etelänlomalle dildon vai miehen?
Kumman pakkaan mukaan
11
603
Vastaukset
- 1+1=tuplasti kivaa
Jos pakaat dildon miehen sisälle, niin saat molemmat mukaan. Kätevää, eikö?
- Luigi el gigolo
Paikallinen "varamiespalvelu" voi olla myös ilmainen?
- horrelli
Jos menet samaan paikkan kuin minä niin et tarvitse kumpaakaan. Minä voin maata jurrissa hotellihuoneessa ja pilata sun loman ihan ilmatteeksi. Nautintosi rajoittuu siihen ,että minä sammun kesken tärkeän toimenpiteen.
- Jorimatti
Kyllä ämmät on tyhmii!
- Anonyymi
Tämän kysymyksen on selvästi kirjoittanut joku teinipoika.
- Hyvää lomaa!
No kumpaakaan et huumoristasi päätellen tarvitse. Mutta ehdottomasti ota dildo, sille ei tarvii ostaa omaa lentolippua. Siis pelkkää säästöä. Ja perillä lentokentällä voit heittää senkin ulos bussin ikkunasta
- OlgaKKK
Kuinka jykevän värkin voi ottaa käsimatkatavaroihin?
- Lepakkomiekkonen
Kannattaa sujauttaa se värkki sisäänsä, niin saa ottaa mukaan juuri niin ison, kuin vain mahtuu. Patterit pitää tosin poistaa ennen turvaportin läpi kävelemistä.
- Kysynvain
Oletko koskaan nähnyt dildoa kantamassa matkalaukkua tai maksamassa vaateliikkeen kassalla?
- TravelLight
Dildo ja 50 kortsua :)
- Anonyymi
Mitä jos ei ole kumpaakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2872509Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891582- 291352
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku621328Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka571316Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761233Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791232- 761165
- 531139
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi401092