Selvät merkit hyväksikäytöstä työharjoittelussa?

hsfghsgh

Mitkä piirteet työpaikalla sinun mielestäsi kertovat siitä, että et tule työllistymään työharjoittelupaikkaasi?

Mun mielestä näitä ovat:

-sulle sanotaan et työharjottelijoita on ennenkin ollu. Jos niistäkään ei kerta kukaan oo työllistyny ni ei kannata itekkään liikoja odotella.

Aluks motivoitetaan ihan liiankin kans puhumalla paskaa tulevasta työllistymisestä ja työharjoittelujakson lähentyessä loppuaan puheet vähenee ja loppuu lopulta kuin seinään.

Jos työpaikallasi tulee usein hetkiä et kaikki työt on jo tehty ja joutuu keksimällä keksimään itelleen tekemistä.

2

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätällästätäällä

Olin nimeltämainitsemattomassa yrityksessä tetissä. Sain siellä kaiken p***a työn ja ei ees kiitosta ku lähin. muunmuassa jättivät mut yksin sinne koko putiikkiin ja en siis saanu työskennellä kassalla. Asiakkaita oli ja kuka oli kassalla!?! Sit kohdeltii ku mitäki hylkiäistä. Laitettii kans aina varaston puolelle, etten vaa näkyny myymälässä ja sit viemään roskia. Työ oli vielä vaarallistaki ku laitettii kiipemää tikkaille ja laittaa ylähyllylle jotai painavii rekkoja yms poikien ulkoleluja. Siis oli lelukauppa.
      Kuulostaa kyl tavalliselta myymälätyöskentelyltä, muttei se tuntunu siltä

• muka retardi

Mua ei koskaan hyväksikäytetä harjoittelupaikoilla, koska mua pidetään heti alusta asti niin tyhmänä, etten edes saa mitään kunnollisia työtehtäviä. Mulle keksitään aina erikseen jotakin turhia pikkuhommia jossakin, missä en häiritse asiakkaita. Sitten jos musta halutaan päästä eroon, niin aletaan minun kuullen heittämään jotakin läppää, että olen jälkeenjäänyt tai "vähän hidas" tms... vaikka yleensä teen kaikki hommat tosi nopeasti (koska ne on niin yksinkertaisia, etten tarvitse paljon aikaa niiden tekemiseen). Tosi kiva hei. Ihan normaaliälyinen ihminen kuitenkin olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe