Hääyö Tampereella

Milla

Tietääkö joku löytyykö Tampereelta tai lähistöltä hotellihuonetta poreammeella? Aiotaan mennä maistraatissa naimisiin ja sen jälkeen ulos syömään yms ja yöksi hotelliin. Hirveän huonosti löytyy hotellien sivuilta tietoa. Soittamalla tietysti selviäisi mutta ajattelin kysyä ensin täältä kun asialla ei ole vielä kiire. Majoitustarve olisi vain se yksi yö joten esim Tampereen kylpylän kimalteesta(?) huoneen vuokraaminen ei onnistu kun siellä minimi vuokra-aika 2vrk. Myös ideoita hyvistä ravintoloista otetaan vastaan:).

9

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • balimau

      Ehdottomasti häämatka. Hotelleissa Suomessa jokainen on koisinut. Tähän aikaan Mauritius tai Bali oivia kohteita. Kerranhan sitä vain mennään naimisiin.

    • gesvfdx
      • eihervantaa

        Just joo. Muiden suomalaisten työmatkalaisten kanssa jossain tampereella näsijärvee kierrellen. Miksi mennä naimisiin,jos ei ole varaa toteuttaa once in a lifetime unelmaa. Kerran mennään naimisiin niin sen pitäs olla jotai ikimuistoista. Tampere ei sitä ole,sorry.


    • pienet häät

      meillä oli pieni hääseurue jonka vietimme ikimuistoisen illan ravintola haraldissa, varasimme sieltä kabinetin itsellemme. ei mene tilavuokraa, jos lasku on yli 400euroa. Ruoka ja palvelu oli todella hyvää. Tarjoilija oli todella mukava. siellä saimme viettää koko illan keskenämme ja tanssia oman musiikin soidessa häävalssit, kunnella puheita jne... ihan omassa tilassa, upea ilta oli !!!!

      • eimatkaakoo

        Häh...häät ja ei matkaa? itse haluisin jonnekin eksoottiseen paikkaan pariksi viikoksi...se eksoottinen paikka ei ole tampere,jos Hervantaa ei lasketa.


      • kaipa sitä
        eimatkaakoo kirjoitti:

        Häh...häät ja ei matkaa? itse haluisin jonnekin eksoottiseen paikkaan pariksi viikoksi...se eksoottinen paikka ei ole tampere,jos Hervantaa ei lasketa.

        nyt ihmiset voi myöhemminkin mennä matkalle, jos töiltä/opiskeluilta jne. ei ole mahdollisuutta mennä heti. Ei se sitä tarkoita, ettei häämatkaa ollenkaan tehtäisi.


      • eimatkaaeihäitä
        kaipa sitä kirjoitti:

        nyt ihmiset voi myöhemminkin mennä matkalle, jos töiltä/opiskeluilta jne. ei ole mahdollisuutta mennä heti. Ei se sitä tarkoita, ettei häämatkaa ollenkaan tehtäisi.

        Ei se enään ole mikään häämatka,jos tehdään sitten joskus. Häämatka on heti häiden jälkeen toteutettava matka. Tylsää kertoo muill, että häämatka tehtii hervaantaa ja hääyö meni jossain tavishotlassa.
        Minun mieheni on varannut kaukomatkan,mutta ei ole kertonut vielä minne mennään. Lento kestää n 10 tuntia ja on kuulemma exoottinen kohde. Ihquu:)


    • Anonyymi

      Paras kun menee kotiini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe