Teen hiustenpidennyksiä teippi- ja sinettitekniikoilla Järvenpäässä ja Hyvinkäällä.
Pidennysten laittoon sisältyy myös pidennysten lyhennys ja omien latvojen kevennys tarpeen vaatiessa!
Voit tilata hiukset edullisesti kauttani, myös klipsipidennykset!!
Teippien laitto 50€
Sinettien laitto 75€
Myös lyhyellä varoitusajalla! :)
Hinta: 50€
Yhteystiedot: [email protected]
O: Hiustenpidennykset Järvenpää/Hyvinkää
3
336
Vastaukset
- PidennyksetJpää
Kauttani voit tilata myös vain hiukset!
Teippihius:
40cm 20kpl 25e
45cm 20kpl 30e
50cm 20kpl 35e
55cm 20kpl 40e
60cm 20kpl 45e
65cm 20kpl 50e
Värit:
#01 - jet black
#1B - natural black
#02 - dark brown
#04 - medium brown
#08 - chestnut brown
#12 - light brown
#16 - ash blonde
#22 - golden blonde
#27 - dark blonde
#613 - lightest blonde
#60 - platinum blonde
Fancy colors: Red, Purple, 99J, Hot pink
Kuva väreistä: http://i.imgur.com/NvQcCub.jpg
Myös sinetti-, microloop-, nauha- ja klipsipidennykset!
Kysy lisää: [email protected] - PidennyksetJpää
Tästä pidennykset edullisesti! :)
- Epätoivoinen
Sun kautta ei saa tilattua vaaleampaa kun tuo #60?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292735- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719