Kun tori.fi:ssä on niitä kulttiksia sun muita koiria kannattaako niitä ostaa?
Kannattaako?
2
192
Vastaukset
- Ullokiä
Kasvattajat aina luotettavampia :)
- Kasvattajalta aina
^ Samaa mieltä. Kennelliittoon kuuluvat kasvattajat ovat aina luotettavampia, ja useilla on jo monen vuoden tai jopa monen kymmenen vuoden kasvatustyö takana.. Tietävät siis minkälaisilla yhdistelmillä jatkavat, jotta koirista saadaan terveitä ja rodunomaisia.
Toki jokunen "yksityisen" myymä koirakin voi olla terve ja hyvä luonteinen, mutta mistä siihen on takeet, jos koira ei ole kasvattajalta :)
Hyviä kultaistennoutajien( niin kuin muidenkin rotujen) kasvattajia on Suomessa monia ja ihan varmasti antavat mennä vierailulle, ja se jos joku kertoo luottamuksesta ja siitä, että kasvattajalla on puhtaat jauhot pussissa :)
Eikun mukavan tuntuista kasvattajaa etsimään ja vierailulle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876