Jääny vähä epäselväksi, että mikä noissa match showssa on yleensä se ikärja, varsknkin että kuinka nuoren koiran kanssa niihin voi mennä? Kiitos!
pennut ja match showt
tumpelo
3
267
Vastaukset
- Hennu78
Ei niissä ikärajaa ole. Pennulla pitää vaan olla jo rokotukset kunnossa kun voi osallistua eli olikos se noin 16vkon ikäisenä se toinen rokotus.
- k67h3
Monesti noissa mätsäri ilmoituksissa kerrotaan mikä on ikäraja pentu luokassa.
- Pentukoira
Olen käynyt 2010, silloin oli ikäraja 5 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956