o0o…JOSTAIN…o0o

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onija

      ..ja sitä maailma justiinsa tarvitsee..

      ..kylmien pilvien rakoja.


      Että pidin ..ei siihen tarvittu kuin muutama valittu sana..



      Kiitän MUR....

      • *MURUKULTA*

        Hei onija

        .♥.\\○//♥♥\\..☺♥☺..//♥♥\\○//.♥..♥.\\○//♥♥\\..☺♥☺..//♥♥\\○//.♥.

        En tiedä onko pahalaiset pääsiäisnoidat langoilla,
        vaan mistä johtuneen ettei tahtonut päästä läpi tähän osioon.

        No mutta asiaan..
        Se mikä näkyy keväällä luonnossa niin selkeästi,
        pätee muutenkin elämäänmme ja eloomme.

        Iloa ja jaksamista - ja voimaa löytää se pieni rako synkkien pilvien välistä.....

        Kiitos kun poikkesit ja kiitos ajatuksistasi! :•)
        http://kuvat2.huuto.net/e/3f/f98297cccb7370217bc3b0d70c0cb-orig.jpg


    • Kalle K.

      No tämähän on just passeli runo.....ejjoo pittuuvella
      pilattu eekä lyhhyyvellä lyntätty....
      Mikähän intituutio...vae mikä se olj sivistyssana kun justiisa
      nyt satuin pitkästä aekoo tulemaan runoja kahtomaan ja
      eekös vuan Murukulta ollunnakkii tullu takasin.....
      Tämä pittää esittöö meijjän runnoelumatineassa.....

      • onija

        Nyt haroin hiuksiani..vähäisiä..mutta parein osasit
        julkituoda asian ytimen....oliskohan intuutio..ei varmana .
        vaan sanana kelpo..

        ps .että tykkäsin tuosta murteestasi..


      • *MURUKULTA*

        Iltoo Kalle K ja hyvee pääsiäisajan loppuja. :)
        ---------------------------------------------------------------------------------------------

        Katoppa ko taas tul ties mistä nämäki rivit,
        mutta jos oikein miettii, mie luulen, jotta se ol tuo Pekka*
        joka toimi simmosena romottorina tai jonai.
        Katoppa ko hää kysy tuos ku olin pääsisäslennolla,,
        jotta tullooko niitä runoiloita vai mitä muka ja ei aikakaan ko rupes tulemaan,
        nii jotta sen vikahan se taitaa olla, että multa tuli,, nii se runo.

        Kuuleppa Kalle K, mitteehän se Bertta oikein meinas, kun sanosi,
        jotta kylällä on ollunnna niin levotonta tänä pääsiäisenä.
        Olpa siellä kuulunna joku hirviä pammauski lähimehtästä
        ja sitten sen jäläkee ol kuin ois piässy helevata irti.

        Raitil oh yhtäkkii illal kuulemma näkynnä kiireisii pääsiäsinoitii
        Ne ol kuulemma naama mustana kuutamossa lentäneet,
        jotta hippulat ol vinkunna vuaan.
        Mutta Berttaa ol pelottanna jo sekii näky ja hää ol männy säikähtänneenä
        peiton alle piiloon ja pelännä jotta jos ne huns...noijat
        tullooki ryskään hänen oveen. Ol aatellut jotta hulluja irti!

        Vuaan ei ne olleet tullu, mutta kylällä kiertee ny huhu,
        jotta ne noijat ois teheneet pahoja ossuuskaapassa ja
        vieneet iliman luppoo monta pakettia sokeria ja muutaman tonkanki seinän kuppeelta..
        Siinä mieles ovat olleet taas vähän outoja,, noitii,
        jotta maksun olvat jättänneet kuitennii tiskille ja uuven sokeritillauksenkin...

        http://2.bp.blogspot.com/-QwZ081SiEHs/TZMVk3A59fI/AAAAAAAAA2M/IGw-VbWZCEs/s1600/bingo #5 pääsiäisk...JPG


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe