Koulukaverit sivustossa vaaranpaikka!

kiristystä!

Jos haluat poistaa tietosi sivustolta kokonaan niin kysyy sähköposti osoitetta ja salasanaa.
Epähuomiossa moni laittaa nykyiset, kun ei muista mitkä tuli aikoinaan laitettua.

Tämän jälkeen osoita/salasana on ylläpitäjien logitiedostossa.

3

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubb4

No ei ihmekään kun en saa uutta salasanaa (vaan sähköpostiin tulee kaksi väärää) enkä pääse kirjautumaan ja poistamaan tietojani! Mutta onneksi en ollut niin tyhmä että antaisin sivulle oikean sähköpostini, vaan sellaisen joka on muutenkin ihan täynnä roskapostia *in-your-face-bitches* !!!

• Tyytyväinen käyttäjä

Minä sain kyllä heti uuden salasanan, kun en enää muistanut vanhaa.

Ja vaikka tunnukset olisikin sivuston tiedoston, sieltä ei kuitenkaan niitä levitetä. Se on laitonta.

• Harmeja.aiheuttava.LUE

Koulukaverit on muutenkin epämiellyttävä. Pelkkää harmia.

Esimerkiksi ei saa nimeään pois, vaikka haluaa. Pyysin nimellä kaiken poistoa ja erittelin luettelomaisesti erittäin tarkkaan sanat ja nimet, koska vaihdoin nimeä.

Sain vastauksen jossa ilmoitettiin; "kaikki tiedot on poistettu", totuus, vain osa tiedoista oli poistettu, mutta ikävintä NIMI säilyi ja olen saanut siitä joka vuosi turhaa pientä harmia.

https://www.koulukaverit.com/opiskelijakortti

En suosittele koulukaverit kokemuksia sivuille nimien laittoa, en ainakaan jos ei katso olevan mitään hyötyä.

Korkeintaa voi laittaa jonkun keksityn nimen ja jonkun vähempiarvoisen sp., jos niin sivut kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe