Paljonkohan mikrotuki, asentaja ja kokoonpanoasentaja henkilöt tienaavat about jos on töissä jossain yrityksessä?
Paljonko tienaa?
2
454
Vastaukset
- mie321
vaihtelee 1500-2500 e/kk:ssa - mikrotuki 1500-2000, osaava helpdesk-henkilö saa 2500, mut sillo pitää osata verkkoliikenne, palvelinpuoli, sovellustuki. Firmastahan tuo on kiinni, aika paljonki.
Kokoonpanost en san mittee. Jos meinaat asentajalla kaveria, joka kokoaa laitteet asiakkaille, ni olettaisin jäävän alle kahden tonnin.- joku123
Itse olen ajatellut hieman tuota mikrotuki henkilöä.
Olen menossa koulutukseen josta saa noihin ammatteihin koulutuksen.
En nyt tiedä mutta minusta on aika pieni palkka silleen että monta vuotta käyt ensiksi koulua ja sitten saat suurinpiirtein saman verran palkkaa kun jostain hanttihommasta mihin pääset ilman mitään koulutusta.
Tokihan eihän kun menet töihin niin palkka aluksi suuri olekkaan mutta silti 1500 on aika vähän minun mielestäni :)
Tokihan tuosta pääsee varmasti jatkamaan opiskeluja ja näin pääsee kehittymään urallaan eteenpäin mutta opiskelu kun ei ole vahvimpia puoliani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986