Sinä nähty henkilö joka otit luvatta länsipuiston koulun pyörätelineestä naisten ns.mummopyörän,RETRO.Ole hyvä ja palauta pikaisesti pyörä samaan paikkaan joten näin vältyt poliisi asialta.Pyörä jolloin sen veit oli n.viikko sitten.Jos vanhempasi tai kaverit tietävät pyöräsi varastetuksi ottanevat yhteyttä koululle.Pyörä on väriltään musta.Pyörävarkaus on rikos!!!
varkaus
23
360
Vastaukset
- äiti 35
olisi mukava jos koululainen saisi pyörän takaisin ja varkaat kuriin!!!
- mietityttää.
Yksi tunnettu vakipummi juoppolainen, pitkä ristiverinen mies pyöräili mustalla pyörällä vastaan koivuhakassa.
Jo onhan se ihme että äijällä on melkein joka kuukausi eri pyörä. - kuntoileva tytsi
mietityttää. kirjoitti:
Yksi tunnettu vakipummi juoppolainen, pitkä ristiverinen mies pyöräili mustalla pyörällä vastaan koivuhakassa.
Jo onhan se ihme että äijällä on melkein joka kuukausi eri pyörä.Yksipihlajassa oli aamulenkin aikaan yksi musta pyörä ojassa aivan uuden näköinen.
Kuka kaipaa omaansa hakekoon pois sen. - äiti 30
kuntoileva tytsi kirjoitti:
Yksipihlajassa oli aamulenkin aikaan yksi musta pyörä ojassa aivan uuden näköinen.
Kuka kaipaa omaansa hakekoon pois sen.kerropa vähän missä päin ykspihlajaa musta pyörä oli niin saa käydä katsomassa.kiitos!
- rehellinen tytsi
äiti 30 kirjoitti:
kerropa vähän missä päin ykspihlajaa musta pyörä oli niin saa käydä katsomassa.kiitos!
Sielläpäin missä on jokin ramppi missä lapset rullalautailee niin sielläpäin
on iso veto-oja joka laskee mereen. Niin siellä ojassa se aamutuimaan oli. - kuntoileva tytsi
rehellinen tytsi kirjoitti:
Sielläpäin missä on jokin ramppi missä lapset rullalautailee niin sielläpäin
on iso veto-oja joka laskee mereen. Niin siellä ojassa se aamutuimaan oli.Kävin aamulenkillä samalla suunnalla Yksipihlajassa päin.
Pyörää ei veto-ojassa enään ollut, joku oli kait viennyt sen pois. - Äiti 30
kuntoileva tytsi kirjoitti:
Kävin aamulenkillä samalla suunnalla Yksipihlajassa päin.
Pyörää ei veto-ojassa enään ollut, joku oli kait viennyt sen pois.Kiitos kovasti ja olimme juuri lähdössä katsomaan.Nyt vain pyöräkauppa odottaa.KIITOS!
- Nähty on
Maahanmuuttajat ottavat kaikki pyörät jotka eivät ole lukittuja!
Pitävät vissiin niitä jonain sotasaaliina?- suomalaiset juopot
Hei kyllä ne varkaat ovat pääasiassa Suomalaisia alkoholisteja.
Jotka pyörävarkauksilla rahoittavat juomisiaan.
Ja myös lainaavat pyöriä ja hylkäävät mikä mihinkin.
Täällä koivuahaassa on parikin pyörää ollut tien varessa ojaan heitettynä.
- huolestunut isä
Varmaan on joku maahanmuuttaja ja niitä täällä riittää.Missäpäin kokkolaa ne yleensä asuvat?Toivottavasti omatunto käskee palauttamaan pyörän pikaisesti samaan paikkaan,vai liekö ne osaa edes hävetä?
- tämä tiedetään
Hei kyllä ne varkaat ovat pääasiassa Suomalaisia alkoholisteja.
Jotka pyörävarkauksilla rahoittavat juomisiaan.
- surullinen1
joko varas on palauttanut pyörän koululle?meillä nimittäin on sattunut samanlainen tapaus.
- ope 35
pyörävaras olisi syytä palauttaa huomen iltaan mennessä retro pyörä koulun pihaan,turvakamerat ovat sinut tallentaneet...
- Minä
Mitä onko LÖRSSI ollu taas sosialisoimassa omaisuutta
- youlo
Oliko pyörä lukittuna? Pyörät lähtee varmasti jos ei pidä aina lukittuna.
- kyllä lähtee
Jotkut vievät niitä myös lukittuna.
- viron virvon varvon
kyllä lähtee kirjoitti:
Helppo nostaa pakettiautoon ja viedä esim vaikka Balttianmaihin myytäväksi.
- tuokaa takasi se
viron virvon varvon kirjoitti:
Helppo nostaa pakettiautoon ja viedä esim vaikka Balttianmaihin myytäväksi.
Kukahan vei minun lukitun pyörän eilen Halkokarilta talon pihasta.
- silminäki pyörän
tuokaa takasi se kirjoitti:
Kukahan vei minun lukitun pyörän eilen Halkokarilta talon pihasta.
Musta miesten JOSEMITE Biltema pyörä on hylättynä Marinkadulla ojassa.
Joka omaansa kaipaa hakekoon pyöränsä kotia. - oli poissa ojasta
silminäki pyörän kirjoitti:
Musta miesten JOSEMITE Biltema pyörä on hylättynä Marinkadulla ojassa.
Joka omaansa kaipaa hakekoon pyöränsä kotia.Kävin lenkillä huonosta ilmasta huolimatta pyörä oli näköjään haettu pois ojasta.
- pete188
oli poissa ojasta kirjoitti:
Kävin lenkillä huonosta ilmasta huolimatta pyörä oli näköjään haettu pois ojasta.
käy kysymässä poliisilaitoksen löytötavaratoimistosta . usein viedään sinne.
- tunnetteko hänet
kyllä lähtee kirjoitti:
varastaako jukka-pekka?
- pyörä
tunnetteko hänet kirjoitti:
varastaako jukka-pekka?
uimahalliltakin eilen punainen jopo hävinnyt, tarakka rikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639