Vanhemmat tutki mun huoneen...

eworige

Eli kun olin kaverilla yötä, niin vanhemmat ilman ajattelemista tunkeutui mun huoneeseen ja "siivosivat" sen. Kaikki paperit oli luettu ja käyty lävitse, samoin kaikki purkit... Joo oon tässä seonnu totaalisesti, itkeny kaksi tuntia ja repiny kaikki mun lapsuuden piirrustukset & vanhat kirjeet. Näin tää loma sit alko.

Terveisin 14v tyttö

46

2492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eworige

P.S. Jälkeenpäin ne huusi itkemisestä ja sano, että oon aikuinen ja mun pitää kestää se.

• lol-.-

Mikä vitun aikuinen 14v tyttö muka on ? Sehä on vasta teini...

• eworige
        lol-.- kirjoitti:

Mikä vitun aikuinen 14v tyttö muka on ? Sehä on vasta teini...

Niimpä! Aina, kun itken tai mulla on paha olla, niin huutaa, että oon aikuinen ja mun pitää kestää se. Monesti haluaisin, että iskä jää mun huoneeseen, juttelee mulle ja ehkä tukee mua. Haluun niin kovasti jonkun, jolle puhua, mutta ei vittu sitte. Ragee vaan, ettei jaksa kuunnella mua.

Perhesuhteet on ihan perseellään, kaverisuhteet persellään, koulu perseellään... Tuntuu, että koko elämä on perseellään. :(

• eworige
        eworige kirjoitti:

Niimpä! Aina, kun itken tai mulla on paha olla, niin huutaa, että oon aikuinen ja mun pitää kestää se. Monesti haluaisin, että iskä jää mun huoneeseen, juttelee mulle ja ehkä tukee mua. Haluun niin kovasti jonkun, jolle puhua, mutta ei vittu sitte. Ragee vaan, ettei jaksa kuunnella mua.

Perhesuhteet on ihan perseellään, kaverisuhteet persellään, koulu perseellään... Tuntuu, että koko elämä on perseellään. :(

Sen verran vielä, että haluisin oikeesti olla vieläkin lapsi ja näin, mutta vähän vaikeeta kun puhutaan noin.

Kun olin nuorempi, niin ei mun kanssa ikinä leikitty, mun pikkusiskoa vaan huomioitiin. Mulla ei oo ikinä ollu kunnollista kaveriakaan. Lähes kaikki lapsuudenmuistot on vaan siitä, kuinka mulle on joskus huudettu ja tukistettu jne.

• 3n kässää

No oliko siel jotai salaista ? Tai miks sä itkit ?

• Pöpmolmoknk

no tottakai jokaisel jotaki salattavaa on varmasti ärsyttää

• -skh

Vanhempasi rikkoivat oikeuksiasi vastaan, jos kirjeesi menivät lukemaan.

• fize

ootko kysynyt miksi näin tekivät?

• eworige

Oon, ja kuulemma vaan "siivosivat" mun huoneen, koska en osaa itse huolehtia itsestäni ja pitää huonettani järjestyksessä heidän mukaan. Tämä itseasiassa on totta. Mun huone on aina ihan paskana ja kaikki on levällään. Mut ei kauheen kivalta tunnu silti :(

• jaa

jaa

• eworige

Ja sen verran vielä, että kun aamulla tulin siltä kaverilta, luulin et tulee kauheen hauska pääsiäinen, ja eipä ollu sitten yhtään kivaa tulla omaan huoneeseen ja huomata, et se on tutkittu. Vituttaa kun päivä meni pilalle :(

Oon aiemmin sanonu vanhemmille, ettei saa avata ikinä mun kaappeja. En tiedä miksi, mutta se on kauheen inhottavaa, kun ihmiset penkoo mun tavaroita. Tää on ollu erityisen ahistavaa sen jälkeen, kun ala-asteella ihmiset pölli mun päiväkirjan, ja tyypit luki sitä kaikille :( Mut joo, se on menneisyyttä. En palaa siihen.

Joo, mulla on pikkusisko 12v, mutta eihän sen huonetta ikinä tutkita, tai sille rageta tai jauheta paskaa. Syynä se, että mun pikkusisko, vaikka onkin kaksi vuotta nuorempi, on kauheen fiksu jne. Se osaa kaikkea hyvin, ja vanhemmat on tosi ylpeitä. Tuntuu välillä, etten oo niille muuta, kuin häpeäpilkku ja luulen et mun tulevaisuuskaan ei tule olemaan mikään loistava.

Kavereita on muutama. Yksi niistä vittuilee, toinen pöllii kaiken. Ihastus on, mutta se seurustelee ja en oo sille mitään muuta, kuin ilmaa. Koulu menee okei, mutta en enää yksinkertaisesti jaksa.

Päihteitä käytän joskus, ja nekin menee vain siihen, että haluan hetkeksi päästä pois tästä maailmasta.

Tuntuu, että en osaa tehä mitään oikein.

Ja sori tää kauhee vuodatus :pp Mulla ei oo mitään tekemistä & vitun paha olla etenkin tällä hetkellä.

• ggklss

joo kyl se saattaa tuntuu joltaki, ku ne on tutkinu sun huonees, mutta oliko siellä sun huonees jotai mitä et halunnu kenenkää saada tietää?? Ku itket... kerro tääl, ei me sua tunneta, kerro mitä siel sitte oli?

• Cmon girl
        ggklss kirjoitti:

joo kyl se saattaa tuntuu joltaki, ku ne on tutkinu sun huonees, mutta oliko siellä sun huonees jotai mitä et halunnu kenenkää saada tietää?? Ku itket... kerro tääl, ei me sua tunneta, kerro mitä siel sitte oli?

Niin, mitä siel sit oli ku pitu itkee?

• eworige
        ggklss kirjoitti:

Joo, pitää nyt myöntää et oon aika kauhee teini mun vanhemmille. Kaapissa ei ollu muuta salasta kuin tupakkaa, ja papereita, joita en halunnu et vanhemmat näkee. Tupakkaa ei huomannu, koska se oli mukana, mutta kyllä tuo kirpaisi jonkin verran.

Muutenkin muistan, kun porukat hommasi mulle sen kaapin, kun olin 10v ja tehtiin lupaus et se on mun henkilökohtainen kaappi, johon ne ei ikinä koske ees pitkällä tikulla.

Polttaminen, juominen, päihteet... Kaikki johtuu siitä, että mulla ei oo viime aikoina menny hyvin vanhempien kanssa ja ns karkaan todellisuutta juomalla jne. Mulla ei juurikaan oo kavereita, vanhemmat vaan huutaa ja on pettyneitä muhun, silti lellivät pikkusiskoa. Itsemurhaa oon harkinnu. Koulukaan ei mee hyvin ja kaikki on perseellään.

• SAA SURRA
        eworige kirjoitti:

Joo, pitää nyt myöntää et oon aika kauhee teini mun vanhemmille. Kaapissa ei ollu muuta salasta kuin tupakkaa, ja papereita, joita en halunnu et vanhemmat näkee. Tupakkaa ei huomannu, koska se oli mukana, mutta kyllä tuo kirpaisi jonkin verran.

Muutenkin muistan, kun porukat hommasi mulle sen kaapin, kun olin 10v ja tehtiin lupaus et se on mun henkilökohtainen kaappi, johon ne ei ikinä koske ees pitkällä tikulla.

Polttaminen, juominen, päihteet... Kaikki johtuu siitä, että mulla ei oo viime aikoina menny hyvin vanhempien kanssa ja ns karkaan todellisuutta juomalla jne. Mulla ei juurikaan oo kavereita, vanhemmat vaan huutaa ja on pettyneitä muhun, silti lellivät pikkusiskoa. Itsemurhaa oon harkinnu. Koulukaan ei mee hyvin ja kaikki on perseellään.

Älä tapa ittees.
        Mulla meni huonosti myös nuorena, veli tappo ittes siitä alko mun ala-mäki. Viina ja huumeet astu elämään kun olin 13. Vanhemmat laitto suljetulle osastolle, olin siellä vajaa vuoden ja sen jälkeen lisää pahan olon purkua(ajattelin myös itsemurhaa), kunnes elämääni tuli eräs opettaja joka halusi tukea ja auttaa. Siitä alkoi ylä-mäki. Nyt olen onnelinen ja elän tasapainoista elämää.
        VAIKKA SE VAIKEALTA HETKITTÄIN TUNTUU, NIIN EI KANNATA LUOVUTTAA. VIELÄ TULEE ONNEN HETKIÄ MYÖS SINULLE.
        VOIMIA JAKSAMISEEN, OLET VAHVA.
        Terv.Nainen -84

• pöw
        eworige kirjoitti:

Jos lasten kaappeja tonkii nii pitää olla todella huono itsetunto

• novalivali

No vali vali

P.S. oot aika vitun nolo

• juuuu u

ymmärrän sua... ajatuski siit et porukat tonkis mun huoneen läpi nii ahistaa

• No miten joku huoneen könttäys voi aiheuttaa tollasen agnstin? :o

• eoguwegifbue

Niimpä!

• ......

Mulle tehty sama "siivous" muka vaan oli niin sotkuinen. Todistus oli heitetty pois papereita luettu ja vaatteita heitetty pois. Onko vanhemmilla joku oikeus muka tehä Noin ?

• nytentajuaenää

Vaatteita ???? Mikä vitun ongelma sun vanhemmillas on, ku pitää heittää tyttärensä vaatteit pois!?!?

• .......
        nytentajuaenää kirjoitti:

Vaatteita ???? Mikä vitun ongelma sun vanhemmillas on, ku pitää heittää tyttärensä vaatteit pois!?!?

Ne vaatteet ei kuulemma ollu mun ikäiselle sopivia. Ne oli t-paitoja, mitä niissä on vikana?

• Muffini:3

Mhmm... mulle on kans käyny noin vähä aika sitten.... ihan hirvee tunne,teki mieli vaan huutaa ja itke ;( mä oon aina muutenki ollu hirveen tarkka mun tavaroista et niihin ei kosketa ni toi oikeesti sattu :( Siihen porukat vaa sano et "no jos pidät huoneen siistinä ei meiän tarvi sitä siivota"..... Olin siin sillai mitä helvettiä! sen jälkeen oon kyllä pitäny huoneen liianki siistinä... mun kaverit ei ymmärtäny yhtää miks sekosin siitä :(

• bloodyliqourice9

mä säilytän kaiken "tärkeen/salasen" mun ite vitosel tehdys puulaatikos sängyn alla sielt ei ikinä oo porukat kattonu mitää ja jos siivoo nii ne siivoo vaa astiat mu huoneest ja ottaa likaset vaatteet pesuu :D joo mä tiiän mun itekki pitäs ehk tehä jtn "kotihommia" :D

• thsyeniub

Sairasta ku pitää tonkii joka paikka... Eipä varmaa erityisen mukavalta oo tuntunu

• eix ollu hyvä läppä

Kenen vanhemmat tulee hakee teinin huoneesta astiat ja pyykit
      no varmaan jonku pilalle hemmoteltun kaninpaskan

• ksöeptkehwbsic

Mult lähtee viikkoraha jos mun huonees on astioit tai likasii vaatteit. Ja munki huone on "siivottu" tollee.ja seki on ärsyttävää ku luetaan viestit ku on jossai ilman kännyy.

• PAKKO TROLLATA
        ksöeptkehwbsic kirjoitti:

Mult lähtee viikkoraha jos mun huonees on astioit tai likasii vaatteit. Ja munki huone on "siivottu" tollee.ja seki on ärsyttävää ku luetaan viestit ku on jossai ilman kännyy.

Joo mul tarkistetaan noin 2 kertaa vuodessa. Seuraavaks syksyks vois keksii jonku källin niille esim "käytetty kortsu" jossa on perunajauho mönjää!

• aika paska
        PAKKO TROLLATA kirjoitti:

Joo mul tarkistetaan noin 2 kertaa vuodessa. Seuraavaks syksyks vois keksii jonku källin niille esim "käytetty kortsu" jossa on perunajauho mönjää!

Ai koska iteltäs ei tuu

• sinä oot paska :)
        aika paska kirjoitti:

Ai koska iteltäs ei tuu

ensinnäkin, jos se on tyttö, sen voi olla vaikea käyttää kortsua, ja vaikka se oisi poika niin miksi vitussa se runkkaisi kortsuun, vieläpä kun juttu on kusettaa vanhempia ?

• perkele vittu helvet

voi vittu mitä helevettiä mä luen? saatanan saatana

• Säälittävää

Koita nyt vähän ryhdistäytyä. Ei sun elämä pilalla ole. Panosta koulunkäyntiin, lopeta päihteidenkäyttö, turhanpäiväinen angstaus ja haistata paskat vanhemmilesi!

• OMG?!?!?O_O

Miten teiän vanhemmat voi tehä noin!O.O
      Jokaisen yksityisyyttä pitäis arvostaa, toi o siis iha käsittämätönt...
      Jos mun huone on ihan sairaas kunnos, ni sit äiti saattaa ragee siit,
      mut ei ikinä menis omin päi siivoo sitä.
      En kyl usko et ne menis sinne tonkii, mut jotenki alko "pelottaa" ku lukee näit....

• kirppu00

Mä nään tän asian näin:
        -Sun vanhemmat rakastaa sua ja on hulissaan. Ne haulaa sulle parasta ja tarkistaa et kaikki on hyvin ettei löydy huumeita tai muuta vaarallista. Ne ajattelee sun parasta. Ketään ei ole niin julma et haluaisi omalle lapselleen elämän jossa pääasiat olis päihteet yms. Joka aamu kun meet kouluun sun vanhempien sisällä käy huoli, miten pärjäät ja onko sulla hyvä olla. Kukaan ei ajattele, että hyvä kun paskiaiset häipyy kotoota. Varmaan inhottava tunne kun yksityisyyttö ei oo mutta se kaikki on vaan rakkautta omassa muodossaan.

• mmmddkk
        kirppu00 kirjoitti:

Mä nään tän asian näin:
        -Sun vanhemmat rakastaa sua ja on hulissaan. Ne haulaa sulle parasta ja tarkistaa et kaikki on hyvin ettei löydy huumeita tai muuta vaarallista. Ne ajattelee sun parasta. Ketään ei ole niin julma et haluaisi omalle lapselleen elämän jossa pääasiat olis päihteet yms. Joka aamu kun meet kouluun sun vanhempien sisällä käy huoli, miten pärjäät ja onko sulla hyvä olla. Kukaan ei ajattele, että hyvä kun paskiaiset häipyy kotoota. Varmaan inhottava tunne kun yksityisyyttö ei oo mutta se kaikki on vaan rakkautta omassa muodossaan.

Luottamus on keksitty.

• mutsipilaaelämäs

vituttaa mun mutsi luki mun kännykän viestei ja saatana kun se alko pitään saarnaa mulle energia juomista siis mulle joka ei kelvannu eea omalle iskälle, ei sietäny mua vaan hylkäs niin pitäs vittu muka alkaa hankkiin kunnon numeroit vaikka hyvät on numerot ja sulla on sinänsä hyvin asiat saat olla rauhas mä olisin ilonen mut ilmota lastensuojeluun asiasta niin saat perheen joka välittää ja rakastaa sua

• mutsipilaaelämäs

vituttaa mun mutsi luki mun kännykän viestei ja saatana kun se alko pitään saarnaa mulle energia juomista siis mulle joka ei kelvannu eea omalle iskälle, ei sietäny mua vaan hylkäs niin pitäs vittu muka alkaa hankkiin kunnon numeroit vaikka hyvät on numerot ja sulla on sinänsä hyvin asiat saat olla rauhas mä olisin ilonen mut ilmota lastensuojeluun asiasta niin saat perheen joka välittää ja rakastaa sua

• Roskroll
    • Oikeesti toi kuulostaa hrveelt jos mun vanhemmat tutkis mun huoneen ottaisin koirani ja lähtisin ovesta ulos ilman että tietäisin minne mennä

• Takaan, että toimii

Kuulostaa tosi ikävältä. Mulla on onneksi hyvät vanhemmat, mutta mun kaverin vanhemmat lukee sen viestit ja tarkistas sen facen yms. Mutta älä käytä päihteitä! On olemassa jumala, joka rakastas sinua ja auttaa sua pääsemään tuollaisesta yli. Tarkoitan tässä siis Jeesusta, jos joku ei älynnyt. Minulla on tästä asista omia kokemuksia. Ala käydä vaikka kirkossa ja ota Jeesus vastaan elämääsi niin elämän tilasi paranee 100% VARMASTI! Ei välttämättä kongreettisesti, mutta olosi paranee ainakin. PS: Ei trollaajia tähän!

• Se "typerä" uskova

Oikeesti kokeile edes tota ylläolevaa! Jos haluut oikeesti et olos paranee, nii ota toi tosissas! Jos et ota, ei toi sun juttu ollu sit varmaan niin tärkee sulle...

• Hjälp69
        Se "typerä" uskova kirjoitti:

Oikeesti kokeile edes tota ylläolevaa! Jos haluut oikeesti et olos paranee, nii ota toi tosissas! Jos et ota, ei toi sun juttu ollu sit varmaan niin tärkee sulle...

MML nuortenpuhelin tms esim sukulainen/tuttu auttaa aina.

• taidantunteesut
        Hjälp69 kirjoitti:

MML nuortenpuhelin tms esim sukulainen/tuttu auttaa aina.

Kirppu00 onko nimesi eka kirjain m? Entä asutko turussa?

• jyrdhgsh

Jeesus EI OLE = Jumala

• Lune Noire

Toivon todella että päätät olla sammuttamatta elämänkipinääsi. Kyllähä tuo kirpasta saattaa jos on tuollainen lupaus thety siitä kaapista. Hyvää he varmaan tarkoittavat, taas toisaalta, meitä ihmisiä on joka lähtöön.
      Kuten Hjälp69 sanoi, niin noista voi olla apua. Toinen taas on internetissä avautuminen tuntemattomana, mikä saattoi olla ainakin alitajuisesti aikomuksesi tämän keskustelun aloitettuasi.
      Itse olen ainakin niin tehnyt ja kyllä se ainakin hetkeksi helpottaa, nähdä miten internetissä on joku kiltti joka puolustaa sinua, ja sitä mitä olet.
      Tuosta uskosta en ole niin varma, itse olen ainakin jollain tasolla uskova, mutta eipä tuo varsinaisesti ole mitäänp arempaa oloa taannut. Jokainen tyylillään.

Voimia sinulle, jätä päihteet ja alkoholi (alkoholihan on maltillisissa määrissä nautittuna itseasiassa terveellistä, tätä ei ainakaan meiän terkan kirjassa sanota missään, nii ajattelin kertoa) yritä pärjätä koulussa, jos ei minkään muun vuoksi niin sitten sen että vanhempasi näkevät että sinulla tulee olemaan valoisa tulevaisuus ( Jos se auttaa opinnoissa, niin miksi ei? )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe