Moi kaikille
aikoisin ostaa psvitan mut onks se varmast hyvä?
onhan siihen hyviä pelejä mut pari mun tuttuusano et se on huono
vastatkaa mulle ja kertokaa onks se hyvä oikeest vai ei
psvita
pelinero
3
211
Vastaukset 3
- oooooo2
on
- psvitan omistaja
Joo on se jees saa pelejä musiikkia ja videoita
tukee mp4 ja mp3 tiedostoja - Kyseles tarkemmin
Kannattaa kysyä niiltä tutuilta, että miksi se on mielestään huono. Jokainen meistä määrittelee hyvän ja huonon omien tarpeidensa ja vaatimustensa mukaan. Toiselle huono voikin olla sinulle hyvä.
Mulla on vaan tuo vanhempi psp, mutta se on minulle mitä erinomaisin laite. Vitaa en ole katsonut tarpeelliseksi ostaa, kun tuo vanhakin riittää käyttööni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557