Naiselliset rinnat miehelle luonnollisesti, onko mahdollista?

Rinnaton

Hei. Olen 30-vuotias heteromies. Olen aina ollut kiinnostunut rinnoista naisilla. Jotenkin naisten rinnat ovat olleet ihmeellisiä ja ihania.

Olen useamman vuoden haaveillut että minulla itsellä olisi pyöreät, painavat naismaiset rinnat.

Haluaisin että rinnat olisivat niin isot että voisin käyttää naisten rintaliivejä ja rinnat vaatisivat tukea.

Tuntuu että vuosi vuodelta haaveilen omista isoista rinnoista enemmän.

Onko mitään mahdollisuutta kasvattaa luonnollisesti miehen rintoja isommiksi? Onko olemassa lääkkeitä tai vastaavia joilla saisi rintoja isommiksi. Jos tälläisia on niin saako ilman reseptiä ja jos vaatii reseptin niin onko hankala saada?

Rintaimplantti leikkaus olisi kaiketi yksi vaihtoehto mutta en haluaisi kyseiseen operaatioon lähteä.

Auttaisikohan lihominen kasvatamaan rintoja? Olen huomannut että kun lihoan niin rinnat kasvavat hieman mutta suurin osa painosta menee mahaan joka kasvaa isoksi.

Kaikki vinkit ja vastaukset otetaan vastaan.

Kiitos lukemisesta.

133

12119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Taitaa jäädä haaveeksi. Lääkkeillä saa kasvatettua mahdollisesti kohtalaisen kokoiset rinnat mutta sen jälkeen et olisi mies. Testosteronin tuotanto lopetetaan lääkkeellä ja naishormoneilla kasvatetaan rinnat. Reseptiä varten tarvitset diagnoosin jota et saa noilla perusteilla. Hanki tekorinnat ja tyydy niihin.

    • Rinnaton

      Kiihtyisiköhän rintojen kasvuvauhtia jos painoa kertyisi paljon. Maha tietty kasvaisi isoksi mutta, kasvaisikohan rinnat kuinka suureksi.

      • Turhaan toivot

        Lihottamalla saadut läskitissit ovat erinäköiset kuin estrogeenilla kasvaneet naiselliset tissit. Koska olet hetero, olet ehkä joskus katsellut naisia vähemmissäkin vaatteissa (netissä ainakin) niin huomaat selvän fyysisen eron. Perinnöllisyys vaikuttaa myös, joten ei ole mitään takeita että saisit isoja rintoja lääkitykselläkään.

        Mutta miksi heterona haluat naisen tissit? Sen jälkeenhän naiset juoksevat sinua karkuun.


      • Samaa haluava
        Turhaan toivot kirjoitti:

        Lihottamalla saadut läskitissit ovat erinäköiset kuin estrogeenilla kasvaneet naiselliset tissit. Koska olet hetero, olet ehkä joskus katsellut naisia vähemmissäkin vaatteissa (netissä ainakin) niin huomaat selvän fyysisen eron. Perinnöllisyys vaikuttaa myös, joten ei ole mitään takeita että saisit isoja rintoja lääkitykselläkään.

        Mutta miksi heterona haluat naisen tissit? Sen jälkeenhän naiset juoksevat sinua karkuun.

        Haluan minäkin isommat tissit, ja olen hetero. Alottajan juttu on itselleni ihan tuttua, koska olen ajatellut ihan samoja juttuja. Vaikka olen mies tykkäisin kovasti jos minulla olisi tissit.
        Puristelen usein nykyisiä tissejäni, ja vedän nänneistäni.
        Itsetyydytyksessä ilman että puristelen ja vedän nännejäni en edes laukea kovin hyvin.
        Haluan myös oikein ihanan pallomaisen pepun. Sellainen on tavoite kuin Jennifer Lopezilla. Teen päivittäin lihasharjoitusliikkeitä jotka kehittävät pepun muotoa.

        Ja olen hetero, ja miehenä haluan pysyä. Arvostan vain todella paljon kauneutta.


    • Nappii naamaa vaan

      Höpö,höpö, unohda ne lihotus kuurit ! Puolen vuoden kuuri 100mg andro ja 6 ml estroa päiväs niin jo kasvo ja miehinen hormooni toiminta viel palautuu tämän jälkeen 90 prosenttisesti. Mut tissit jäi :)

      • ...

        Puolessa vuodessa ei ehdi kasvaa kovin suuria rintoja.


      • Rinnaton

        Mistähän näitä voisi saada?


      • 346344

        Rintojen kehityksessä menee paljon kauemmin kuin puoli vuotta, koska eivät ne murrosikäisillekään kasva siinä ajassa vaan pikemminkin viidessä vuodessa. Transsukupuolinen tarvii kaikki ne viisi vuotta jos haluaa kehittää kypsän näköiset luonnolliset rinnat, mutta silloinkin yli parikymppisenä kuurinsa aloittajat jäävät aika pienirintaiseksi ja kolmekymppisellä on todennäköisempää jäädä laudaksi kuin kasvattaa sitäkään vähää.


      • ..........
        Rinnaton kirjoitti:

        Mistähän näitä voisi saada?

        Apteekista, reseptillä tai sitten matkustat sellaiseen maahan asumaan muutamaksi vuodeksi jossa ne ovat reseptivapaita ja kasvatat rintasi siellä. Nopeammin ja helpommin homma käy kun laitat silikonitissit, ehkä löytyy joku lääkäri joka suostuu laittamaan sellaiset miehelle.


      • Aloin syömään
        346344 kirjoitti:

        Rintojen kehityksessä menee paljon kauemmin kuin puoli vuotta, koska eivät ne murrosikäisillekään kasva siinä ajassa vaan pikemminkin viidessä vuodessa. Transsukupuolinen tarvii kaikki ne viisi vuotta jos haluaa kehittää kypsän näköiset luonnolliset rinnat, mutta silloinkin yli parikymppisenä kuurinsa aloittajat jäävät aika pienirintaiseksi ja kolmekymppisellä on todennäköisempää jäädä laudaksi kuin kasvattaa sitäkään vähää.

        hormoneita paljon sen jälkeen, kun täytin 30v ja ainakin minulle kasvoivat hyvännäköiset rinnat.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Puolessa vuodessa ei ehdi kasvaa kovin suuria rintoja.

        Kula yleensä haluaa Isola rintoja ja miksi
        Minusta isot rinnat on inhottavat. Utareet toisin sanoen


    • Rinnaton

      Nappia naamaan. Kuinka isoksi rintasi kasvoivat noilla lääkkeillä tuossa ajassa?

      • lkjhkg

        Tuon kirjoittajan kertoma lääkitys on yleinen annostus transsukupuolisella naisella tavanomaisessa hoitoprosessissa (edellyttää siis kyseisen diagnoosin että saa reseptit). Perintötekijöistä, geeneistä ja iästä riippuen rinnat voivat kasvaa yleensä kokoon AA-D (vaihtelee huomattavasti). Kasvu alkaa melko nopeasti, mutta hidastuu myöhemmin ja jatkuu vielä useita vuosia.


      • 347634

        Puolen vuoden kuurista voi mennä hedelmällisyys pysyvästi ja todennäköisesti pettyisit suuresti siihen vähään minkä saisit kasvatettua. Eivät ne meinaan kovin luonnolliselta näytä kun yleensä nännit pihoineen jäävät olemattomiksi ja leveän rintakehän päällä rinnat olisivat vielä pienemmän näköiset. Ihan oikeasti kannattaa mieluummin miettiä leikkausta kuin mitään lääkkeitä tuohon sinun tarkoitukseesi.


    • Rinnaton

      Kasvattaako ylimääräinen Testosteroni rinnat miehelle? Olen lukenut että anabolisten streroidien käytäjille saattaa kasvaa rinnat. Ovatko nämä naiselliset rinnat vai niin sanotut läskitissit?

      Testosteroni pakkauksissa on maininta sivuvaikutusten kohdalla: Naisistuminen (Rintojen kasvu) miehellä.

      • lkbhvgu

        Testosteroni ei kasvata naismaisia rintoja miehelle. Rintalihakset kyllä kasvavat joten rinnat näyttää vähän isommilta. Jotkin muut lääkkeet aiheuttavat sivuvaikutuksenaan miehillä rintojen kasvua, mutta ei silloinkaan synny naismaisia rintoja. Ainoa tehokas kasvatuskeino on tuossa aiemmassa viestissä mainittu lääkeyhdistelmä. Sen "sivuvaikutuksena" on sitten yleinen naisistuminen, vartalon ja ihon muuttuminen naismaiseksi, karvankasvukin heikkenee. Kivekset pienenee ja siittiöiden tuotanto loppuu (kemiallinen sterilisaatio). Erektiot heikkenee ja loppuu kokonaan ellei "treenaa" ahkerasti, tästä seurauksena on peniksen pieneneminen.

        Joko kiinnostuksesi hormonirinnoista loppui?

        Jos haluat käyttää rintaliivejä, osta sellaiset ja niihin täytteeksi reilun kokoiset silikoniproteesit. Pääset sillä tavalla helpommalla ja voit toeuttaa itseäsi heteromiehenä edelleen.


      • monimutkaisethormonit

        Itseasiassa tämä mahdollinen vaikutus johtuu siitä että ns ylimääräinen testosteroni alkaa muuttua kehossa estrogeeniksi kun testoa on ns liikaa. Silloin keho alkaa "naisellistua" mutta pysyy myös miehisenä. Liialliset annostukset testoa voivat kuitenkin olla käsittääkseni hyvinkin vaarallisia ja muutenkin teston kanssa pitää olla varovainen ja tietää mitä tekee. Sillä on nimittäin monenlaisia vaikutuksia ja mahdollisia sivuvaikutuksia ja jopa vaaroja. En tiedä olisiko mahdollista vastaavasti ottaa pelkästään estrogeenia ja jättää testoblokkerit pois jos ei ole kuitenkaan transnainen vaan haluaa myös pysyä miehenä? En tiedä olisiko tämä mahdollista ja miten vaaratonta/riskialtista. Itseasiassa sukupuolihormonien toiminnasta ei kaikkea edes tiedetä vielä nykypäivänä eikä esimerkiksi monien hormonien yhteisvaikutuksista vielä tiedetä ovatko ne turvallisia ja miten vaikuttavat. Ole kuitenkin erittäin varovainen ja selvitä asiat hyvin, hormonien käyttäminen "väärin" kuten yhteiskäyttö tai tai kehon liian korkeat/matalat horminipitoisuudet voivat pahimmassa tapauksessa olla todella vaarallisia!! Pidä siis huoli itsestäsi! :)


      • Anonyymi
        lkbhvgu kirjoitti:

        Testosteroni ei kasvata naismaisia rintoja miehelle. Rintalihakset kyllä kasvavat joten rinnat näyttää vähän isommilta. Jotkin muut lääkkeet aiheuttavat sivuvaikutuksenaan miehillä rintojen kasvua, mutta ei silloinkaan synny naismaisia rintoja. Ainoa tehokas kasvatuskeino on tuossa aiemmassa viestissä mainittu lääkeyhdistelmä. Sen "sivuvaikutuksena" on sitten yleinen naisistuminen, vartalon ja ihon muuttuminen naismaiseksi, karvankasvukin heikkenee. Kivekset pienenee ja siittiöiden tuotanto loppuu (kemiallinen sterilisaatio). Erektiot heikkenee ja loppuu kokonaan ellei "treenaa" ahkerasti, tästä seurauksena on peniksen pieneneminen.

        Joko kiinnostuksesi hormonirinnoista loppui?

        Jos haluat käyttää rintaliivejä, osta sellaiset ja niihin täytteeksi reilun kokoiset silikoniproteesit. Pääset sillä tavalla helpommalla ja voit toeuttaa itseäsi heteromiehenä edelleen.

        Taidat olla se sama transmies!


    • tisut1

      Hei olen vanhempi yli 55v mulla on pikku tisut nuorempana nostelin
      painoja siitä tuli hyvät rintalihakset ja nyt onkin ihan mukavat ja ihana
      käyttää joka pv rintsikoita ja muutenkin kun vielä olen btm niin mukavalta
      tuntuu!!!

      • Valitan...

        Kehittyneet rintalihakset ovat aivan eri asia kuin naiselliset rinnat. Edes miehen läskitissitkään eivät näytä naisen rinnoilta, muoto on täysin väärä.


      • Samanlaisia kokemuksia. Nännit mukavasti pystyssä.


    • ratkaisu

      Tilaa sellainen luonnon aineista tehty resepti joka on reseptivapaa. Eli Breast Actives.
      Oon ite heteromies ja jo kuukaudessa oon huomannu mukavan eron rintojen muodossa. Suosittelen :)
      Maksaa rintaleikkaukseen nähden vain murto osan.

      • Rahat pois tavaraa

        Monet naiset ovat kokeilleet tuota ja pettyneet.


      • toimii!
        Rahat pois tavaraa kirjoitti:

        Monet naiset ovat kokeilleet tuota ja pettyneet.

        Toi ei oo rahat pois tavaraa. On kolme tuotetta jotka toimii varmasti ja yks on toi breast actives. Oon käyttäny nyt kuukauden ja huomaan todellakin eron ja oon mies.


      • .............
        toimii! kirjoitti:

        Toi ei oo rahat pois tavaraa. On kolme tuotetta jotka toimii varmasti ja yks on toi breast actives. Oon käyttäny nyt kuukauden ja huomaan todellakin eron ja oon mies.

        Tuokin on todettu humpuukitavaraksi. Kyllähän eräällä verenpainelääkkeelläkin saadaan miehelle pienet rinnanalut (ilmoitettu jopa sivuvaikutusluettelossa), mutta ei niistä kuitenkaan tule kunnollisia naisen rintoja. Pelkkä hierominenkin suurentaa rintoja yhtä paljon.


      • Toimii!!
        ............. kirjoitti:

        Tuokin on todettu humpuukitavaraksi. Kyllähän eräällä verenpainelääkkeelläkin saadaan miehelle pienet rinnanalut (ilmoitettu jopa sivuvaikutusluettelossa), mutta ei niistä kuitenkaan tule kunnollisia naisen rintoja. Pelkkä hierominenkin suurentaa rintoja yhtä paljon.

        Trans sukupuolisille tarkoitettu sivusto kehuu kolmea tuotetta. Paras on trasfemme, mutta sitä ei suositella jos aikoo hankkia vielä lapsia koska se tekee samoja muutoksia kuin hormonihoito. Kakkosena oli breast actives joka toimii parhaiten voiteen kanssa, kolmatta en muista. Googlatkaa sivu breastarticles. Sieltä löytyy tietoa kaikenlaisesta asiaan liittystä leikkauksiin asti.
        Itse uskon toimivuuden kun käytän ja huomaan eron omin silmin. Kopiotuotteita on paljon, mutta tuolta löytyy luotettavaa tietoa aiheeseen liittyen.


      • Tissimiestaas
        ............. kirjoitti:

        Tuokin on todettu humpuukitavaraksi. Kyllähän eräällä verenpainelääkkeelläkin saadaan miehelle pienet rinnanalut (ilmoitettu jopa sivuvaikutusluettelossa), mutta ei niistä kuitenkaan tule kunnollisia naisen rintoja. Pelkkä hierominenkin suurentaa rintoja yhtä paljon.

        Hei, minulle tuli sellaiset pikkutisut lihomisen myötä, mitkä sitten jäivät, kun laihduin taas. Kun sain kahta reseptilääkettä myöhemmin, toinen kolestrolilääke ja toinen eturauhaslääke, (molemmissa oli sivuvaikutusluettelossa rintoje mahdollinen kasvaminen. Se ei suinkaan takaa, että niin käy), niin muutaman kuukauden (n. 6 kk) kuluttua huomasin, että rintani olivat alkaneet kasvaa. sen vahvisti myös lääkäri, joka sanoi minulla olevan mahdollisuus leikkaukseen. No kerroi hänelle, että en oikeasti halunnut leikkausta, vaan jos mahdollista pikkusen vielä suuremmat rinnat. Naislääkäriä vähän nauratti, mutta kehotti hieromaan rintoja siinä tapauksessa useamman kerran päivässä. Sivuilta kainaloiden alta kevyin pyörein liikein työntäen kudosta eteen- ja ylöspäin. Tein sitä ja nyt, noin neljän kk:n jälkeen minulla on b-kupin kokoiset rinnat. Ei nyt ihan naismaiset, mutta tuntuu kivalta vetää ne yhteen kaarituellisilla rintaliiveillä. Sisarenikin kehui niitä kohtuullisen hyvän näköisiksi. Tytäse kuitenkin vaatii ja jos jättää hieronan pois, rinnat palautuvat takaisin aika pian.


      • Pelkkää_biologiaa

        Tuo rintojen koon lisäys perustuu prolaktiinin erittymisen lisääntymiseen kun rintoja hierotaan. Hieronnan lopettaminen palauttaa prolaktiinit normaalitasolle ja rinnat kutistuu ennalleen.


      • Tahtoorinnat
        Pelkkää_biologiaa kirjoitti:

        Tuo rintojen koon lisäys perustuu prolaktiinin erittymisen lisääntymiseen kun rintoja hierotaan. Hieronnan lopettaminen palauttaa prolaktiinit normaalitasolle ja rinnat kutistuu ennalleen.

        Onko tosiaaan mahdollista kasvattaa miehen rintoja hieromalla? Tai olisiko muita "luonnollisia" konsteja?


      • uygutyftyvhjgj
        Tahtoorinnat kirjoitti:

        Onko tosiaaan mahdollista kasvattaa miehen rintoja hieromalla? Tai olisiko muita "luonnollisia" konsteja?

        Eipä ne rinnat kovin paljon turpoa tuolla hieronnalla. Toinen "luonnollinen" ja varma rintojen kasvatuskeino on lihottaa itsensä 40-60 kg lihavammaksi (voi vaatia enemmänkin kiloja).


      • Haaveenatissit
        Tissimiestaas kirjoitti:

        Hei, minulle tuli sellaiset pikkutisut lihomisen myötä, mitkä sitten jäivät, kun laihduin taas. Kun sain kahta reseptilääkettä myöhemmin, toinen kolestrolilääke ja toinen eturauhaslääke, (molemmissa oli sivuvaikutusluettelossa rintoje mahdollinen kasvaminen. Se ei suinkaan takaa, että niin käy), niin muutaman kuukauden (n. 6 kk) kuluttua huomasin, että rintani olivat alkaneet kasvaa. sen vahvisti myös lääkäri, joka sanoi minulla olevan mahdollisuus leikkaukseen. No kerroi hänelle, että en oikeasti halunnut leikkausta, vaan jos mahdollista pikkusen vielä suuremmat rinnat. Naislääkäriä vähän nauratti, mutta kehotti hieromaan rintoja siinä tapauksessa useamman kerran päivässä. Sivuilta kainaloiden alta kevyin pyörein liikein työntäen kudosta eteen- ja ylöspäin. Tein sitä ja nyt, noin neljän kk:n jälkeen minulla on b-kupin kokoiset rinnat. Ei nyt ihan naismaiset, mutta tuntuu kivalta vetää ne yhteen kaarituellisilla rintaliiveillä. Sisarenikin kehui niitä kohtuullisen hyvän näköisiksi. Tytäse kuitenkin vaatii ja jos jättää hieronan pois, rinnat palautuvat takaisin aika pian.

        Voisiko kukaan neuvoa, miten niitä hierotaan? Pitääkö käyttää jotain hierontaöljyä?


      • vbuvfugjyvg
        Haaveenatissit kirjoitti:

        Voisiko kukaan neuvoa, miten niitä hierotaan? Pitääkö käyttää jotain hierontaöljyä?

        Sujuu ilmankin, mutta hieronta tuntuu mukavammalta jos käyttää jotain voidetta tai öljyä (ei tarvitse olla erityistä hierontaöljyä).


      • Anonyymi
        ............. kirjoitti:

        Tuokin on todettu humpuukitavaraksi. Kyllähän eräällä verenpainelääkkeelläkin saadaan miehelle pienet rinnanalut (ilmoitettu jopa sivuvaikutusluettelossa), mutta ei niistä kuitenkaan tule kunnollisia naisen rintoja. Pelkkä hierominenkin suurentaa rintoja yhtä paljon.

        Useamman kerran päivässä tapahtuva hieronta kasvattaa kyllä rintoja ihan mukavasti, mutta jos hieronta lopetetaa, palautuvat rinnat aika nopeasti ennalleen. Jotkut verenpainelääkkeet, kuten myös kolestrolilääkkeet voivat kasvattaa miesten rintoja. Naisilla täillaista tehoa ei ole raportoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran päivässä tapahtuva hieronta kasvattaa kyllä rintoja ihan mukavasti, mutta jos hieronta lopetetaa, palautuvat rinnat aika nopeasti ennalleen. Jotkut verenpainelääkkeet, kuten myös kolestrolilääkkeet voivat kasvattaa miesten rintoja. Naisilla täillaista tehoa ei ole raportoitu.

        Minulla on verenpaine- sekä kolestrolilääkkeistä alkanut rntojen kasvu. Hieron säännöllisesti niitä koneella ja käsin. Nännit olen saanut kasvamaan imukupeilla. Selvästi suuremmat ja korkeammat (n. 1 cm). Kuppikoko alkaa olemaan b-luokkaa. Jopa vaimonikin pitää niistä ja antoi minulle parit rintsikkansakin sellaisilla jatkoilka kun minulla on viitisen senttiä suurempi ympärysmitta


      • Anonyymi
        ............. kirjoitti:

        Tuokin on todettu humpuukitavaraksi. Kyllähän eräällä verenpainelääkkeelläkin saadaan miehelle pienet rinnanalut (ilmoitettu jopa sivuvaikutusluettelossa), mutta ei niistä kuitenkaan tule kunnollisia naisen rintoja. Pelkkä hierominenkin suurentaa rintoja yhtä paljon.

        Tuskin olet heteromies!!!!!!


    • miehestä naiseksi

      Transfemme on hormonihoito jonka saa tilattua kotiin huomaamattomassa paketissa. Et siis tarvitse erillistä diagnoosia. Mutta kannattaa käydä niiden sivuilta katsomassa faktat ennen kun tilaat.

      • .........

        Yleensä nämä on humpuukia, rahat menee eikä tulosta tule. Mikäli tavara tulkitaan vielä lääkkeiksi, tilaamisesta voi rapsahtaa sakot (rahat ja tavara meni).


    • MAITOSNNSS

      Juo soijaa

      • Testattu_ja_petytty

        Nimekäs hormoonilääkäri (hoitaa mm. transsukupuolisia) vastasi juuri eräässä terveysalan lehdessä ettei soijan syöminen kasvata rintoja (naisellakaan). Jotain vaikutusta voisi olla jos soijaa olisi syönyt lapsuudesta saakka.


    • öljyinen

      Olen jo ikämies ja joskus kymmenisen vuotta sitten minulla oli öisin pissaamisvaikeuksia, johon lääkäri määräsi eturauhasen liikakasvun estämiseksi Gefina-tabletteja. Aikaisemmin en käyttänyt rintaliivejä, mutta Gefina-hoidon jälkeen rinnat kasvoivat sen verran, että nyt käytän kuppikokoa B. Pidän rintaliivejä päivittäin ja niitä liivejä on kertynyt jo toistakymmentä. Ehkä minulla on jo luonnostaan testosteronia vähän, sillä minulla on ollut huono parrankasvu koko ikäni. eikä myöskään rintakarvoja ole.

      • Interikö

        Iän kertyessä miehen testosteronin kehitys heikkenee, jopa niin paljon että luonnollinen pieni estrogeenimäärä kasvattaa manboobsit. Myös ylipaino aiheuttaa tätä, koska rasvakudos kehittää myös estrogeenia.
        Jos haluaa esitellä rintojaan (tiittitaustaa) niin silloinhan rintaliivejä voi käyttää rintojen korostamiseen. "Normaali" mies pyrkii piilottamaan manboobsit esimerkiksi tiukalla topilla.


      • hermanniko

        Nimimerkki Öljyisen kokemukset ovat kuin minulta. Minulla vaimo huomautti ensi kerran saunassa rintojen kasvamisesta. Rintani ovat vähän roikkuvan tyyppiset, mutta täyttävät B-kupin. Karvoituksen suhteen myös parrankasvu on ollut koko ikäni heikkoa ja rintakarvoja ei ole koskaan ollut. Olen kuitenkin hetero ja yhden saanut aikaiseksi.


      • jfyfvygkjhk
        hermanniko kirjoitti:

        Nimimerkki Öljyisen kokemukset ovat kuin minulta. Minulla vaimo huomautti ensi kerran saunassa rintojen kasvamisesta. Rintani ovat vähän roikkuvan tyyppiset, mutta täyttävät B-kupin. Karvoituksen suhteen myös parrankasvu on ollut koko ikäni heikkoa ja rintakarvoja ei ole koskaan ollut. Olen kuitenkin hetero ja yhden saanut aikaiseksi.

        Seksuaalinen suuntautuminen ei riipu sukupuolisista ominaisuuksista. Ehkäpä sinulla on ainakin lievää intersukupuolisuutta, mutta ei niin paljon että olisit menettänyt siittämiskykysi. Tai pelkästään testosteronin vähyyttä (yksi siittiö riittää saamaan aikaan lapsen).


    • Mietiskelen

      Auttisikohan rintojen kasvamisessa miehellä lihominen, luontaistuotteet (vaihdevuosi oireisiin naisille) ja E-pillerit / yhdistelmä pillerit otettuna yhtä aikaa?

      Mikähän olisi paras luontainen yrtti tai luontaistuote suurentamaan miehen rintoja?

      • Turhaa_touhua

        Lihotessa kasvaa manboobsit, jotka eivät ole muodoltaan naisen rintojen mukaiset.
        Vaihdevuosioireisiin naisille tarkoitetut luontaistuotteet ei tehoa naisillakaan.
        Ns. yhdistelmäpillerit on e-pillereitä. Niillä ei ole vaikutusta miehellä ellei testosteronia blokata kokonaan. Silloinkaan ns. minipillereillä ei ole mitään vaikutusta. Transnaisten hormoonihoito toteutetaan suurilla annoksilla naisille tarkoitettua hormoonikorvauslääkettä.


      • eikannata
        Turhaa_touhua kirjoitti:

        Lihotessa kasvaa manboobsit, jotka eivät ole muodoltaan naisen rintojen mukaiset.
        Vaihdevuosioireisiin naisille tarkoitetut luontaistuotteet ei tehoa naisillakaan.
        Ns. yhdistelmäpillerit on e-pillereitä. Niillä ei ole vaikutusta miehellä ellei testosteronia blokata kokonaan. Silloinkaan ns. minipillereillä ei ole mitään vaikutusta. Transnaisten hormoonihoito toteutetaan suurilla annoksilla naisille tarkoitettua hormoonikorvauslääkettä.

        Lisäksi e-pillereissä on varteenotettava veritulpan riski verrattuna transnaisten käyttämiin bioidenttisiin estrogeeneihin, joissa ei ole mukana mitään muuta kuin sitä estrogeeniä, toisin kuin e-pillereissä. En suosittele todellakaan e-pillerikikkailua etenkään jo keski-iässä oleville ja sitä vanhemmille miehille.


      • Anonyymi
        Turhaa_touhua kirjoitti:

        Lihotessa kasvaa manboobsit, jotka eivät ole muodoltaan naisen rintojen mukaiset.
        Vaihdevuosioireisiin naisille tarkoitetut luontaistuotteet ei tehoa naisillakaan.
        Ns. yhdistelmäpillerit on e-pillereitä. Niillä ei ole vaikutusta miehellä ellei testosteronia blokata kokonaan. Silloinkaan ns. minipillereillä ei ole mitään vaikutusta. Transnaisten hormoonihoito toteutetaan suurilla annoksilla naisille tarkoitettua hormoonikorvauslääkettä.

        Vale paskaa nää jutut!


    • Ei_taida_onnistua

      Olisiko mahdollisuutta kasvattaa isot läskitissit lihomisen avulla miehelle vai paisuuko koko keho tasaisesti joka puolelta?

      Siis jotenkin ohjata lihomisesta johtuva painonnousu läskitisseihin?

    • 22999

      Olen mies. Haluaisin saada isommat rinnat.

      • Perusteet_tarvitaan

        Jotkut lääkärit suostuu laittamaan rintaimplantit miehellekin.


      • 2299

        Olen tyttömäinen poika . Ja haluaisin saada . Naiselliset tissit. Mitä pitää tehdä jos haluaa isot tissit.


      • 2299
        Perusteet_tarvitaan kirjoitti:

        Jotkut lääkärit suostuu laittamaan rintaimplantit miehellekin.

        Mitä on rintablantit.


      • gredr54r5dst4edts
        2299 kirjoitti:

        Mitä on rintablantit.

        Tuliko lukihäiriö?


    • 2299

      Olen 12 vuotias poika . Haluaisin naiselliset tissit. Auttaako tissien kasvamiseen. Kun tekee omista paidoist tissit. Nii auttaako se tissien kasvamiseen. ?????

    • xlostboy02

      Hei olen 14 vuotia miehen alku haluan saada kunnon boobsit eli näyttää tytöltä, auttaako joku valmiste, pliis neuvokaa haluun tissit ja haluun käyttää rintsikoita!!

      • kjhgj

        Laita rintsikoihin jotain täytettä. Jos rahaa löytyy riittävästi niin silikoniset proteesit.
        "Valmisteet" saa vain silloin jos transtutkimuksissa on diagnosoitu naiseksi. Muut "valmisteet" lisää vain myyjän pankkitiliä.
        Transtutkimuksiin ei pääse pelkästään sen perusteella että vain haluaa näyttää tytöltä. Transvestiitti ei tarvitse mitään tutkimuksia ja diagnooseja. Siitä vaan pukeutumaan tytöksi ja eläytymään tytön elämään.


    • wannabegurl

      hei olen 12 vuotia poika haluan olla tyttö miten saan tisut itselleni neuvokaa haluun pukeutua tyttöjen vaatteisiin yms

      • Vaatekaapille_vaan

        Helpommalla saat kun lainaat isonsiskon rintsikoita ja tunget niihin vaikkapa nilkkasukkia myttyyn.


    • girlboy15

      hei olen 15vee poika haluan naiselliset rinnat haluun olla tyttö käyttää minihametta, korkokenkii yms, onx teillä antaa neuvoo miten voisin muuttua tytöksi ja saan rinnat

      • tietoasukupuolesta

    • 2299

      Olen 12v poika ja haluisin olla tyttö. Miten saan naiselliset tissit. Ja myös haluun pitää naisten alusvaatteita,ja muita myös . Etenkin rintsikoita ja naisen pikkuhousuja . Pliis auttakaa.

      • Vakaa_ajatus

        Pelkkä haluaminen ei riitä. Jos todella koet olevasi tyttö, keskustele asiantuntijoiden kanssa ajatuksistasi. Mikäli ajatuksesi sukupuoliristiriidasta on varma (myös muutaman vuoden kuluttuakin), voit pyytää lähetteen transtutkimuksiin nuorisotutkintaan.
        Missään ei ole kielletty että poika/mies ei saisi käyttää naisten vaatteita. Siitä vaan hankkimaan vaatteita.


    • 2299

      Mä haluan vauhdilla naiselliset tissit. Mä haluan pitää rintsikoita ja bikinejä.yms? AUTTAKAA MUA.HAALUUN OLLA TYTTÖ/NAINEN.

      • Siitä_vaan

        Naiselliset tissit saa vauhdilla joko leikkauttamalla silikoni-implantit tai vielä nopeammin, hankkimalla rintaproteesit.
        Kuten yllä on sanottu, mene kauppaan ja osta rintsikat, bikinit ym.


    • tytöksi03

      olen13 vuotias poika haluun tyttö tissit ja haluun käyttää tyttöjen vaatteita

      miten voisin muuttuu mahdollisimman tytöks???

      • Sissicat

        Minäkin olen lapsuudesta lähtien halunnut olla tyttö. Ei kai siinä mitään , rohkeasti vaan.


    • 2299

      Miten pillun. Koska MÄ haluun pillun myös. Pliis auttakaa mahdollisiman nopeasti. En mä voi tehdä tissei vielä . Koska äiti kieltää. Kertokaa mahdollisiman hyvät keinot noihin mitä mä oon laittanut.

    • Vaihetaanko

      Hölmöä hommaa.naisena olemisena on vain riesaa.miehet ei tiedä meidän naisten ongelmista mitään.pitäisi olla siirtymä kone niin voisi välillä vaihtaa vartaloa .

    • Ei_kannata_vastata

      Todellinen trollihyökkäys päällä.

      • Väärä_paikka

        Nimimerkki 2299 lisää vaan kierroksia. Jos kyse on muusta kuin trollauksesta, nimimerkin kannattaa ottaa yhteyttä vaikkapa Transtukipisteeseen tai Trasekiin, eikä kirjoitella tuollaisia hölmöjä kommentteja.


    • 2299

      Mä haluun pillu ja pitää naisten alusvaatteita ja bikinejä . PLIIS AUTTAKAA NOPEASTI HALUUN OLLA NAINEN.

      • Ponihullupikkuäijä

        Hei naisena ei ole kiva olla kuukautiset ovat ärsyttäviä ja mulla rinnat tiellä, etenkin poikien kanssa ollessa häpeän itseäni... Olen vasta 12 ja minulla on aikas suuret rinnat, muutenkin näytän 16-18 vuotiaalta.... Huoh....


      • Anonyymi
        Ponihullupikkuäijä kirjoitti:

        Hei naisena ei ole kiva olla kuukautiset ovat ärsyttäviä ja mulla rinnat tiellä, etenkin poikien kanssa ollessa häpeän itseäni... Olen vasta 12 ja minulla on aikas suuret rinnat, muutenkin näytän 16-18 vuotiaalta.... Huoh....

        Saman ukon kirjoituksii, siis trans ukon!


    • 2299

      Kertokaa muutama naisen ongelma. Miten saapi mahdolisiman aidon pillun kikkelin tilalle. PLIIS KERTOKAA

    • transformboy14

      Oon 14vee poika mut haluun muuttuu tytöksi, pliis kertokaa miten se onnistuu saako apteekista jotain ainetta tms sitte haluun pitää hametta mikroshortseja ja toppeja yms neuvokaa

      • Apteekista

        Saa.


    • Tissitön

      Minäkin halluun naiselliset tissit miten ne saan

      • Helppo-nakki

        Osta naisten rintsikat ja tunge niihin vaikka nillkasukkia.


    • 2299

      Kertokaa miten sapi naiselliset tissit saa.

      • nainen667

        tissejä saa rahalla...4.000-6.000 Euroa plus ulkomaan matka. Helppoa kun heinäntekoa


      • Etsivä_löytää
        nainen667 kirjoitti:

        tissejä saa rahalla...4.000-6.000 Euroa plus ulkomaan matka. Helppoa kun heinäntekoa

        Tuolla hinnalla saa Suomestakin, Virosta vähän halvemmalla.


    • Sissicat

      Heippa!
      Joo! Minäkin täs suunnittelen rintojen suurennusta. Mulla on kyllä aika isot jo nyt, E kuppi rintaliivit sopii hyvin. Haluaisin päästä kokoon G.

    • MiesNainenNainen

      Rinnat ja pillu olis kiva saada mitä pitää tehdä että ne saa?

      • Taisi_olla_trolli

        Pelkkä halu "kiva saada" ei riitä. Jos olet tosissasi, löydät asiallista tietoa joko vanhoista viesteistä tai muilta keskustelupalstoilta.


      • Kekomustaon
        Taisi_olla_trolli kirjoitti:

        Pelkkä halu "kiva saada" ei riitä. Jos olet tosissasi, löydät asiallista tietoa joko vanhoista viesteistä tai muilta keskustelupalstoilta.

        Käy leikkauksessa ja sano niille miehille että pankaa mua nii on ainakin seksi kokemusta naisena ja ei tuu verta sit ens kerralla!


    • Sissicat

      Kyllä onnistuu, aikaa kuluu, mutta itsekin sain F- kupin rinnat

    • Sissicat

      Kyllä on mahdollista, itselläni 95F koon rintaliivit, nännipihat vaan ovat suurennusta vailla.

    • Sepicat

      Minäkin kokeillut pillerit yms. Ei tarpeeksi tehoa, simulaatio laitteita kokeillut, eikä niistä apua.

    • neuvotontyttöpoika

      oon 14veepoika mutta oikeesti haluun olla tyttö tai siis tunnen itseni tytksi haluun käyttää tyttöjen vaatteita, haluun tissit ja pyöreen pepun mitä mä teen???

      • uytfr657r6d5edy

        Puet päällesi tyttöjen vaatteet ja laitat vähän toppinkia rintsikoihin ja pöksyihin sopiviin kohtiin.


      • Ala venytellä anustasi,niin saat "sissypussyn". Samalla tuntemukset naisena lisääntyvät. Hanki muutamia dildoja ja anustappeja.


    • Kokemus69

      Syö paljon kaikkea epäterveellistä ja älä liiku siis tule läskiksi niin kyllä kasvaa!!!!!!

    • tyttäjapoikaamolmpia

      mi syntyessäni en ollu poika enkä tyttö vaan mulla oli pippeli ja rinnat eli mulla kävi tuuri että sain ne molemmat se on aika harvinaista että on molempia sukupuolia

      • jghfkjbjgcfuyghb

        Monella lihavalla miehellä on isotkin rinnat, eikä silti ole molempia sukupuolia. Pelkät normaalia isommat rinnat ei tee miehestä myös naista, siihen tarvitaan enemmän.


    • Lääketissit

      Olen jo vähän vanhempi mies. Tyttöillyt koko ikäni ja unelmoinut mista tisseistä. Nyt monien lääkekuurien jälkeen minullekin on kasvaneet tissit. Ei mitää mahtisuuria, mutta ihan mukavan kokoiset. B-kuppi täyttyy ja tunnen aitoutta niiden kanssa. Nuoremana. (näille tissejä haluaville nuorille lähinnä tarkoitan), tein näin, että laitoin kaksi kortsua päällekäin ja täytin ne vedellä. Niistä tuli ihan kivat tisut rintaliivien täytteeksi ja mukavahan niitä oli puristella. Niin tykkäsi eräs ystävänikin, joka ihastui tyttöilyyni. Nuorena sitä aitoa tyttömäisyyttä täytty kovasti harjoitella. Siinä on paljon oppimista. MInulla oli onnea, kun sain apua sisareltani ja äidiltäni niissä asioissa, varsinkin asujen valinnassa, meikkauksessa ja käyttäytymistavoissa. (kävely, istuutuminen yms). Työtä se vatii, niin että hommiin vaan.

      • Tissit_olisivat_ihanat

        Millaisia lääkekuureja sinulle on määrätty jos tissit ovat kasvaneet? Voisiko nuori mies syödä kyseisiä lääkkeitä?


    • MitenOlisi

      Korsetti päällä 24/7/365 ja alkaa lihottaa itseään. Kertyisikö vatsarasva peppuun ja rintoihin?

    • Anonyymi

      Olut kasvattaa rintoja
      Mulla on isot tissit kuin naisella
      Tykkään kun vanhempi mies kopeloi
      Ja imee nännit turvoksiin

    • Anonyymi

      Kannabiksen polttaminenhan kasvatti 70 luvulla miehille rinnat mutta ei se sitä enää taida tehdä.

    • Anonyymi

      Mulle tämä on uusi asia mutta naisten vaatteisin pukeutuessa tulikin mieleen millaista olisi jos saisi vaikka päiväksi naisen vartalon. Saisi olla kokonaan naisena miehen kanssa. Istuisivat naisten vaatteetkin kunnolla päälle. Saisi kunnon vahvan tukan ja ei olisi parransänkeä. Tietysti voisi laittaa tekorinnat mutta niiden kanssa on taas ettei omiin nänneihin voi koskea.

      Olen bisse jollen sitten homo. Tutustuin tyttöilyyn dominan kanssa. Luulen vähän näiden heränneiden salattujen halujeni olevan olevan yksi askel prosessissa minkä lopussa hyväksyn olevani homo. Tai sitten nämä kuuluvat vain biseksuaalisuuden homo puoleen.

      • Anonyymi

        Joko tiiät mikä oot? Moni miettii samaa


    • Anonyymi

      Vagidonna emätinkapseleita jauhaa huhmarissa jauheeksi ja sekoittaa jauheen ihovoiteeseen. Näin saatua linimenttiä hieroo päivittäin rintoihin. Lisäksi voi hieroa Pausanol tai Ovestin emätinemulsiovoidetta. Tämän käsittelyn jos täydentää sopivalla yhdistelmäehkäisypillerikuurilla (Diane Nova, Yaz,…) niin rinnat kyllä yhden viiva kaksi kuppikokoa kasvavat. Sivuvaikutuksia saattaa tulla ohessa.

    • Anonyymi

      Olen vanhempi bi/trans . Pallit poistettiin 5 vuotta sitten, Olen testosteroiini korvauksella siitä alkaen. Haluaisin lopettaa sen ja mennä eteenpäin muutos prosessissa. Tissini ovat hieman kasvaneet noin A kuppi nyt. Haluaisin huomattavasti suuremmat.

      • Anonyymi

        Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä miksi poistatit kivekset, mutta käytät testosteronia, jos olet transnainen?


      • Anonyymi

        Ei ne tissit ala kasvamaan ennen kuin lopettaa testosteronikorvauksen ja siirtyy estrogeeneihin. Prolaktiinit vielä vauhdittaa mutta nostaa rintasyöpäriskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä miksi poistatit kivekset, mutta käytät testosteronia, jos olet transnainen?

        Syöpä epäilyn vuoksi. Lääkäri tarjosi testosteroni korvausta, en osannut silloin kieltäytyä, oli aika paljon kuumia aaltoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöpä epäilyn vuoksi. Lääkäri tarjosi testosteroni korvausta, en osannut silloin kieltäytyä, oli aika paljon kuumia aaltoja.

        Kuumat aallot ja muut voimakkaat menopaussioireet lopetetaan riittävän tehokkaalla estrogeenikorvauksella.


    • Anonyymi

      Minulle rinnat kasvoivat vanhemmalla iällä. Olen heteromies ja naimisissa. Rintani ovat ihan kauniitt ja napakat. Todennäköisesti kehittyivät tarvitsemieni lääkkeiden johdosta. Ovat välillä aika kivuliaat. Olen niihin jo vähän tottunut ja ovat ihan mukavatkin. Sosiaalisissa tilanteissa on joskus hankalaa kun pitää peitellä ja selitellä. Läheiseni tietävät asiasta ja käsittääkseni hyväksyvät. Minkäs voi.
      Naiset suhtautuvat paljon paremmin kuin miehet.
      En halua rinnoistani eroon, ne kun ovat osa minua ja tavallaan niistä pidänkin.
      Kiusallisia tilanteita kyllä riittää ja rintaliivien ostaminen on aina vähän vaikeaa mutta olen saanut hyvää palvelua. ilman palvelua ostaminen ei minulta onnistuisi.
      Eli olen keskimäärin ihan tyytyväinen.
      Yleiseen saunaan, uimahalliin tai rannalle en enää mene.

      • Anonyymi

        Kai tällainen miehen rintojen kasvu jotenkin voi kuulua elämään.
        Ei miehen rintoihin tarvitse liittyä mitään seksuaalista.
        Naiset yleensä kyllä pitävät miehen rinnoista kunhan mies ei ala muuttua naiseksi.
        Tai mistä minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tällainen miehen rintojen kasvu jotenkin voi kuulua elämään.
        Ei miehen rintoihin tarvitse liittyä mitään seksuaalista.
        Naiset yleensä kyllä pitävät miehen rinnoista kunhan mies ei ala muuttua naiseksi.
        Tai mistä minä tiedän.

        Kyllä mies voi olla mies vaikka rinnat kasvavat.
        Antaahan se jonkinlaisen mahdollisuuden voittaa vaikka rinna mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies voi olla mies vaikka rinnat kasvavat.
        Antaahan se jonkinlaisen mahdollisuuden voittaa vaikka rinna mitalla.

        Rinnat ovat miehelläkin ihan jees.
        Minulla on 95 C eikä haittaa.
        Pitää vain sopeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies voi olla mies vaikka rinnat kasvavat.
        Antaahan se jonkinlaisen mahdollisuuden voittaa vaikka rinna mitalla.

        Hyvä, eivät rinnat miehellä paha asia ole.
        Jokainen on on erilainen.
        Koen olevani mies vaikka minulla rinnat onkin.
        Minun rintani ovat ihan pyytämättäsi C-kokoa ja kyllä niiden kanssa pärjää.
        Rintsikoita joutuu pitämään. Nännit etenkin näkyvät helposti läpi.
        Kesäaikaan saan kyllä katseita niin naisilta kuin miehiltäkin.
        Rintasyövän vaara on olemassa joten jos olet vastaavassa tilanteessa, tutki tai tutkituta rintasi säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnat ovat miehelläkin ihan jees.
        Minulla on 95 C eikä haittaa.
        Pitää vain sopeutua.

        Kiitos kommentista.
        Miten pärjäät arkielämässä kun rinnat kuitenkin pullottavat?
        Miten muut suhtautavat rintavarustuukseesi?
        Minulla on nyt myös painepaita mutta en haluaisi häpeillä rintojani.
        Tämä henkinen puoli asia hyväksymiseen itselleni on vaikeinta.
        Haluan tosiaankin olla mies, vaikka rintojen kanssa.
        Olen vähän kujalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, eivät rinnat miehellä paha asia ole.
        Jokainen on on erilainen.
        Koen olevani mies vaikka minulla rinnat onkin.
        Minun rintani ovat ihan pyytämättäsi C-kokoa ja kyllä niiden kanssa pärjää.
        Rintsikoita joutuu pitämään. Nännit etenkin näkyvät helposti läpi.
        Kesäaikaan saan kyllä katseita niin naisilta kuin miehiltäkin.
        Rintasyövän vaara on olemassa joten jos olet vastaavassa tilanteessa, tutki tai tutkituta rintasi säännöllisesti.

        Itselläni rintaliivit myös 95C . ei haittaa vaikka ovat isot saunassa ja uimahallissa saan katseita . Kesäaikaan näkyvät paidan läpi vaikka silloin päällä ohuet silkkipitsirintaliivit.
        Muutenkin mukavaa pitää naisten silkkipitsi alusasuja .
        Rinnat ovat hyvännäköise kaaritliiveissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnat ovat miehelläkin ihan jees.
        Minulla on 95 C eikä haittaa.
        Pitää vain sopeutua.

        Rinnat ovat ihanat kun ne ovat riittävän suuret itselläni 95C pidän jatkuvasti rintaliivejä
        monet tietävät olen tottunut siihen. saunassa ja umarannalla saan katseita niin naisilta
        kuin miehiltä. Tuntuu todella hyvältä. rintaliivit ostan itse ei ongelmaa.


    • Anonyymi

      No valitettavasti kun olet mies niin isoja naisen rintoja et voi omistaa

      • Anonyymi

        No ne minulla B / C rinnat nyt kuitenkin on.
        Ihan pyytämättäni ja yllätyksenä.
        Taas uusi ongelma elämässä mutta onhan näitä riittänyt.
        Elämä opettaa mutta kun ymmärtäisi että mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne minulla B / C rinnat nyt kuitenkin on.
        Ihan pyytämättäni ja yllätyksenä.
        Taas uusi ongelma elämässä mutta onhan näitä riittänyt.
        Elämä opettaa mutta kun ymmärtäisi että mitä.

        Omalta kohdaltani olen huolissani kun rintani pikkuhiljaa vain suurentuvat.
        Lääkäriin siis. Paljoakan apua en kyllä odota kun on tämmöinen vähän outo ja ei kiireellinen vaiva.
        Mieli on kyllä aika maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalta kohdaltani olen huolissani kun rintani pikkuhiljaa vain suurentuvat.
        Lääkäriin siis. Paljoakan apua en kyllä odota kun on tämmöinen vähän outo ja ei kiireellinen vaiva.
        Mieli on kyllä aika maassa.

        Ymmärrän kyllä että joku mies haluaa rinnat. Mutta häs ei oikeasti taida ymmärtää mitä se tarkoittaa. Paitsi jos haluaa vahluaa sukupuoöyaan.
        Rinnat miehellä eivät ole mukavat. Tulee kaikkea lisävaivaa.
        Omieni kanssa kyllä pärjään mutta en tahallisesti suosittele.
        Nyt rintani ovat terhakat ja kauniit mutta entöpä parin vuoden kuluttua.


      • Anonyymi

        Olet niin väärässä etkä taida ymmärtää ongelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin väärässä etkä taida ymmärtää ongelmaa

        Kyllä rinnat miehellä ovat ihan ok mutta jos kasvavat C-kokoon tai suuremmiksi, kannattaa mennä lääkäriin. Voi olla kyse pahasta hormonihäiriöstä yai syövästä.
        Miten itse koet rintasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rinnat miehellä ovat ihan ok mutta jos kasvavat C-kokoon tai suuremmiksi, kannattaa mennä lääkäriin. Voi olla kyse pahasta hormonihäiriöstä yai syövästä.
        Miten itse koet rintasi?

        Kyllä rinnat miehelläkin ovat ihan ok.
        Jos joku tuijottaa niin mitä sitten.
        Naisetkin vaativat tasa-arvoa,. Miksi eivat sitten miehetkin.
        Omiini olen ihan tyytyväinen enkä koe olevani mitenkään poikkeava.
        Näin se elämä heittelee ja sopeutua vain pitää.
        Minä en ole kokenut mitään syrjintää tai ahdistelua kun olen kertonut ongelmastani avoimesti. Tai onko tämä edes mikään ongelma.
        Rinsikoiden pitämiswestä en oikein pidä mutta välillä on pakko.
        Olen mies jolla on rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rinnat miehelläkin ovat ihan ok.
        Jos joku tuijottaa niin mitä sitten.
        Naisetkin vaativat tasa-arvoa,. Miksi eivat sitten miehetkin.
        Omiini olen ihan tyytyväinen enkä koe olevani mitenkään poikkeava.
        Näin se elämä heittelee ja sopeutua vain pitää.
        Minä en ole kokenut mitään syrjintää tai ahdistelua kun olen kertonut ongelmastani avoimesti. Tai onko tämä edes mikään ongelma.
        Rinsikoiden pitämiswestä en oikein pidä mutta välillä on pakko.
        Olen mies jolla on rinnat.

        pidän rinsikoita kun rintani ovat 95C nykyään ei enää vaivaa siksi kauan olen rintaliivejä pitänyt ja useammat tietää. Itse pidän siitä että minulla on isot tissit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidän rinsikoita kun rintani ovat 95C nykyään ei enää vaivaa siksi kauan olen rintaliivejä pitänyt ja useammat tietää. Itse pidän siitä että minulla on isot tissit

        Rinnoiksi miehellä nuo ovat isot, mutta naisella pienemmästä päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnoiksi miehellä nuo ovat isot, mutta naisella pienemmästä päästä.

        C-kuppi pieni??


    • Anonyymi

      Korona-aika erotti minut hyvästä tv-ystävästä. Kun sitten tapasimme hän oli htä ihana kuin ennenkin. Hänellä oli tullut rinnat, kauniin muotoiset b-rinnat kirurgin tekemät. Hänen omaa rasvaansa . Puristeltavat. Hiljallee ne pienenee ja operaatiota uusittavat. Hjono puoli on hinta mutta täydellisestä mieluusti maksaa.

    • Anonyymi

      Käytä liivejä aivan vapaasti, minäkin käytän, helpottaa paljon läskirintojeni kipua

    • Anonyymi

      On sellainen ihmelääke, Spironolactone ,
      haittavaikutuksina mm rintakudoksen kasvu miehillä sekä jatkuva jano ja vessahätä.

      Lääke on reseptilääke, nesteenpoistoon maksa- ja munuaissairaille. Joten aika mahdoton lääke, jos ei ole noita sairauksia.

      Mulla on lääkkeestä rintarauhaset kasvaneet, ja A-kuppiset liivit istuu hyvin.

    • Anonyymi

      Onpas kyllä hulvaton viestiketju, nuo ihmeen "koululaisten" kirjoitukset seassa :D

    • Anonyymi

      I herb :stä voi tilata swansonin "ovarian glandular" valmistetta, se on tarkoitettu lähinnä vanhoille naisille säilyttään "nuoruuden kukkeus" mutta suurin osa käyttäjistä näyttää olevan biologisia miehiä, jotka haluavat naiselliset piirteet, ihon ja rinnat "luomusti".
      Monet väittää, että rinnat on kasvanut ja rintakarvat hävinneet ym. Sitä muistaakseni tehdään lampaan munasarjoista.
      Ei ole kovin kallista. alle kympillä saa 60 kapselia. Tehosta en tiedä tai haittavaikutuksista.
      Swanson kyllä on ihan laatumerkki.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe