Hankintalistalla on siis 3v ja 1v lasten kuskailua varten polkupyörän peräkärry. Onko kellään kokemuksia HM-merkkisestä? Ainakin Lauran Lastentarvike nettikauppa niitä myy ja vaikuttavat hinta-laatusuhteeltaan mainioilta. Ongelma piileekin siinä kun niitä en pääse itse kokeilemaan ja läheltä tutkimaan niin toivoisin tätä kautta saavani vähän apuja etten joutuisi "sokkona" tilaamaan netistä. BIlteman halpiskärryä en osta, mutta ei riitä rahkeet yli 600e:n Burley´takaan hankkimaan.
Tässä vielä linkki HM:n kärrystä.
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/3110
HM polkupyörän peräkärryn ostaneita?
autoton äiti
2
209
Vastaukset
- pegs1
Itse myös suunnittelen ostoa ja näyttäisi preecossa olevan sama kärry ja hieman huokeampaan hintaan. :)
http://preeco.fi/lastentarvikkeet/6001-polkupyoran-perakarry-jousituksella.html - kärryilijä
Meillä on tuollainen kärry, tosin olisko vm-10 kun hankittiin kesäksi 2011. Todella paljon ollaan tykätty siitä.
Nyt runsaslumisena talvena on palvellut tuplarattaina. Pojat ovat nyt 2,5wee ja 1wee3kk.
Ongelmaksi kesän kärryilyissä saattaa muodostua esikoisen pituus. Ei varmaankaan kypärä päässä jää enää paljonkaan tilaa ylöspäin, pätkä kun on jo 98cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248