Onko semmosta edes olemassa? Sen vehkeen pitäisi siis vastaanottaa langatonta verkkoyhteyttä modeemista joka on kiinni seinässä, ja siitä pitäisi saada verkkokaapelilla yhteys koneeseen joka on noin 20metrin päässä.
Ajattelin eka että WLAN USB-sovitin ja pitkä USB johto ratkaisis tämän ongelman,
mutta kävi ilmi että ne USB johdot ei pelitä pidemmän päälle.
Koitan välttää seinän läpi porausta ja huonoa langatonta kuuluvuutta niin tämmönen välikäsi auttaisi. Keksiikö joku tavan jolla tämä onnistuisi?
Mikä laite vastaanottaa WLANia josta saa verkkokaapelin PCseen?
5
157
Vastaukset
- Wlan silta
Wlan silta. On olemassa.
- minulla toistin
Jos se modeemi tukee siltausta. Jos ei tue, niin WLAN-toistin toimisi, vaikka ei nopeuden suhteen olekaan yleensä niin hyvä tai tässä kyllä pitäisi olla yhtä hyvä, koska siihen toistimeen kytketään laitteet verkkokaapelilla.
- Havainto.
minulla toistin kirjoitti:
Jos se modeemi tukee siltausta. Jos ei tue, niin WLAN-toistin toimisi, vaikka ei nopeuden suhteen olekaan yleensä niin hyvä tai tässä kyllä pitäisi olla yhtä hyvä, koska siihen toistimeen kytketään laitteet verkkokaapelilla.
Aloittaja tuskin tarkoitti toistinta. Hän haluaa langan koneeseen.
- toistimeenkin lanka
Havainto. kirjoitti:
Aloittaja tuskin tarkoitti toistinta. Hän haluaa langan koneeseen.
Ensi lukemalla käsitin, että hän haluaa langattoman verkon jatkeeksi tukiaseman (tai toistimen), johon kytkee sitten 20 metrisellä kaapelilla mikronsa. Ehkä hän ei sitä tarkoittanutkaan.
Toistimessakin on neljä porttia langalle. Esim. minulla on toistimessa pleikkari, digiboksi ja mediaplayeri kiinni kaapelilla..
- ei ne tajua.,.
" Sen vehkeen pitäisi siis vastaanottaa langatonta verkkoyhteyttä modeemista joka on kiinni seinässä, ja siitä pitäisi saada verkkokaapelilla yhteys koneeseen joka on noin 20metrin päässä "
Siis kumpaa sä haluat langatonta yhteyttä vai langallista ? Ei tuosta oikein selvää saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810