Hei.
Sairastin itse 3 pvää sitten ilmeisesti Noroviruksen. Ainakin oireet olivat samat: Lievä lämpöily, ripuli sekä oksennustauti.
Kysyisinkin, että onko teidän perheessä muut sairastuneet ko. tautiin jos olette itse olleet siinä?
Eli onko puolisoon tarttunut tai lapseen? Suurin huoli on nyt siis 5 kk poitsu ettei hän vain saisi kyseistä tautia :(
Norovirus
pelokas2
3
385
Vastaukset
- 155
meillä oli 7kk vauvalla eilen lämpöä ja massu ripulissa. puolisollani tai minulla ei ole kyllä ollut.
- ...............
Meillä säästyi mies ja puolivuotias lapsi siltä kun itse sairastin.
- paranemista!
Meillä mies ja minä oltiin noron kourissa, mutta 6kk vauveli onneksi ei. Eihän sitä voi oikein tietää tarttuuko. Jos imetät, niin jatka taudista huolimatta (jos vaan pystyt), vauva saa sitä kautta myös vastustuskykyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833