Henkistä ja fyysistä väkivaltaa 2. OSA

on the road

(Jatkuu)...Kerran katsoin autoni alle, hän huomasi sen ja alkoi melkein itsemään, ja tuli talomme eteen autolla, meni lähimaastoon ja oli ikään kuin etsivänään jotain,pyöri siinä. koska halusi kostaa tuollaisen !!! ei tarvitse uskoa jos et halua, luultavasei et uskokaan, mutta halusin vain kertoa tämänkin ,joka on totta.
Matkii eleillään minua, jos teen jotain, hänen on tehtävä se sama asia, kerran oioin mutkan autolla kun hän oli siiä tieen varresas. tuli talomme eteen ja juoksi tielä ikään kujin esteitä kierrellen...

Kerran , kun hän näki minun kaupoungissa menevän junaan, seurasiu hän minua samaan junaan ja tuli seuraavassa kaupungissa ulkona läheisyyteeni, ja kyyläsi ihmeissään suoraan päin. Moikkaulee isääni kättä nostaen.

Kerran baarissa alkoiu itkemään kun puhuin jollekin naiselle klun oli sajmaan aikaan..sen jälkeen meninne mäkkiin ja siellä se oli itkemässä suoraa kurkkua... Nykyään en anna koko ihmiselle MITÄÄN huomiota, olen sulkenut koko ihmisne ajatusmaailmastani pois sen vainoajan, tämä oli pakko kirjoittaa, kun haluan että kaikki tietävät mit olen joutunt kokemaan tässäkin...Tässä ei ole ihastuksesta tai rakkaudesta, vaan häiriintyneen ihmisen teoista.

ammattiopsitossa eräs tyttö meinas köäydä päälle...henkistä väkivaltaa ja vainoamist siltäkin,. toinen tapaus...nykyään samassa työpaikassa

Armeijassa minua kiusattiin henkisesti ja fyysisesti, yksin jättämistä, selän takana puhelua, yksi kävi päälleni nosti ilmaan...tulivat huoneeseeni (vartiovuorossa meillä silloin poikkeuksellisesti kaikilla eri huoneet) kun nukuin, ja riisuivat housunui ja katsoivat "sitä"...muistan sen nyt, sekä kuulin kun he puhuivat että mentin sen huoneeseen ja katsottiin sen munaa...sekä selaisivat känykkääni ja koittivat silmälasejani...Tämä oli ja on eräs pahuimmista teoista mitä minulle on tehty...olisi pitänyt silloijn mennä poliisille, sekä muuta kiusaamista ja tavaroiden viemistä, näkkileipien hajottamista sänkyyni, sekä jouduin simputuksen uhriksi myyös, kun etäs kusipää kersantii (palkkalistoilla) käski punnertamaan kun tippui lipas. Melkein jatkuvaa kiusaamist armeijassa...

Kun opiskelin erääseern ammattiin, ja siitä myös valmistuin, koulussa oli eräs opiskelu"toveri", nainen, joka alkasi solvaamaan sukupuolielintäni, mm. että " piteneekö se kun sä mukutat" ja muuta saastaa....tätä samaa aihetta, solvasi sukupulolielintäni, ERITTÄIN törkeää henkistä väkivaltaa, mä salvasain sitä takaisin samalla mitalla, sit se meni opatajiulle ja sai ne mua vastaan, ja ne päätti että se menee tekemään musta rikosilmoituksen aivan älyttämällä nimikkellä poliisit haki mut sivilipuvuissa koulusta, vietin yhden yön putkassa (elämäsi hirvein yö) ja tekivät kotietsinnän , takavarikoivat tietokoneeni. Seuraavana aamuan pääsin vapaaksi, ja kouluuun menini estettiin pariksi kuukaudeks, mutta valmiistuin silti normaalissa ajassa, että tälläionen juttu....uhrista tehtiin syyllinen ja syyllisestä uhri. TÄMÄ ON ERÄS RÄIKIMMEISTÄ VÄÄRYYKSIST MITÄ OLEN JOUTUNUT KOKEMAAN, MYÖSKIN OPETTAJAT SYYTTIVÄT MINUA, VAIKKA ALOITTAJA JA SYYLLINEN OLI SE NAINEN, MOLEMMAT TEKIVÄT VÄÄRIN, MUtta MINUSTA TEHTIIN SYYLLINEN.

Nyt olen työssä asun omistusasunnossa, ja etsin naista joka rakastaisi ja jota minä rakastaisin. Työpaikallanikin olen joutunut kokemaan henkistä ja sanallista väkivaltaa, mutta nyt osaan antaa samalla mitalla takaisin.

Valitettavasti nämä kaikki kertomani ovat totta, jos et usko, älä lisää tuskaani sanomalla sitä kommeiteissa , vaan ole hiljaa, kiitos. Mikään ei ole pahempaa kuin kertoa kauheista asioista, ja sitten tullaan sanomaan, esim. sulla viiraa päässä, en usko. Mitä jos raiskattu nainen menisi kertomaan Suomessa poliisille, tai jonkin muun rikoksen uhri, ja sitten sitä ei uskottaisi. voi sitä tuskan määrää. Jos luit tänne asti, kiitos

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen kärsivä

      Minä uskon kyllä sun tarinaa.Itse nimittäin niin paljon p***aa kokeneena..
      takana aivan helvetillistä kiusaamista erään hullun taholta!!


      Se hullu vainoaa mua kaikin tavoin.On ottanut oikein elämäntehtäväkseen mun
      vainoamisen ja elämän tuhoamisen!! ja kaikki on alkanut vaan siitä että en halunnut olla tämän tyypin kanssa enää.Eihän me edes oikeasti seurusteltu! se oli ihan
      tapailu asteista meininkiä vaan..(Mutta kyseessä taitaakin olla psykopaatti)
      no tyyppi on selitellyt ties mitä paskaa musta,sillä tämän tyypin kaverit alkoi
      vainota mua ja huudella kaikenlaista sen jälkeen kun menin kaupungille tän eroamisen jälkeen.
      Kerran kirjastossa joku aivan tuntematon mies katsoi mua vihaisesti ja pudisteli päätä
      --->ikääkuin olisin tehnyt jotain ihan hirveää!!
      ..olin täysin että mitä h***ttiä??...
      no tästä lähtien olen saanut tottua tämäntapaisiin juttuihin!!
      kaikkea ihan uskomatonta on tullut eteen..kaiken takana täytyy olla se yksi ja sama
      tyyppi..aivan uskomattomia "sattumia". Usein mua on tullut vastaan joku
      porukka joka alkaa huutelemaan h***a,tuijottaa,haukkuu..
      eräs opiskelija tyttö alkoi v**uilla ja ohimennen mainitsi mitä mun pöytälaatikossa on..
      siis aivan uskomattomia juttuja!..(tuli kyllä selväksi että sekin inhosi mua)
      (niiden on mun seläntakana täytynyt käydä penkomassa mun laatikoita)
      on tullut myös tunne että mun päiväkirjoja on luettu...
      niin paljon salaista tietoa ne on musta saaneet selville..

      kiusaaminen on jatkunut useita vuosia,se tyyppi on käännyttänyt useita henkilöitä mua vastaan. Olen joutunut pakoilemaan sitä tyyppiä ja kiusaajia,mutta laihoin tuloksin.
      Se on ihan hullu psykopaatti,että varmaan ettis mut vaikka mistä!
      Ei kestä mitään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä,mutta kiusaa ja pompottelee muita!
      on todella pinnallinen,rehvakas ja ylpeä itsestään..
      yleensä käyttäytyy hyvin,mutta toisinaan saattaa ihan suoraan haukkuakin
      joitakin ihmisiä.Kuitenkin pinnallisesti mukava ja "hyvä tyyppi".

      Viimeaikaisia tapahtumia on ollut jatkuva stalkkaaminen(se ei lopu ikinä),ihan tuntemattomien henkilöiden taholta vainotaan,oudosti tunnutaan tietävän mun asioista kaikki,
      olen asunut yksin--> naapurit alkaa häiriköidä yhtäkkiä,en
      saa asua enää rauhassa .Tätä on tapahtunut eri osotteissa.
      Eräs nettituttu tuntui tietävän musta asioita jo etukäteen ennenkuin oltiin edes nähty.
      Työpaikoille on soittanut joku henkilö ja oudosti kaikki työntekijät kääntyy katsomaan
      ja alkaa supisemaan jotain..
      mut on myös erotettu työpaikalta ilman mitään järkevää perustetta.
      Jos olen tapaillut jotain ihmistä,yhtäkkiä se ihminen vaan kaikkoaa..

      Nämä jutut on niin uskomattomia,ettei moni edes usko!!!

      Psyko manipuloi taitavasti ja muut uskoo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe