se joka lopettaa ja ei pelaa runea antaa runescape ukot tänne

rune account plz

se joka lopettaa ja ei pelaa enään runescapea antakaa tänne runescape ukkonne ketkä voi antaa niin nimiä ja saliksia tänne tulemaan oikeita nimiä ja oikeita saliksia eikä mitään vääriä ja hyviä ja parhaita ukkoja tänne ei mitään huonoja

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rs-hoast

      hei mä pyysin eka ukkoi ja saliksii nii älä rupee etuilemaa jooko koska itellä ei ole nyt ukkoa ja tarvisin tosi hyvän heti

    • Ei tsiiiiisus....

      Eikö kouluissa opeteta enää kirjoittamaan vai ootteko te vaan vajaita...??

    • hemuli5

      itse olet tässä vajaa

      • rs-hoast

        Mä oon vajaa enkä osaa tehä omaa ukkoa!


    • hemuli6

      mä pyysin ekana etkä sä

    • rs-hoast

      Hei oon kehari enkä osaa tehä omaa ukkoo antakaa joku ukko ku en osaa klikata hiirellä! Se on mun aivoille liian vaikeeta! Kuolin tutoriaaliin ku se peikko löi mua. Enkä osaa mitään ja miten se tutoriali edes pelataan loppuun ja miks sellanen ees on, mä haluan olla lvl 200 heti alusta asti! Kun en osaa.!

    • rs-hoast

      Mä juon enrgiajuomii ja ne o hyvii samal ku pelaan rs.

    • jokunen543

      ENERGIA JUOMISTA TULEE SYÖVÄT TYTÖT!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe