Jos ja kun esim, maanviljelijä kirjaa peltoalansa muutaman kymmenen neliömetriä suuremmaksi, tai ei ilmoita yhdeltä nautayksiköltä hukkuneen korvamerki toisesta korvasta, Rangaistaan viljelijää välittömästi. Mutta kun suuripalkkaiset EU-johtajat lyövät laimin sovittujen sääntöjen edellyttämiä tehtäviensä hoidon, RYHDYTÄÄN LAATIMAAN UUSIA SÄÄNTÖJÄ JOHTAJIEN LAIMINLYÖTYJEN TILALLE, ja herrat jätetään töppäilyistään rankaisematta. Ja näin mafiahuligaani johtajat saavat rohmuta maittensa varallisuuden, ja panna köyhemmän kansanosan maksamaan laskut ! ! ! Ja vielä viittivät jatkuvasti näyttää naamojaan TV-ohjelmissa. Hyi olkoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi pyhä yksinkertaisuus noita EU.n johtoelimiä !
K. A. I.
1
813
Vastaukset
- adfasd
Mitä täällä huudat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076