mikä hotelli sidessä (turkki)olisi sopiva kahdelle aikuiselle 2 viikoksi syyskuussa antakaa vinkkejä jos kokemusta sidestä .
side
5
252
Vastaukset
- mä vaan
Kysele tuolta Yleistä Turkista osiosta, saat varmaan paremmin vastauksia ko tästä Alanya osiosta.....
- taas menossa sinne
jos ette luksusta kaipaa vaan hyvää palvelua ja keskeistä sijaintia niin Tjären Sun Kiss on hyvä valinta.
Asteriassa tuli oltua hiljattain, ei ollenkaan pössömpi paikka perusasumiseen yms. Itse en kaivannut muuta kuin ruis-, tms. tummaa leipää, mutta sitä ei tahdo löytää sieltä suunnalta muutenkaan... :-)
-Pena- matkaa odottava
Hei! kaksi aikuista ( 50) menossa huhtikuun lopulla Sideen ja Corolla hotelliin, kerromme kuulumisiamme toukokuun alkupuolella :)
- lakka6
kiitos.odottelen mielen kiinnolla kuulumisia.HYVÄÄ MATKAA TEILLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920