etelänlomalle dildon vai miehen?
Kumman pakkaan mukaan
11
587
Vastaukset
- 1+1=tuplasti kivaa
Jos pakaat dildon miehen sisälle, niin saat molemmat mukaan. Kätevää, eikö?
- Luigi el gigolo
Paikallinen "varamiespalvelu" voi olla myös ilmainen?
- horrelli
Jos menet samaan paikkan kuin minä niin et tarvitse kumpaakaan. Minä voin maata jurrissa hotellihuoneessa ja pilata sun loman ihan ilmatteeksi. Nautintosi rajoittuu siihen ,että minä sammun kesken tärkeän toimenpiteen.
- Jorimatti
Kyllä ämmät on tyhmii!
- Anonyymi
Tämän kysymyksen on selvästi kirjoittanut joku teinipoika.
- Hyvää lomaa!
No kumpaakaan et huumoristasi päätellen tarvitse. Mutta ehdottomasti ota dildo, sille ei tarvii ostaa omaa lentolippua. Siis pelkkää säästöä. Ja perillä lentokentällä voit heittää senkin ulos bussin ikkunasta
- OlgaKKK
Kuinka jykevän värkin voi ottaa käsimatkatavaroihin?
- Lepakkomiekkonen
Kannattaa sujauttaa se värkki sisäänsä, niin saa ottaa mukaan juuri niin ison, kuin vain mahtuu. Patterit pitää tosin poistaa ennen turvaportin läpi kävelemistä.
- Kysynvain
Oletko koskaan nähnyt dildoa kantamassa matkalaukkua tai maksamassa vaateliikkeen kassalla?
- TravelLight
Dildo ja 50 kortsua :)
- Anonyymi
Mitä jos ei ole kumpaakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754