Onko Nicki Minaj hyvä??

Nicki :)

Eli onks se hyvä? Siis teijän mielest. Mä tykkään siit mut entä te? Jos se on jotenki huono nii miten kertokaa ihmeessä :D

37

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k3rfdsw

      nicki minaj on ihan täys pelle! se ei osaa laulaa ilman autotunee, sen lyriikat on ihan perseestä....... tätä listaa vois jatkaa loputtomiin

      • Nicki:)

        Jatka vaan sitä listaa mut hei mitä sä muuten kuuntelet?? ;) ja pakko myöntää on ne sanotukset välil vähä outoi


      • Pahvik

        Totta. Nykymusa on muutenkin lähinnä (ei siis täysin) pelkkää syöpää.

        Alkakaa kuunnella progea ja alt-metallia ja valaistukaa. Psykedeelinen rock on myös hyvää. Hyvä aloitusbändi on esim. Pink Floyd, Deep Purple, Uriah Heep tai vastaava, josta on hyvä jatkaa matkaa esim Yesiin tai Caravaniin, kunnes saavut salaisen progen mysteerimaailmaan ja törmäät mm. Quicksilver Messenger Serviceen.

        Tässä olis aika optimaalinen levy mistä voi rakentaa hyvän musamaun:
        https://www.youtube.com/watch?v=kom0r3U8V8s

        Jos otat neuvostani nyt vaarin, tajuat hetken päästä millaista paskaa nykymusa on.


      • Herätysnyt

        Oletko nyt edgy, kun kuuntelet Pink Floydia? Hohhoijaa...


    • pääsiäinen

      jäätävä perse sillä ainaki on :D

      • Emotyttö_01

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.


      • Nicki:)
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.

        Mä en tunne noista yhtäkään. >;)


      • Rollface
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.

        Tyhmä kuokka?


      • Minä
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.

        jauhatte vaan jostai helvetin autotunesta! kyllä se nyt laulaa osaa ilman sitäki! ei ne teidän rääkynnätkää kaksisia oo!
        Fck yall bitches!


      • BVB
        Nicki:) kirjoitti:

        Mä en tunne noista yhtäkään. >;)

        Vitsin misfit!


      • NickiForever
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.

        Emotyttö_01: vittu noihan on kaikki jotain saatanan emobändejä xD ite kyl tykkään Nickistä ;D


      • Okeijoo
        NickiForever kirjoitti:

        Emotyttö_01: vittu noihan on kaikki jotain saatanan emobändejä xD ite kyl tykkään Nickistä ;D

        Emobändejä? Emojen kuunteleva core ja itsemurha-biisit ovat TÄYSIN eri asia kuin metalli.
        Olet varmaan 10 vuotias pentu joka ei ymmärrä musiikista hevon vittuakaan :')


      • Punkkarityttö
        NickiForever kirjoitti:

        Emotyttö_01: vittu noihan on kaikki jotain saatanan emobändejä xD ite kyl tykkään Nickistä ;D

        Miksi joku tulee dissaamaan jonkun musiikkimakua? Itsekkin tykkään rockmusiikista.


      • Slässi
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        En tykkää Nicki Minajista, ku se ei tee mun mielestä hyvää musaa. Ku sen lyriikat on ihan paskat. Esimerkiks yhes laulus se laulaa "Fack you stupid hoe" vaik se on kyl iha ite huora... :P Ei pahal kylläkään mut se on. En usko että Nicki tekisi sen laulut niinku "tunteella" vaan rahan ja huomion takia. En tietenkään voi olla varma, mutta sen voi päätellä aikas helposti. Eikä se ees voi laulaa ilman autotunee.

        Ite tykkään Metallicasta, Slayeristä, Anthraxista, Megadethistä, Skilletistä, Led zeppelinistä, Def Leppardista, Bon jovista, Guns n' rosesista, Panterasta, Diosta ja Black Veil Bridessistä.

        No mää jo luulin notta kukaa ei enää kuuntele oikeeta musiikkii. GUNS N' ROSES=paras

        Nii ja rip lemmy


    • tytsy052

      en tykkää ihan outoi diisei ki :/

      • ookkonääoulusta

        Not. diisejä ei ole olemassa.

        Biisejä taas on!!!


    • Mun mielest...

      Ei, se tulee keikoillekkin myöhässä, myöhästy American Idolin SUORASTA LÄHETYKSESTÄ jne. Ennen kyllä tykkäsin siitä, kunnes tutustuin paremmin.

    • jbhjhbjbjhbjhb

      Sanotaan näin:
      Nicki Minaj osaa räpätä, mutta hänen räppinsä on ihan perseestä.
      Eli potentiaalia olisi tehdä hyvää räppiä, muttei tee.

      Ulkonäkö ja seksikkyys on kaksipiippuinen juttu:
      lähes jokainen heteromies harrastaisi seksiä tämän lutkan kanssa (paitsi jotkut "ernut" ja ne, jotka eivät millään syty tummista naisista), mutta seksin jälkeen olisi morkkis.

      Kun ei ole päässyt purkamaan paineita pariin päivään, niin meinaa tulla pikkukaveri housuista läpi, siis Minajin musiikkivideoita katsellessa, mutta jos vaikka seksin jälkeen näkee tämän leikellyn bimbon kääkättämässä ja heiluttamassa jättipersettään, niin tulee lähinnä myötähäpeä siitä, miten alas nuori nainen voi vajota.

      Yhteenveto:
      Huonoa räppiä tekevä, erittäin naitava yhden illan juttuun sopiva lutka.

    • juupajuujaapajaa

      Ihan ok laulaja, mutta vaatteet antavat säälittävän huomiohuoran vaikutelman, et se jotenki keräis niil vaatteil huomioo vähän niinku Lady Gaga.

      • onikamaraj

        Nickin nykyinen tyyli on kyllä ihan erilainen verrattuna 2-3v takaisee barbi-tyyliin!
        nykyään hillitty ja nickille sopiva


      • Okeijoo
        onikamaraj kirjoitti:

        Nickin nykyinen tyyli on kyllä ihan erilainen verrattuna 2-3v takaisee barbi-tyyliin!
        nykyään hillitty ja nickille sopiva

        "hillitty"? Onko perseen keikuttelu videossa hillittyä? Ja onko hillittyä sanoa "fuck those skinny bitches"?


    • juupajuujaapajaa

      no juu, mutta en vieläkään erityisemmin pidä hänen vaatteistaan, mutta toisaalta vaattet eivät vaikuita laulutaitoon, ja tämä vaate-asia on mielipidekysymys :)

    • ACE OF SPADES!!!ACE

      ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!ACE OF SPADES!!!

      • OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!V


      • SOITTAKAAPARANOID

        PARANOID!PARANOID!PARANOID!PARANOID!PARANOID!PARANOID!PARANOID!PARANOID!


      • Hkhh
        ukkoperkele kirjoitti:

        OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!OVERKILL!!!V

        R. I. P. Lemmy Kilmister


      • Punkkarityttö

        R.I.P. Lemmy, we will miss you... <3


      • Punkkarityttö
        Punkkarityttö kirjoitti:

        R.I.P. Lemmy, we will miss you... <3

        Niin ja myös R.I.P. David Bowie. <3


    • im on some dddd

      anaconda

    • mun mielipide:)

      Joo, mun mielestä Nicki Minaj tekee hyvää tanssimusaa joka on tarttuvaa. En kuuntele erityisesti Nicki Minajia mut sillon ku kuuntelen niin ihan mielelläni. Anaconda on muuten hyvä biisi mut loppuvaiheessa se puhuu paskaa tytöistä, joilla ei oo yhtä iso perse ku sillä, niin se on kyl ihan säälittävää. Nicki Minaj on tarkotuksella provosoiva ja on mun mielestä onnistunu tehtävässään, kunhan ei tuomitsis muita ihmisiä ku ei itekään haluu olla tuomittu ulkonäkönsä perusteella.

      • mun mielipide:)

        Aloittajalle kysymys: Tykkäätkö Britney Spearsista? Mikä sun mielipide on briitusta? :)


      • juutykkäänNICKISTÄ

        No joo, Anaconda on kyl oikeesti Nickin huonoimpia. Mut tykkään muuten. Esim. The Boys (ft. Cassie), The Night is Still Young, ja nää muut on hyviä. Nykysin kaikki seksualisoidaan tarkotuksella, ei sille voi mitään. Jokasessa videossa on jotain jost tulee heti kritiikkiä. Ok, Nicki on saattanu ja onkin käyny kauneusleikkauksissa, sen perse on feikki ja niin edelleen. Mut musiikki on hyvää ja tyyli mielenkiintonen. Harvoin sanon suoraan tykkääväni Nickin musasta, kun heti tuomitaan Anacondan takia. Mut joo, tykkään Nickistä ainakin suurimmaks osin.

        Muuten, en ole aloittaja mut joo, jotkut biisit on hyviä mut en silleen sanois tykkääväni Britneystä.


    • Joku tyyppi

      Super Bass on hyvä kappale, mutta Nicki Minaj on silti ärsyttävä. Hän matkii vielä Lady Gagaa ja on hirveän itserakas.

    • Vanhan rockin ystävä

      Vaikka pidän vanhasta rockista, mutta Nicki Minaj tekee hyvää musiikkia, mutta ihmisenä se on omasta mielestä pahasuinen diiva.
      Tykkään itekkin vähän nykyajan biiseistä, mutta lempilauluja löytyy kyllä 60, 70 ja 80-luvulta. :)

      • Joku tyyppi

        Itekkin pidän vanhasta rockista. ^^


    • 1232

      Ihan vitun paska

    • Voishan sitä nusasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe