRLANTIIN SEN MINI PERSEEN LUO EHK SUN KYRPÄS ON KAUNIS MUT PEKAN KOKO PERSE!!!
      JA UHH SIT ME RAKASTELLAAN!!!

    • äänestäkää
    • mievaan...

      Mä vaan haluisin olla jo aikuinen ja löytää sen oikeen :) onhan sitä kiva olla nuori mutku mä varmaan en ikinä sais seurustella alaikäsenä koska mun porukat ei antas...Kerran nähtiin mun äitin kanssa sellanen kasiluokkalainen pari nii äiti vaan sano ''on tuo tyhmää seurustella noin nuorena kyllä sitä ehtii sitten aikuisenaki'' !

      Toihan on ihan totta,mut sitte jos itekki rupeisin seurustelee kasilla jonkun kans nii en mä varmaan uskaltas kertoo mun vanhemmille -.-

      Mut onko 10 vuotta paha ikäero jos molemmat on täysikäsiä? ;) :D

    • Erakko

      Sun kannattaa mennä puhumaan sille pojalle koulussa jos uskallat.Tapaa se jossain ja tehkää mitä hän haluaa.Sitten mitä liekkään teette niin ala juttelemaan kaikista seurustelujutuista ja sano sille et hyväksy FB:kaveripyyntö

      P.S:En ees tiiä toimiiko.xd

    • jim6

      teet kaikkee tyhmää, niin että hän näkee sinut, mutta älä huomioi häntä. oon ite kokeillut, ja toimii

    • apua01

      mä oon rakastunut( ihastuminen ei voi kertoa samaista asiaa) 8-luokkalaiseen ja ite oon 6 luokkalainen ja kun sen pikkuveli on mun pikkuveljen kanssa kavereita niin käyään siellä usein ha molemmat tietää että ollaan hulluna toisiimme mutta ei osata kertoa sitä :( ja pari kertaa sillä on ollut tiukat vaatteet yms... . aina kun vedän käteen niin ajattelen että panisin sitä ja silleen. piti mennä viimekuussa viking gracelle jossa olisin kosinut, mutta ei päästy ku mutsilla leikattiin selkä :( taitaa olla niin että meistä tulee joko eri parit tai suurperhe. hän on mielestäni niin kuuma että otankin nyt paidan pois. no kuitenkin jos joku vois auttaa. oon poika(joset teksitiä lukenut)

    • Naistenmies

      Mun tapa on suora!! Mä meen faces sanoo sil tunteeni usein suoraan!! Mut kätevä tapa on pyytää sitä kaupungil. Siel tutstutte ja sit käy todellisuus aika äkkii ilmi.

    • Liiansöpöihastus

      Sama juttu mut mulla on nolompaa mennä jutteleen ku mun ihastuksen pikkuveli on mun kans samalla luokalla (y)

    • Auttakaaa ?? :c

      Haluisin kuolla,koska oon tummempi ku muut ! Vihaan itteeni sen takii ! Mulla on kavereita ja On ollu poikaYstävii alaAsteella... :/ Mut ku menin yläAsteelle Pelkää että mua aletaa Kiusata ku Oon joku VITUN "nigga" :(( HAluun kuolla tai muuttaa pois täältä missä asun ! Enkä oikeesti oo Paljoo tummempi ku muut tai mitää .. Mut tarpeeks tumma kiusattavaks... xo Kaikki aina haluu ruskettuu mut sitku on ruskettunee näköne valmiiks on liian TUMMA ??? MIKÄ VITTU IHMISII VAIVAA ? Oikeesti,Mulle kyllä pojat sekä tytöt on sanonu että oon nätti ... :/ Ja on kavereita kivasti :) Mut jotai puuttuu ! HALUUN POIS ! HALUUN KUOLLA ! En haluu asuu täällä enää ! Auttakaa ? Enkä haluu enää viillellä,Rsiti olassa on tarpeeks mulle .. :/ Ja viillot ranteessa .. :/ Miten mä Voin Vaalentuu ? :o Auttakaa !!?

      • Morqoo95

        ööö? Kaikki on siis elämässä käytännössä hyvin ja haluat silti kuolla koska olet tumma *facepalm*


    • LAdysladysgrrr

      Osta liput laspalmasiin ja käske muijan vilautta persettä niin toimii aina tai sit salmarii vitusti ja juottoo peliin aina saannu sillai muijat on niin yksinkertasii kännis et jos ei saa niin on vika miehessä ja jos haluut ikusen suhteen niin älä käytä kortsua.

    • sloverp

      mullakin on ongelma!
      oon 13v eli 7 luokalla. oon ihastunu yhteen 15v eli 9 luokkalaiseen poikaan!! se puhuu mulle TOSI paljon fb:ssä, mutta se on varattu! onko ihan normaalia että sen ikänen poika puhuu tälläselle pienelle ihan vaan kaverimielessä? kun toisaalta see puhuu joskus tyttöystävästään ja että kuinka se muuttaa 9 luokan jälkeen sen kanssa yhteen.. koulussa poika ei halua tuntea mua, kunhan katseleee vaan! tää on hirveen piinaava tilanne! kun siis rakastan poikaa joka on varattu.. jutteleeko oika mulle oikeasti vaan kaverimielessä.. :(

    • sloverp

      mullakin on ongelma!
      oon 13v eli 7 luokalla. oon ihastunu yhteen 15v eli 9 luokkalaiseen poikaan!! se puhuu mulle TOSI paljon fb:ssä, mutta se on varattu! onko ihan normaalia että sen ikänen poika puhuu tälläselle pienelle ihan vaan kaverimielessä? kun toisaalta see puhuu joskus tyttöystävästään ja että kuinka se muuttaa 9 luokan jälkeen sen kanssa yhteen.. koulussa poika ei halua tuntea mua, kunhan katseleee vaan! tää on hirveen piinaava tilanne! kun siis rakastan poikaa joka on varattu.. jutteleeko oika mulle oikeasti vaan kaverimielessä.. :(

    • tosirakkauseikatsoikää

      ite ku olin ysil, vuotta nuorempi oli ihastunu muhu, ja sit se rupes juttelee facebookis, koulussa sitku aina näin hänet, nii kyllä lämpesin häntä kohtaa ja rakastuin, ja ny ollaan onnellisesti yhessä:) nii ei ikä mikää ongelma suhtees oo, vaa asenne!

      • OnlyGodCJudgeMe

        Joo eli olen siis 16v ja olen ihastunut 2 vuotta nuorempaan eli siis 8 luokkalaiseen. Olen siis 9lk vielä kun kävin 2 krt eskarin. Mutta miten saisin kontaktin tähän tyttöön kun ei olla tavallaan missää tekemisissä ja on kummminkin koko ajan kavereittensa kansssa. Mitähän teen


      • sloverp
        OnlyGodCJudgeMe kirjoitti:

        Joo eli olen siis 16v ja olen ihastunut 2 vuotta nuorempaan eli siis 8 luokkalaiseen. Olen siis 9lk vielä kun kävin 2 krt eskarin. Mutta miten saisin kontaktin tähän tyttöön kun ei olla tavallaan missää tekemisissä ja on kummminkin koko ajan kavereittensa kansssa. Mitähän teen

        kävele sitä tahallaan vastaan ja näi,(kävele paljon yksikses sitä vastaa..) itel toimii ainaki vähä :/ pyydä fb kaveriks? tai joltain sen kaverilta sen numeroa nii se kaveri voi sit sanoo sille et toi taitaa olla ihastunu suhun.. puhu sille paljo, mut älä pakota.. :) älä oo omien kaveries kans kovis vaan mahdollisimman oma ittes.. en varmaa enempää voi ite sanoo ku mulki menee nii huonosti :(


      • rakkausekspertti69
        OnlyGodCJudgeMe kirjoitti:

        Joo eli olen siis 16v ja olen ihastunut 2 vuotta nuorempaan eli siis 8 luokkalaiseen. Olen siis 9lk vielä kun kävin 2 krt eskarin. Mutta miten saisin kontaktin tähän tyttöön kun ei olla tavallaan missää tekemisissä ja on kummminkin koko ajan kavereittensa kansssa. Mitähän teen

        lähetä kik viestii tai tekstaa tai jotain ja kerro että olis kiva hengata joskus :)


    • letslie

      OTTAKAAS KAIKKI HUOMIOON VANHEMPIENNE IKÄERO!!!!!!! aikuisena 9 vuottakaan ei ole vielä paljon, mutta kun luokat on kaiken a ja o, vitut

    • epätoivoinen

      Itse olen ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen urheilijajäbään, hän on sellainen pieni ja viaton. Olemme kavereiden kanssa jo aika pitkään miettineet, että tämä poika saattaisi ihan hyvin olla ihastunut minuun, koska ennen kesälomaa hän kehui esimerkiksi vaatteitani ja ulkonäköäni, sama jatkuu nyt. Joka kerta kun katson häneen, hän katsoo minua hymyillen ja kääntää katseensa pois. Jotenkin olen mennyt aika ujoksi, etten uskalla puhua hänelle mitään asiasta, tai lähestyä häntä muutenkaan tuolla tavalla. Seurustelu ja luultavasti ihastuminen on hänelle uutta.
      Tämä poika myös katsoo minua aina silloin, kun katson toiseen suuntaan.

      Mitä teen, haluaisin todella tämän pojan huomion ?

    • jäbä01

      mä oon 12 ja oon yhe tytön kaa. se alko sillee et hän ite tuli sanoo suoraa et oli tykänny musta jo vähän aikaa. siit se sit lähti.

    • peppupiraatti

      Kaappaat hänet ja uhkaat aseella ja pakotat hänet suhteeseen

    • Tsemppiivaa

      Oon kutosel ja mun rakas on seiskal. Se tykkää must ja mä siit mut ei olla yhessä. Sen sisko on mun bestis ja se bff pelaa mun kaa samassa joukkueessa ja se mun ihastus oli aina kiinnostunu mun tekemisistä ja jne. Ni sit aloinki tykätä siitä.ei se oo mikää seittemäs ihme jos ihastukses alkaa tykätä susta!!

    • Robiner-00

      Meiän koulus ainaki on jotenki sillee et kasin pojat kattoo et tuleeks seiskalle mitää "nättejä tyttöjä"

    • miau<3

      Mulla on samanlainen ongelma, haluaisin saada yhen pojan huomion, mut olen kait jo tyyliin saanu ku istuu aina mun vieres ja sillee. Kyl se puhuu mulle ja paljon ja yritän auttaa sitä matikas mut ei se haluu. Haluaisin saada sen niinku mun poikakaveriksi mut miten? Olen kasilla ja oikeesti tarvitsisin apuu:(
      Oisko mitää hyvii käytännön vinkkejä:D:D:D

    • edori

      itte oon 12v poika ja tykkään yhest 7 luokkalaisest entisest koululaisest itte oon kutosella läheisin tapahtumamme on kun juttelin hänen kanssaan kerran ja muuta ei ookkaa oon jo faces sen kaveri mut en ees tunne kunnol voisko joku kertoo neuvoja

    • love expert

      minä antaisin vinkiksi, että ole täysin aidosti oma itsesi, näytä hänelle hymysi käytävällä kun kävelee ohi, ole iloinen ja kiinnostava itsesi ja kohtelias ja ystävällinen häntä kohtaan. kyllähän poika myös aina tykkää kun tyttö keimailee hänelle ihan ohimennen;) onnea rakkauteen!!

    • 8-luokkalainenpoika

      näytä tissit

    • ofeliaponi

      Itse olen saanut pojilta vaikka minkälaista huomioa vaikken meikkaa, käytä viimeisen muodin vaatteita yms. Olen aina vain oma itseni ja mulle tullaan itsestään puhumaan, ja yleensä sanon huumorintajuisesti vähän kaikkea vastaan ;) Esim. ollessani kutosella yks meijän luokan suosituimmista pojista tuli mua joka välitunti leikillään naurattamaan. Kikatin aina ja sanoin jotain vastaan. Niin, ja en hienostele yms. Olen nyt seiskalla ja keskiviikkona meijän tunnille tuli kasi lk.n poikia ja ne alko mulle kesken tunnin kaikkea hassua huuteleen ja muutama meni jopa vähän liian pitkälle ;) Älkää esittäkö ketään/mitään. TÄRKEINTÄ ON OLLA OMA ITSENSÄ!

    • jtmt00

      voi sua! mulla on sama tilanne, mutta oon ihastunut ikäiseeni poikaan!

    • HELP ME!

      Oon ysiysi ja pihkassa yhteen ysikasiiin, maailman söpöimpään neitoon! Mitä tehä? Se on monta kertaa vilkasu mua ja kattonu jopa vähän kauemminkin. En oo viittiny sanoo tai moikata, ku se kulkee koko ajan vain omassa kaveriporukas.

      Helpatkaa!! Mitä tehä? Help!

    • pupunen<3

      Apua oon 13 vuotias tyttö jä oon ihstunut yhteen rinnakkais luokkalaiseen poikaan joka pelaa samass seurass futaa oon kamalan ujo joten en uskalla paljoo tekstailla. Kaikilla mun kavereilla besuilla ja muilla on poikaystävä mut mull ei tartteen apua miten saada ihastukseni pitään musta ??????

    • Jaa'a...

      Mää jäädyn aina ku saan katsekontaktin mun ihastukseen:D En saa ikinä mitään aikaseks ja käännän vaan katseen pois siitä tytöstä. Perus minä ._.

    • hihihihhahahaa

      nohei .. puhu sille pojalle koulussa jotain!

    • viidebtä

      Vilauta pojalle vähän. Varma iskuyritys.

    • snas lac

      ite -99 ja oon -97 :3

    • ParasNeuvo

      Jostain repäsin tän neuvon, ihan mahtava:
      "Juttele sen kanssa, ihan sama mistä, mutta älä ainakaan siitä, miten äitisi mummon kaima joskus osti sukkahousut, mutta ne olivatkin väärän väriset" :D

    • Mäki oon seiskaluokkalaine mut mä oon ihastunu yhtee toiseen seiskaluokkalaisee mut mulle tämmöne on aika tuttua ni voin vähä auttaa. Meet puhuu sille jokupäivä ja sit kysyt sitä leffaa tai johonki ja jos se hymyilee sulle ku puhut tai katot sitä, se saattaa vähä tykätä sustaki ;) itehä sen mun ihastukse kaa nähää joskus ku se asuu eri paikkakunnal jne. mut me ollaa tosi ystävällisii toisille ja hymyillää toisillemme ja se on mitä saa aluks yrittää tehä. Saada se aina hengaa sun kaa ja sit tuet aina sitä ku jotaki huonoo tapahtuu jne. saat sen varmasti.

    • Anonyymi

      Moi ketkä kaikki on ihastunut

    • Anonyymi

      Aa,en osaa neuvoa sua koska oon ite ihastunut 8 vuotta vanhempaan

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama juttu mutta oon 8- luokalla ja oon ihastunu 9- luokkalaiseen poikaan. Hän näyttää niin ihanalta🫶

      • Anonyymi

        Anna sille..


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe