PlayStation PSN Plus -jäsenyys TURHA??

Järki-Jaakko

Onko kaikki samaa mieltä? Eli mulla on ollut vuodet ympäri tuo jäsenyys - ja mitä olen sillä saanut?? Roskapelejä ja turhaakin turhempia teemoja. Jotenkin ajatukset päässeet sumentumaan, joten valaiskaa/virkistäkää mun muistia hieman: MITÄ SILLÄ JÄSENYYDELLÄ ITSE ASIASSA SAA?

JOS ja KUN nyt päätän lopettaa tuon jäsenyyden, MENETÄN KAIKKI NUO LATAAMANI ILMAISENA SAADUT PELIT?!?!?!??

Ainakin pelien ehdoissa aina lukee, että niin kauan kuin Plus -jäsenyys kestää... ONKO TOSIAAN NÄIN??? Eihän tuolla jäsenyydellä SAA sittenkään YHTIKÄS MITÄÄN, jos nuokin menetän, eli jäsenyys on ollut TÄYSIN HYÖDYTÖN ROSKAPELIEN VUOKRAUSPALVELU.

47

9591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se on

      Juu, kyllä tuo täysin haista-paska-palvelulta on vaikuttanutkin:

      "Type 2. You will no longer be able to access and use the following PlayStation Plus Elements after your Subscription Period expires, even if you downloaded them before expiry:

      PlayStation Network games
      PS one® games
      minis
      Premium game elements"

      • Mitävttua....

        Oon OSTANU (!!!) PS1-pelejä storesta, en voi enää pelata niitä jos lopetan jäsenyyden?!?!??!?!??!!


      • vexretuale
        Mitävttua.... kirjoitti:

        Oon OSTANU (!!!) PS1-pelejä storesta, en voi enää pelata niitä jos lopetan jäsenyyden?!?!??!?!??!!

        Kukaan oikeaasti osta ps1 pelejä! Ota lääke ja pelaa ostamasi miten kauan haluat ja ties millä ne saat toimimaan....


      • Aadolffi.
        vexretuale kirjoitti:

        Kukaan oikeaasti osta ps1 pelejä! Ota lääke ja pelaa ostamasi miten kauan haluat ja ties millä ne saat toimimaan....

        Kyllä ostaa, nimittäin ne jotka ovat pelanneet jo silloin kun sinä olit vielä pelkkä tuhma ajatus isisi kikkelin päässä.


      • Anonyymi

        Voiko gta v pelata ilman ps plus jäsenyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko gta v pelata ilman ps plus jäsenyyttä?

        Ei voi


      • Anonyymi

        Kyllä voi.... Netissä ei


    • Kakkuonhyvaa

      Kylläpäs te olette tyhmiä. 3€/kk ja saa monta hyvää peliä.

      Plusjäsenyydellä saa 1. n. 40 peliä vuodessa 50e hinnalla.
      2. Alennuksia peleistä, joiden oston jälkeen saat pitää ne ikuisesti.
      3. Beta-pelien testauksen ennen muita.
      4. Pilvitallennus, jolla voi helposti liikuttaa tallennuksia ja varmuuskopioda.
      5. Automaattinen päivitys: Päivittää peleihin päivityspaketit, järjestelmäpäivityksen, synkronoi trophyt palvelimelle, lähettää tallennetut pelit pilveen...
      6. Ilmaisia turhia teemoja.

      Palvelu on paljon parempi verrattuna Xbox Gold:iin. Jos pelit ei kelpaa niin älä sitten uusi palvelua. Menetät kaikki pelit mitä olet saanut ilmaiseksi, kun palvelu loppuu, mutta jos haluat joskus jatkaa sitä niin kaikki lataamasi pelit ovat taas käytettävissä. Eli PS on kaikkea muuta kuin turha.

      Lukekaa palvelun sisältö ja käyttäkää logiikkaa ettei tarvitse tämmöisiä turhia ketjuja luoda tänne.

      @:Mitävttua...: Ei et menetä pelejäsi, jos et ole saanut niitä ilmaiseksi.

      • GladaPus

        Eli olen ostamassa BF3 plussalla 15 ekee oikee hinta 70
        jääkö se sitten ikuisesti kun ostan sen?


      • 12+20
        GladaPus kirjoitti:

        Eli olen ostamassa BF3 plussalla 15 ekee oikee hinta 70
        jääkö se sitten ikuisesti kun ostan sen?

        Älä osta, ens viikolla plusjäsenille ilmainen.
        On pelattavissa niin kauan kun olet plusjäsen.


    • KiiskiKolmonen

      1. Jos tikku-ukkopeleistä tykkää...

      2. Ei mitään jälleenmyyntiarvoa, latauspelejä ei voi myydä läpipeluun jälkeen.

      3. Roskaa.

      4. Ei hintansa väärti, pelitallennukset saa vaikka muistitikulle. Eikä maksa mitään.

      5. Ei päivitä kuin PS3:lle asennettuja (lataus)pelejä. Ei esim. osaa ladata päivityksiä niille peleille jotka ovat Blu-ray levykkeillä, vaikka olet asentanut kovalevylle. Joka kerta kun käynnistät pelin, herjaa ja joudut lataamaan päivityksen ihan itse manuaalisesti.

      6. Sitä ne tosiaan on.

    • 15+17

      Jaa, jäät sitten kumminkin kaipaamaan niitä "roskapelejä", jotenkin ristiriitaista!?

    • Erkinmerkkipsnplus

      Jep ihan turha palvelu toi psn plus jäsenyys... Saa vuoden ajan pelejä joita sulla saattaa jo olla hyllyssä tai ladattuna.. Ja sitku niitä pelejä ladaillaan niin kovalevy täyttyy turhista roskapeleistä... Aivan turhaa pelitkin ovat tavallaan sulla " vuokrassa" jeb jep parempi ostaa ne pelit vaikka ulkomaisista nettikaupoista alle parilla kympillä... turhaa pazkaaaaaaaaaaa

    • ------------rwr-----

      Totta, roskaa koko jäsenyys. Onpa tuo uusi PSN muutenkin aika kökköä huttua.

    • Tronic Power

      Arvioin juuri kyseistä plus-jäsenyyttä ja ihmettelenkin tätä:

      -mahdollisuus pelata pelien 60-minuuttisia kokeiluversioita???
      (mielestäni lähinnä demo-peliin verrattava asia, ei mitään tarvetta)

      -upeita tarjouksia PlayStation Storessa??? (Storesta vanha peli -50% , Anttilasta -80%... Storesta uusi peli -2% Ahvenanmaalta -30%)

      -pelidemojen ja betakokeiluversioiden käyttö ennen muita???
      (ketä muita ennen ja onko sillä mitään merkitystä kun kyseessä demo?)

      -eksklusiivisia toimintoja, kuten Automaattinen päivitys ja online-tallennustila. (päivitykset tulee kyllä ilman lisämaksujakin, tallennustila on kyllä hyvä idea)

      Mielestäni ensimmäinen vaikutelma asiasta on se, että maksetaan demo-pelaamisesta?

      Kertokaa Plus-jäsenyyden oikeista eduista jotain konkreettista?

      Tosi halvalla tietenkin voisin kokeilla tuon Plus-jäsenyyden ottamalla 90vrk:n diilin. 50€/v. ei ole paha hinta jos sillä on mahdollista pelata muutamankin omanmieleisen pelin läpi....

      • Tronic Power

        Lisäys vielä kyselyyni eli itse olen PS3 pelaaja ja sen konsolin plus-jäsenyydestä ja eduista kyselen...


      • Erkkieihaluapsnpluss
        Tronic Power kirjoitti:

        Lisäys vielä kyselyyni eli itse olen PS3 pelaaja ja sen konsolin plus-jäsenyydestä ja eduista kyselen...

        Ei se plussa vaan kannata. Tai no käy kattoon sieltä psn europe blogista mitä ps-plus pelejä jaetaan ilmaseks...jos kiinnostaa niin osta vaan se psn-plus pelivuokraus... Mut joo parempi ostaa ne pelit ihan vaan vaikka ulkomaisista nettikaupoista alle parilla kympillä tai jopa alle kymbillä... Halvempaa ja näyttäähän se hienommalta kun pelit ovat hyllyssä eikä täyttämässä Ps3 kovalevyä täyteen :)


    • halluuhalluu

      En tiedä sinusta mutta minä olen saanut jo aika paljon hyvää siitä.

      14euroa vain maksanut joskus ja saanut sillä monta hyvää ja ilmaista peliä. Jopa suhteellisen uuttakin.Pääasia, että ovat sellaisia, mitä en ole vielä ehtinyt pelata.
      Jos olisin maksanut konkreettisesta tavarasta, olisin joutunut tähän asti pulittamaan reilusti monia kymmeniä euroja

      Tykkään kyllä mennä ihan kivijalkakauppaankin ja saada jotain hyppysiini.
      Kun pelit pelattu on mukava mennä vaihtamaan sitä ja samalla tiirailla pelejä hyllyistäkin.

      Joskus pidän niitä kauppoja parempinakin jos en halua tai ei ole tiettyä peliä ladattavana, ostan mieluiten kunnon pelikaupasta ehkä jopa uutena, jolloin vaihtoarvo on suurempi.

      En ole mikään keräilijä, joten ei kiinnosta pitää jotain pelejä pölyyntymässä kun en enää tule pelaamaankaan niitä samoja.
      Ehkä sitten keräilijät ovat niitä, joille sellainen sopii.
      Deletoin aina myös pelit ja niiden tiedot kovarilta pois toisten tieltä. Paitsi sellaisten multiplayerien kohdalla, joita tulee välillä pelattua.

      Jostain syystä olen saanut nauttia jopa sellaisista ilmaisista peleistä Plussan/PS-Storen kautta, joihin en olisi muuten osannut tutustua ja huomannut että "tämähän on ihan hyvä".

      Joten ei voi mitään jos jotkut eivät tunne saavan siitä mitään, sitten kannattaa olla maksamatta mutta olen näköjään yksi poikkeutapauksista, jotka saavat.

    • rasu

      Voi veetu, jos olisin odottanut kuukauden verran, olisin saanut Okamin ilmatteeks. Turhaan ostin sen storesta. Nyt siellä on sen lisäks plussille lotrin war in the north ja the cave.
      Ovatkohan kokeilemisen arvosia.

    • SONY=schaiba

      Peruin juuri jäsenyyteni. Todella surkea ja suppea valikoima lisäschaibaa Plassalaisille, ökyhinta TYHJÄSTÄ. PSN muutenkin täynnä törkyhintaista latauspeliä, enkä koe koko kauppaa tarpeelliseksi. Lisäosat kyllä kiinnostais, mutta kun niitä ei edes TEHDÄ... Kyllä Sonyn ois aika ruveta viilaamaan markkinasuunnitelmiaan. Edes jotenkin.

    • weNDwX-radeon

      On hyvä asia, että itku pääsee lapselta, se auttaa aina ja kehittää!

      Nyt voit uusin odotuksin jatkaa itsenäistä elämää ja pyytää vanhemmilta etteivät taas maksa sitä plus-jäsenyyttä kun ei ole mitään iloa!

      On hyväkun jo osaat puhua/kirjoittaa, niin se varmasti menee vanhemmille tietona eikä parkuna ja tahallaan housuun paskomisena mielenosoituksen merkkinä!...(jota eivät tajunneet mokomat aiemmin)

      Huuda vielä kuitenkin että, "saa tulla pyhkimäääään"!...varmuuden vuoksi! :D

      • Aadolf.

        Älä tuputa omia tapojasi täällä, pikku-Eetu.


    • Miettikääs sitten sitä jotka Steamia käyttävät ja ostavat pelejä:

      Ette omista kyseisiä pelejä,vaan saatte niin sanotun ''luvan'' pelata niitä.

      Ei jälleen myynti arvoa.

      Miten tämä eroaa siis PS3 ? Ihme porukkaa. : ' D

      • Väärin meni

        Mutta steamin peleistä voi ja saa ottaa levykyvan / varmuuskopion jonka voi asentaa myöhemmin.
        Lisenssi koodin saamostaa omaksi myös steamissa.


      • 323eeddssa
        Väärin meni kirjoitti:

        Mutta steamin peleistä voi ja saa ottaa levykyvan / varmuuskopion jonka voi asentaa myöhemmin.
        Lisenssi koodin saamostaa omaksi myös steamissa.

        Toukokuussa Hitman Absolution ja Catherine... Plussa on todella kannattava ja ostinkin äsken 2 vuoden verran plussaa. Xbotteja vitutta koska ne joutuu maksaa että voi pelata netissä! HÄHÄÄHÄHÄH!


      • i hate my PS3
        323eeddssa kirjoitti:

        Toukokuussa Hitman Absolution ja Catherine... Plussa on todella kannattava ja ostinkin äsken 2 vuoden verran plussaa. Xbotteja vitutta koska ne joutuu maksaa että voi pelata netissä! HÄHÄÄHÄHÄH!

        Ei kyllä vituta. PS3 plussaa en ole hankkinut kun ei tuolla huvita pelata ollenkaan. Vuoden live gold oli viimeksi 37€, joten hieman vähemmän kuin toi plussa. Gold jäsenenä sain viimeksi Sleeping dogs pelin hintaan 9,95€, ja ihan omaksi. Tarjouksia PS3 500g konsolista? Ei ole pelattu montaa kertaa, kannattaa ostaa jos se on kerta NIIIIN hyvä.


      • En ole Fanipoika
        i hate my PS3 kirjoitti:

        Ei kyllä vituta. PS3 plussaa en ole hankkinut kun ei tuolla huvita pelata ollenkaan. Vuoden live gold oli viimeksi 37€, joten hieman vähemmän kuin toi plussa. Gold jäsenenä sain viimeksi Sleeping dogs pelin hintaan 9,95€, ja ihan omaksi. Tarjouksia PS3 500g konsolista? Ei ole pelattu montaa kertaa, kannattaa ostaa jos se on kerta NIIIIN hyvä.

        Plussalla sai kyllä tuon sleeping dogsin ilmaiseksi. Ja muutenkin joka ikinen kuukausi tulee väh. kolme ihan sika hyvää peliä ja muutenkin se on todella kannattava ja ei todellakaan kallis. Ne alennuksetkin on yleensä sellaisia 10-20% ja jos on alennuksia storessa (josta ostan nykyään kaikki pelini) niin ne ovat vielä suuremmat plussalaisille. Useilla sivuilla valitetaan sitäpaitsi siitä että plussasta tulee liikaa pelejä liian nopeasti, eli kyllä niitä pitäisi ihan mukavasti olla ja olen hankkinut sen jo vuodeksi, josta puoli vuotta mennyt ja kun loppuu jatkan sitä taas. Se on todella kannattava ja useimmat sen tilaajista ei edes hanki sitä niiden pelien takia vaan noiden muiden etujen takia ja pelit on vain mukavaa plussaa. Itse tosi olen plussan tilannut pelien takia ja en kuule ole pettynyt tms. Ja se vuoden live gold juttu on vähän eri asia kuin plus tilaus, kun ilman sitä pystyy pelaamaan netissä ja muutenkin. Eli todella hyvä ekstra muutenkin hyvän PSN:n lisäksi.


      • i hate my PS3
        En ole Fanipoika kirjoitti:

        Plussalla sai kyllä tuon sleeping dogsin ilmaiseksi. Ja muutenkin joka ikinen kuukausi tulee väh. kolme ihan sika hyvää peliä ja muutenkin se on todella kannattava ja ei todellakaan kallis. Ne alennuksetkin on yleensä sellaisia 10-20% ja jos on alennuksia storessa (josta ostan nykyään kaikki pelini) niin ne ovat vielä suuremmat plussalaisille. Useilla sivuilla valitetaan sitäpaitsi siitä että plussasta tulee liikaa pelejä liian nopeasti, eli kyllä niitä pitäisi ihan mukavasti olla ja olen hankkinut sen jo vuodeksi, josta puoli vuotta mennyt ja kun loppuu jatkan sitä taas. Se on todella kannattava ja useimmat sen tilaajista ei edes hanki sitä niiden pelien takia vaan noiden muiden etujen takia ja pelit on vain mukavaa plussaa. Itse tosi olen plussan tilannut pelien takia ja en kuule ole pettynyt tms. Ja se vuoden live gold juttu on vähän eri asia kuin plus tilaus, kun ilman sitä pystyy pelaamaan netissä ja muutenkin. Eli todella hyvä ekstra muutenkin hyvän PSN:n lisäksi.

        Niin sinulle hyvä, minulle ei. Pelaan lähinnä autopelejä (ennen GT nyt forza) ja GTA:ta. Ei juuri muut kiinnosta, eli eipä ole rahoilleni juuri vastinetta. Mitäs kun sun plussa loppuu, missä on sun sleeping dogs? Vaikka pistäisin netin poikki ja konsoli bannattaisiin minun sleeping dogs toimii. En halua että pelit sitoo minua maksamaan jotain plussaa että voin pelata niitä, edes ilmaiseksi. Uskon kyllä että jollekin on hyvä. Jos jollekin sopii kokoa 36 kengät, ei ne silti sovi kaikille....

        Eli en hauku, enkä haasta riitaa. Tämä oli vaan näkökulma. Sinulla toisenlainen, se on OK.


      • jotain ihan muuta
        i hate my PS3 kirjoitti:

        Niin sinulle hyvä, minulle ei. Pelaan lähinnä autopelejä (ennen GT nyt forza) ja GTA:ta. Ei juuri muut kiinnosta, eli eipä ole rahoilleni juuri vastinetta. Mitäs kun sun plussa loppuu, missä on sun sleeping dogs? Vaikka pistäisin netin poikki ja konsoli bannattaisiin minun sleeping dogs toimii. En halua että pelit sitoo minua maksamaan jotain plussaa että voin pelata niitä, edes ilmaiseksi. Uskon kyllä että jollekin on hyvä. Jos jollekin sopii kokoa 36 kengät, ei ne silti sovi kaikille....

        Eli en hauku, enkä haasta riitaa. Tämä oli vaan näkökulma. Sinulla toisenlainen, se on OK.

        Tollasten yhden genren pelaajat eivät todellakaan tarvitse plussaa, sehän on selvä.
        En minäkään laittaisi senttiäkään siihen yhden tai kahden autopelin takia. Sen verran vain on tainnutkin olla niitä tarjolla.
        Tosta Sleepparista voisin itse sanoa, etten pelaa pelejä toistamiseen ja yleensä ne onkin pelattu kauan ennenkuin 90pva mennyt mihinkään, joten pois vain tieltä. En viitsi maksaa isoja hintoja siitä, myöskään käytettyinä, pitääkseni niitä kertakäyttökamana.
        Olen siis voittanut enemmän 14,95e Plussan jäsenyydellä, verrattuna konkreettisiin versioihin. Mutta ehkä se johtuu myös laajemmasta genrepelaamisesta.
        Viiskymppiä en ole halunnut vielä panostaa tohon.


      • i hate my PS3
        jotain ihan muuta kirjoitti:

        Tollasten yhden genren pelaajat eivät todellakaan tarvitse plussaa, sehän on selvä.
        En minäkään laittaisi senttiäkään siihen yhden tai kahden autopelin takia. Sen verran vain on tainnutkin olla niitä tarjolla.
        Tosta Sleepparista voisin itse sanoa, etten pelaa pelejä toistamiseen ja yleensä ne onkin pelattu kauan ennenkuin 90pva mennyt mihinkään, joten pois vain tieltä. En viitsi maksaa isoja hintoja siitä, myöskään käytettyinä, pitääkseni niitä kertakäyttökamana.
        Olen siis voittanut enemmän 14,95e Plussan jäsenyydellä, verrattuna konkreettisiin versioihin. Mutta ehkä se johtuu myös laajemmasta genrepelaamisesta.
        Viiskymppiä en ole halunnut vielä panostaa tohon.

        Juu, kyllä se on se taito valita itselle sopiva vaihtoehto, niin voi säästää. Vaihtoehtoja kun on. Mulla on vielä sekin kun harvoin pelaan ja ehkä 30min -120min kerrallaan, menee todella kauan että saan pelattua pelin läpi. Useaan peliin olen itseasiassa jo kyllästynyt ennen kuin on pelattu läpi. Tai sitten alkuhuuma kestää kuukauden ja sitten jatkan vasta puolenvuoden kuluttua.

        Se on hyvä että erilaiset pelaajat jakaa mielipiteitään, mutta olisi tosiaan hyvä vähän miettiä ja kertoa miksi tämä on minulle hyvä tai huono. Niistä on helpompi onkia sitten että mikähän itselle olisi hyvä. Ei joku palvelu, peli tai konsoli ole hyvä/huono vain yhden ihmisen mielipiteen vuoksi. Ja vaikka miljardi ihmistä haukkuisi suohon, voi se silti jollekkin olla hyvä.

        Kyllä olisin samaa mieltä että vähän enemmän pelaavalle ja kaikkiruokaiselle tuo Plus tarjoaa varmasti paljon.


    • kaikkea kanssa

      14.90 euroa 90 päivää tai 50 e vuosi. Saat menemään rahat kyllä turhinkimpiin asioihin...pelit ei nyt tietenkään voi olla sieltä uusimmasta päästä, senhän nyt sanoo järkikin. Joo ne on roskaa jos et niistä pidä.. ihmetyttää muutenkin se miksi kaikki aina kiihkoilevat näillä palstoilla. Järki käteen edes joksus.

      • kaikkea taas

        Onko tämäkin näitä se on parempi pyörä palstoja.


    • OoKooH

      pitäisi taas se 50 egee laittaa kun on noita aikaisempia pelejä kovolla ja nyt uusia taas puskee palveluun. kerran se kirpaisee mut kyllä sillä saa aika reippaasti vastinetta. mulla on 2012 tulleita pelejä kovolla joista jokunen platina uupuu,. joten ei tuu kalliiks. välillä jaksaa yllättää kuinka nopsaan joku peli sattuu menemään ilmaiseksi plussan puolelle. esmes mafia 2 ja most wanted oli melkein ostolistalla.

    • Jyrki K

      Köyhät valittaa hinnasta.

    • Gnkfkkr

      AMAZING! I Just got myself a Free Playstation Plus 365 Days Subcsription Code. Now I can play online on the Playstation 4 for a full year without paying a single buck. Get your code too at www.freeps4pluscodes.com

    • gtapelaaja

      mua ei ilmaispelit niin kiinnosta. Online pelaaminen on suurin syy miksi sitä haluan käyttää.

    • Wilhelmvalloittaja

      Itse olen hommaamassa ps neloselle Ps Plusta että pääsisin pelaamaan onlinessa

    • Anonyymi

      Jaa riippuu mitä haluaa ja silleen. Saahan siinä ilmaisia pelejä ja silleen.

    • Anonyymi

      Uusi käyttäjä, lapselle hankittu PS4. Nyt on kaikki tilit sekaisin, mihin niitä käytetään.
      1. eli tarvitaan plus (maksettu jo), että voi mahdollisesti pelata kaverin kanssa verkon kautta esim NHL:ää tai muita verkkopelejä?
      2. ostin sen omalle vanhemman tilille/tunnukselle, ei näy lapsella. Miten se saadaan lapsen tunnukselle? Ei kai jokaisen käyttäjän perheessä tarvitse maksaa PS plussasta?
      3. EA-tili, muodostuuko se automaattisesti käyttäessä ja hyväksyessä ehdot, esim. tässä NHL:ssä. Tein netin kautta EA-tunnuksia, ja nimerkki oli jo käytössä. Jouduin hieman muuttamaan sitä, mutta konsolissa tuntuisi olevan se alkuperäinen nimimerkki käytössä, ja en saa kirjauduttua sillä uudella muunnetulla nimimerkillä.
      Hankalaa on. Olisiko kaikki tunnukset parempi luoda PS:n kautta, eikä PC:llä netissä?

    • Anonyymi

      Olen ostanut Playstation Storesta pelin nimeltään fall gays mutta en saa sitä toimimaan se koka ajan ladatessaan näytti ruutua jossa on keino ostaa ps blus jäsenyys se on verkkopeli niin pystynkö pelaa sitä normaalisti ilman jäsenyyttä vai pitääkö olla ps blus jäsen että pystyy pelaa sitä normisti??

    • Anonyymi

      Ps plus kannattaa hankkia kaikille laiteille.

    • Anonyymi

      ITSELLÄ EI OLE TUOTA PLAYSTATION PLUS JUTTUA. HALUAISIN SEN ETTÄ PÄÄSEN PELAAMAAN VERKOSSA.

      • Anonyymi

        Aikoinani pelasin onlinessa, mutta toisia sabotoivat jonnet pilasivat senkin...


      • Anonyymi

        ITSE SAAN SYNTYMÄPÄIVÄ LAHJAKSI PS PLUS JÄSENYYDEN, JA NYT MIETIN MITÄ SILLÄ SAAN HALUAISIN JONKUN HYVÄN PS4 PELIN STOREN PUOLELTA.


    • Anonyymi

      HAISTA SINÄ VITTU PS PLUS ON PARAS VITTU HANKI ELÄMÄ SAATANAN PS4 HOMO.

    • Anonyymi

      Saan PS plus ps4

    • Anonyymi

      Minulle tuo on hyvä, niin voin etsiä pelejä Playstation Storen puolelta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe