Raiskaus

tyhmätyttö

miten päästä yli. tapahtu viime torstaina ite olin 15 (kesällä 16) mies lähemmäs 30.
miten rakkaus toiseen ihmiseen onnistuu tollasen jälkeen?
saanko mä nauraa ja olla onnellinen ton jälkeen?
miten mä pystyn joskus selittää jollekkin et menetin mun neitsyyden raiskauksessa?
miten mä saan mun itsekunnioituksen takasin?

mun onni että olin silloin kaatokännissä etten muista sitä filminä vaan yksittäisinä kuvina. kyllä vituttaa

44

2067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmätyttö

      ja miksi koen että se oli omaa syytäni?

    • gykgruhg

      Sun kannattaa tehdä kyseisestä miehestä rikosilmoitus, ja esittää esitutkinnassa korvausvaatimus. Voit helposti saada oikeudessa 10 000 euroa korvauksia henkisistä kärsimyksistä. Siis Jos oot 15. Muista myös vaatia laillinen korko korvauksille.

    • lakia muutettava....

      15 kesäinen on kännissä 30 vuotiaan kämpässä ypö yksin? Jos 15 poika on näin, on perse varmasti aamulla peräpukamoita täynnä ja kundi ei valita vaan oppii kerrasta! Miten kaatokännissä olevalla henkilöllä voi olla pahoja muistikuvia?

      Raiskaus on sitä että nainen/tyttö joutuu täysin yllätetyksi. Sinun tapauksessa yllätystä ei ole tullut. Laissa raiskauksen kriteerejä pitäisi tiukentaa!

      Ota se elämänkokemuksena. Jos et opi muiden tyttöjen kertomista virheistä ja haluat kokea itse myös mahdollisen raiskatuksi tulemisen, niin good lack!

      Joo raha ratkasee! Rahalla saa ja hevosella pääsee!

      • U R GAY

        Taidat olla homo..


      • mokia12345

        hei.mä haluun sut!!!!raavit sitte vitun paska persettä loppu elämässässi.eikä lekurit jeesaa sua vitun paskaa yhtään.vaan tunkevat kerta toisensa jälkeen nyrkin sun eturauhaseen ja sanoo ei hätää tuu takas ku olet vainaa!!!!!!!ota se elämänkokemuksena.vitun idiootti.


    • oppikaa elämään...

      Raiskauksia ei pystytä kokonaan poistamaan (kuten ei prosti-instituutiotakaan) mutta naiset pystyvät omalla käyttäytymisellään ehkäisemään mahdollisen raiskatuksi tulemista. En tarkoita nyt seksikkäästi pukeutumisesta ym bambojambosta. Kännissä umpihumalassa on suuri todennäköisyys tulla pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. "Metsässä on karhu, mutta naisen logiikalla jokamiesoikeuteen vedoten hän saa liikkua siellä ja vielä humalassa". Toki tappaminenkin on kiellettyä mutta silti ihmisiä tapetaan. Ennaltaehkäisy vähentää myös raiskauksia. Mies ei mihinkään muutu, tai siis mahdolliset raiskaajat. Sanotaan että tilaisuus tekee varkaan. Sopii myös satunnaisiin raiskauksen tekijöihin. Lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen. Nainen/tyttö ja alkoholi ei sovi yhteen. Mies/poika ja alkoholi ei sovi yhteen.

    • Hullu ukko

      No nyt et sitten mitenkään ota tämän palstan urpojen kirjoituksista itseesi. Mikään ei ole sinun syytässi vaikka olisit ollut kuinka humalassa tahansa tai miehen asunnolla. Syy on vain ja ainoastaan miehen, joka raiskasi sinut.

      Nyt teet vain rikosilmoituksen ja kerrot kaikille tuon miehen teosta, vain siten voit saada hänet liriin.

      • Äitis kans

        Joo ehdottomasti kannattaa vetää kunnon perskännit ja sitten maata pil.lu levällään jossain epämääraisessä paikassa, niin että voi sitten porata "yhyy mut on raiskattu"?!


    • sheidi1

      Et ole tyhmä tyttö! Sillä miehellä oli vaihtoehto, olla raiskaamatta!
      Kaatokännissä ei tule mitään oikeaa mielipidettä suusta ja sen olisi pitänyt tuon miehen ymmärtää. Tarvitset ammattiauttajan apua päästäksesi tapahtuneen yli. Kai olet käynyt jo terveyskeskuksessa kertomassa tapahtuneesta ja tutkimuksissa myös?
      Jos mies oli lähemmäs 30v., hän syyllistyi lisäksi lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

      Mä ymmärrän sun tunteet ja ajatukset, koska olen itsekin raiskauksen uhri, mutta koeta keskittyä olennaiseen, eli itsesi hoitamiseen. Saat apua myös Tukinaisen kautta. Kriisipuhelimeen voit soittaa, vaikkei varsinaisesti tuntuisi asiaakaan olevan tai, että sanat tarttuvat kurkkuun. Älä anna sille miehelle sitä iloa, että hän pääsee kuin koira veräjästä ja sinä joutuisit kärsimään. Tsemppiä!

    • olosuhteet kertoo...

      Suojaikäraja on 16 vuotta, suomessa. Ei tietenkään syy ole raiskauksen uhrin, mutta tieto raiskatuksi tulemisen olosuhteista pitäisi olla jo tiedossa 15 vuotiaalla, jos katsoo olevan riittävän kypsä siinä iässä juomaan alkoholia humaltumistarkoituksessa. Usein juuri teinityttöjen ja aikuisten naisten humalahakuisuudella tulee suuri riski tulla raiskatuksi. Miksi hakeutua olosuhteisiin joissa on todennäköisyys tulla raiskatuksi.

    • suoli247

      Tytöt pitäisi kasvattaa niin että osaavat jo esiteineinä varautua namusetiin, raiskareihin ja muihin vaarallisiin miehiin sekä naisiin. Miten käyttäytyä, miten pukeutua, miten sanoa riittävän selväst ei, miten hoksata epäilyttävä käytös ystävällisestä, miten erottaa raiskaava poliisi ei-raiskaavasta poliisista.
      Ennen kaikkea naisilta ikään katsomatta tulisi kieltää alkoholi ja liikkuminen ulkona tietyillä alueilla ja tiettyinä kellonaikoina. Myös sosiaalista kanssakäymistä tuntemattomien kanssa tulee rajoittaa.

      Ei kannata tehdä raiskaajille mitään. Koska ne vaan on, ja naisen arvo on heidän arvoaan alempi.

      (sarkastinen kirjotus)

      • nimiolinimi

        Osuit sarkasmillasi asian ytimeen. Lähes kaikki tekstissäsi pitää opettaa lapsille, myös pukeutumiskoodeja myöden. Jopa työpaikoilla on selvät säännöt miten pukeudutaan, tai saako siellä jopa olla humalassa, ei saa. Tuntuu että vapaa-aikana saa käyttäytyä ja olla ja mennä miten sattuu.

        Ei raiskaaja ole joku ammatti tai sellaisen näkee heti kun vastaan tulee. Jopa poliisi tai pappi voi raiskata. Se tapahtuiko todella raiskaus vai hyväksikäyttö on sitten toinen juttu. Kuten tiedetään kun ollaan alkoholin vaikutuksen alaisena luvataan maat ja taivaat, mutta kun morkkis tulee, on ääni kellossa toinen.


      • tottapuhuen..

        Toi oli kyl hyvä kirjotus. Ekaks luin et.. Häh.. hirvee seksistinen friikki.. mut tohon suuntaan maailma on menossa! :(


      • Anonyymi

        Jokainen saa pukeutua miten haluaa se ei edellytä sitä että jos on vaikka lyhyt minihame että saa ketään raiskata. Että koska lopetetaan jankutus naisen pukeutumisesta , vaikuttaa siltä että vaaditaan että tyttöjen on pukeuduttava joten erikoisesti vaan siksi että ovat tyttöjä, näin ei vaadita miehiltä.
        Vaikka kävelisin alasti kaupungilla niin kellään ei ole oikeutta koskea ilman suostumusta. Ne on miehet jotka seksistää naisten vaatteet , ei naisten tarvitse ottaa huomioon miesten tapaa ajatella vaatteista , miehet kantavat itse vastuun tekosistaan, ei ole naisen vastuulla sekään asia.
        Joten se joka raiskaa saa vastata tekosistaan .


      • Anonyymi
        nimiolinimi kirjoitti:

        Osuit sarkasmillasi asian ytimeen. Lähes kaikki tekstissäsi pitää opettaa lapsille, myös pukeutumiskoodeja myöden. Jopa työpaikoilla on selvät säännöt miten pukeudutaan, tai saako siellä jopa olla humalassa, ei saa. Tuntuu että vapaa-aikana saa käyttäytyä ja olla ja mennä miten sattuu.

        Ei raiskaaja ole joku ammatti tai sellaisen näkee heti kun vastaan tulee. Jopa poliisi tai pappi voi raiskata. Se tapahtuiko todella raiskaus vai hyväksikäyttö on sitten toinen juttu. Kuten tiedetään kun ollaan alkoholin vaikutuksen alaisena luvataan maat ja taivaat, mutta kun morkkis tulee, on ääni kellossa toinen.

        Jokaisen vapaa ajan pukeutuminen on ihan ihmisen itse päätettävissä , ei tyttöjen tarvitse ottaa vastuuta raiskaajien näkemyksistä naisen vaatteisiin , jos tytöt seuraavat muotia ja pukeutuvat kevyesti kesällä niin sen saavat tehdä ilman mitään koodeja.
        Tasa-arvon nimissä missäs on niitä miehille laitettuja pukeutumis koodeja,
        Kas kun he saavat pukeutua miten haluavat.
        Tyttöjenkin pitäisi kantaa vastuu siitä ettei mies kuumene, mielestäni sen vastuun on miesten ihan itse kannettava.


    • Tilasto = emä vale?

      Poliisin tietoon tulleiden raiskausten määrä on kasvanut.

      Vuonna 2011 poliisin tietoon tulleiden raiskausten lukumäärä ylitti tuhannen
      rajan (1039).

      Tilastoidun raiskausrikollisuuden kasvu on ollut yli 20 prosenttia vuodesta
      2007 lähtien.

      Kymmenvuotisjaksolla 2002–2011 tilastoitujen raiskausten määrä on kaksinkertaistunut.

      Poliisin kaikki määrärahat ja työaika menee hoitaa näitä "raiskauksia".

      Mielenkiintoista on se että alhaisen suojaikärajan omaavassa Espanjassa vain alle pari prosenttia naisista kokee tulleensa seksuaalisesti ahdistelluksi, kun taas Suomessa ja Ruotsissa luku on 3-4 kertainen lähes 10%.

      Mistähän tämä johtuu? Voiskohan johtua siitä että Ruotsissa tilastoidaan KOKO MAALILMAN ENITEN RAISKAUKSIA, siitä syystä että pohjoismaissa raiskauksen MÄÄRITELMÄ on niin laaja että lähes minkä tahansa seksuaalinen teko voidaan tulkita raiskaukseksi?

      Suomessakin on lukuisia "raiskauksia" jotka on tehty esim. parin vuoden aikana lähes päivittäin, kun ex-vaimo käy tekemässä raiskausilmoituksen ex-miehestään, jokaisesta kerrasta kun he ovat olleet yhdynnässä!

      Ei mikään ihme että raiskaustilastot kauhistuttavat?

      Mikä tahansa asia saadaan näyttämään pahalta, kun lähes kaikki seksuaaliset teot määritellään seksirikoksiksi?

    • Haloo!

      Tää palsta on täynnä paskaa. Miks te tulette tänne haukkumaan hyväkskäytettyä lasta, kritisoiman mitä olis pitänyt tehdä toisin? Raiskaus ei ole raiskatun vika, ei koskaan.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole raiskatun vika mitenkään että tulee raiskatuksi, mutta minua ihmetytti eniten että 15 vuotias on kovaa juovuksissa , ei kai se ole lasten juotavaa se viinakaan .
        Vai nuottikorvaa tämä raiskaaja hänet ensin juovuksiin että saisi raiskata .
        Sekin ihmeellistä että jos mies näkee naisen olevan räkä kännissä niin miten sellaiseen edes on haluja, taisi olla raiskaajalla kova puute


    • Rakas isä:Huolissaan

      Raiskauksella vapauteen pyrkiminen on sairaalloisuutta, jota yhteiskunta joskus vahingossa saattaa edustaa esim. julkisen nuorisoseksin muodossa. Nuoret ajattelevat näin osallistuvansa kansantoimintaan, joka on heidän mielestään yleiskunto-nosto muille ihmisille, todellisuudessa yleiskunto-nosto on vain heidän itsensä, ja heidän oman kehonsa tukemiseksi, koska on vapaudenriiston kaltaisia erillisiä tiloja, vankeutta.
      Toiminta on niin törkeää, että ajattelen kirjoittaa siitä tässä, kun se häiritsee yksityis-elämää, ja yksityisyyden voiman luomaa tasapainoisuutta mm. siten, että se tekee työteon ja siihen täysipainoisesti osallistumisen lähes mahdottomaksi..
      Kysymys on pakenemisen halusta, paosta omasta todellisuudesta ja aikuismaisen käyttäytymisen kopioimisesta, joka on varsinkin joillekin miehille, nuorille pojille, hyvin yleistä, ilman että he edes tiedostavat toimintaansa, ja sitä, kuinka sairaalloisuutta edustavaa tällainen julkinen seksi, jopa julkisella paikalla, tai muutoin epätodellisuuden tilassa, lähes tiedottomuudessa on. Kun yleiskunto-nosto onnnistuu, on kysymys jostakin muusta, kuin raiskauksesta, tai siten seksikokemuksesta itselle. Onnistuessaan tämä julkinen nuorisoseksi, on kuitenkin lapsenraiskaus,lähes aina, mutta myös onnistunut seksikokemus ennen neitsyyden menetystä, skitsofrenia poistoineen, jota kutsutaan rekka-autoksi. Tämä on tärkeää mm. suurperheitä ajatellessa, sekä niiden sosiaalisessa kanssakäymisessä jaksamista, tai vaikkapa suurissa yksiköissä keskustelemisen ja kommunikoimisen takia. Impulsiivisuudesta riippuvainen läheisyydentunto tämän julkisen nuorisoseksin toiminnon osalta on onnistumisen edellytys.
      Lapsen kehon kytkeminen itseensä, tai omaan kehoonsa ei juuri koskaan ole nuorella itsellänsä mielessä. Tällainen kokemus seksistä ensimmäisenä hänen ensimmäisenä seksikokemuksenaan "yhdessä", on hyvin sairaalloinen hänen itsensä mielestä, sekä häiritsevä kaikin sen tuntemuksien osin, tällä tavoin peileiltä kytkeminen on joskus edellytyksenä selviytymiselle, vaikka se traumatisoisikin. Ensimmäisenä seksikokemuksena se kuvaa rajojen ylittämistä, hyvin impulsiivisesti, ja se kuvastaa sekä väärää, että tapahtuvaa vääryyttä, vastentahtoista väkisinmakaamista, tai vaikka toinen yrittää neuvoa, väärintekemistä seksin parissa. Nuoren, tässä tytön tai naisen, yleiskunto voi olla niin huono, että edes yritys nostaa terveyden tason tilaa, voi olla pakollista, jopa hänen yhteisöään, kuten luokkatovereita, ja kotia-, ja perhettä, sekä niistä muodostuvia ympäristöjä ajatellea, koska he voivat vahingoittua siten fyysisesti.

    • jepulis123

      hei.ukko lähemmäs 30v.mitä vittua sä oot kelannu?käänteinen psykologia.ok.kelasit varmaan jotain vakavaa.ite en ees kattois tytöntylleröä joka on mun oman lapsen ikäinen.ei se sun syy oo.ukko pikkasen pienis sortseis ja vajaa.

    • Juujuu4

      Miks olit kännissä saatana kusipää....vittu osaa ihmiset olla tyhmiä. Kato tyhmäst pääst kärsii koko ruumis.

    • juujuu4

      Siis tottakai se on raiskatin vika mut kannattaa kattoo mis porukoissa ja missä juo. Mutta kun oot niin ku.si.pää ettet osaa kattoo missä juot niin noin siinä käy vi..tun idiootti. Syytä vaan ittees vammane. Siis miks te ette osaa käyttää alkoholia...koska ootte niin sivistymättömiä pas.ki.ai.sia

    • 56uu6i5

      Huoh miksette taju et nä on trollei :DD kirjotin tän joskus

    • Anonyymi

      Niin muistatko oikein tuon tapahtuman?

      • Anonyymi

        Pätkittäin
        Aina välillä


    • Anonyymi

      Mä en pääse yli ku raiskaajat on kmhallituksessa ja pressana, en tiedä ja lääkäreitä psykopaattien rinki jossa poliisi mukan

      • Anonyymi

        Jo lapsena


    • Anonyymi

      Pillerii

    • Anonyymi

      Kuiskauksia ja huutoja....viskningar och rop....🙉

    • Anonyymi

      Kommunikointi ei toimi.

      • Anonyymi

        Voi, voi Jaakko kulta, herää jo...
        Kelloja et ole ymmärtänyt...


      • Anonyymi

        Joko Järvenpäässä on saatu selville se Securutaksen pomo joka järjesteli va3rtiointia mamumamma3lle yhdessä sosiaalitoimen kanssa. Järjestelystä veronmaksajat pulittavat huomattavan summan.
        Juha Springare poliisista suoritti esitutkintaa.
        Sitten tukkeutui tutkinta Securitaksen suuriin vartijakompurointeihin kevättalvella.


      • Anonyymi

        Sekavaksi neni ulosanti Jaakkolla, lapuudesta asti pitäneet huumattuna sekä raiskattavana suunitelleet murhaavansa lääkkein, esim hitaasti tai muilla keinoin / tavoin, kiduttaneet vedellä sekä sähköllä, monia keinoja käyttäneet. Teini iässä paljastelemaan itseään laittoivat lääkkeilä huumattuna, sanovat että on skitsofrenia ja lääkitsevät ja tarkkailevat, tässä on paljon tuskaa surua, pelkoa, paljon ja jää pois kerrottavaa.


    • Anonyymi

      Entäs miten 15 vuotias voi olla kännissä yleensäkään , silloin on vielä lasten kirjoissa oleva ihminen.
      Raiskaus on aina rikos , joka on ilmoitettava, miehen olisi pitänyt toki jättää koskemasta juovuksissa olevaan ihmiseen, myös selvänä olevaan 15 vuotiaaseen . Kolmikymppisen arvostelukyky asiasta oli nolla miinus

    • Anonyymi

      Se ei ollu sun vika. Sulle tehtiin väärin

    Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe