Instagram Shoutout?

instagram1

Eli siis miten voin tehdä jostakin muusta käyttäjästä shout outin ? En yhtään tiedä miten se tehdään niin voisitteko neuvoa ihan alusta pitäen ?

36

9617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua1

      hei apua auttakaa muakin:D

      • IgMimmiXD

        Yksinkertaisesti sä vaan otat toisen henkilön ig:stä ss ja laitat kuvan ig ja Ta-daaa 😂


    • Skdkkdlfl

      Mikä on shoutout?en tiedä?ja se oli joku arvonta että tykkääjien kesken arvotaan shoutout ?

    • mäwaa

      painat tota puhelime keskinappulaa ja lukitusnappulaa yhtä aikaa nii sit se skannaa näytön ja sitte meet sen ihmise seinälle ja painat niistä (:

      • mäwaa

        jos vaa oikein ymmärsin mitä tuo shoutout meinaa:D:D!


      • Instahullu

        Joo siis sun pitää ns mainostaa toisen tiliä


    • Minä

      Eikös se shoutout oo semmonen et sä menet Instagramissa sen tyypin seinälle josta haluut tehä sen ja sit otat siit sen sivust kuvan painamalla puhelimen alareunassa olevaa keskinappulaa ja lukitusnappulaa ni sit se ottaa kuvan ja sit lisäät sen Instagramiin? :)

      • shoutout???

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii


      • Näin mulla
        shoutout??? kirjoitti:

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii

        Mikä kännykkä sul on? Ja pohjaan niitä kahta, ekana painat lukitusnäppäintä pohjaan melkein (vähän alle) sekunnin ja sit painat keskinäppäintä pohjaan samaan aikaan.


      • helppii
        Näin mulla kirjoitti:

        Mikä kännykkä sul on? Ja pohjaan niitä kahta, ekana painat lukitusnäppäintä pohjaan melkein (vähän alle) sekunnin ja sit painat keskinäppäintä pohjaan samaan aikaan.

        Mull on LG l7 p710.


      • Tähhhhhh!!!!!?????
        Näin mulla kirjoitti:

        Mikä kännykkä sul on? Ja pohjaan niitä kahta, ekana painat lukitusnäppäintä pohjaan melkein (vähän alle) sekunnin ja sit painat keskinäppäintä pohjaan samaan aikaan.

        ...jos lukitus näppäin ei toimi???


      • kokemusta on
        shoutout??? kirjoitti:

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii

        Se ei toimi kaikilla puhelimilla, toimii parhaiten samsungin 2011-2013 valmistetuilla puhelimilla


      • Viisas
        kokemusta on kirjoitti:

        Se ei toimi kaikilla puhelimilla, toimii parhaiten samsungin 2011-2013 valmistetuilla puhelimilla

        Kyllä se toimii iPhoneillakin...


      • LG puhelimen omistaja
        helppii kirjoitti:

        Mull on LG l7 p710.

        LG:n puhelimis ku painaa sielt vasemmalt volumenapin yläpuolella olevast napist ni siit pitäis tulla semmone muistio screen memo tai joku tämmöne (ellei oo vaihtanu sitä asetuksist) sit ku on siin muistios ni painaa oikeesta yläkulmasta sitä nappii ja se tallentaa sun galleriaan...


      • ......@
        shoutout??? kirjoitti:

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii

        sulla on vrm nokia lumia?


      • Vastaan sulle
        shoutout??? kirjoitti:

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii

        Siis nopeesti jos sul on iPhone ja samsungin puhelimissa pidä hetki ; )


      • mikä ihmeen shoutout
        kokemusta on kirjoitti:

        Se ei toimi kaikilla puhelimilla, toimii parhaiten samsungin 2011-2013 valmistetuilla puhelimilla

        toimiiko samsung galaxy trend plussalla?


      • mikä ihmeen shoutout
        kokemusta on kirjoitti:

        Se ei toimi kaikilla puhelimilla, toimii parhaiten samsungin 2011-2013 valmistetuilla puhelimilla

        toimiiko samsung galaxy trend plussalla?


      • mikä ihmeen shoutout
        kokemusta on kirjoitti:

        Se ei toimi kaikilla puhelimilla, toimii parhaiten samsungin 2011-2013 valmistetuilla puhelimilla

        toimiiko samsung galaxy trend plussalla?


      • kerroin :)
        mikä ihmeen shoutout kirjoitti:

        toimiiko samsung galaxy trend plussalla?

        Juu toimii :)


      • anonyymi2000
        mikä ihmeen shoutout kirjoitti:

        toimiiko samsung galaxy trend plussalla?

        Toimii kyllä


      • Tamanen
        shoutout??? kirjoitti:

        Mun kännykkä menee kiinni jos painan lukitusnäppäinta ja keskinäppäintä mitä pitäs tehä helppii

        Pistä katos vaikka sieltä ylhäältä,josta voi näytön kirkkautta säätää,niin siellä lukee 'Kuvakaappaus' niin siitä painat sitten


    • Sansku

      Mikä on shoutout

    • auttaja saapuu

      shoutoutilla yritetään saada lisää seuraajia tai muuten kertoa käyttäjän olemassaolosta. usein shoutoutti on otettu screenshottina toisen sivuilta, tai joku kuva hänestä. leikitään että otan kaveristani shoutoutin. menen hänen instagram sivulle ja otan screenshotin. sitten menen kuvat kohtaan ja valitsen vanhoista kuvistani kyseisen kuvan. kirjoitan teksiksi jotakin vastaavaa:(käyttäjän nimi on @pipsapossu)
      follatkaa kaikki heti tätä mun ihanaa superhauskaa ja kaunista söpöliiniä! ❤️❤️❤️ @pipsapossu @pipsapossu

    • heärtys

      Eli niin sanotusti screenshot...

      • Jesse1234500

        Seuratkaa @_Jesse_aleksanteri_


    • elisa04

      Niin sanotusti mainostetaa toisia

    • Emmizzx

      Miten pystyn ottamaan shoutoutin Lg spiritillä?

    • lazzi_

      Jos laitat asetuksista semmosen jutun et ku pyyhkäset näyttöö niin se ottaa näyttökuvan.

    • jjjon

      Jos teillä on huawei teijä pitää vetää sielt ylhäält se juttu sit teijä pitää siitä kolmion muotosesta jutust et siihe tulee lisää niit juttui eli netti wifi äänet yms sit siel on se kuvakaappaus nii painatte siit nii sit se ottaa siit näytöst kuva.

    • Jjkkkikiiiij

      Voitte katsoa netistä miten ottaa se screenshot. Ja se täytyisi kyllä itse tietää. Jokaisella älypuhelimella pystynee nykyään tekemään screenshotin!

    • Igkäyttäjä

      @nikkinesaana

    • Shoutout tai mikä lie onkaan tarkoittaa käytännössä sitä että mainostat jonkun tiliä. Jos ei osaa ottaa screenshottia niin voi vaan laitta kuvan ja tägit siihen sen tilin mitä haluaa mainostaa ja kirjoittaa että käykää seuraa tätä

    • En minä ketään rupea uloshuutamaan.

    • Anonyymi

      Uhh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe