Toinen veljeni muutti pois kotoa jo joskus 2010, mutta aivan lähelle kotiani, ja nyt 2012 kesällä Kuopion suunnille, ja ite asun Keski-Suomessa, joten nähään n. kerran kolmessa kuukaudessa, ja nyt vielä 2012 jouluna toinen veljeni muutti n. 200 km päähän minusta, enkä näe sitä kuin about kerran kahdessa viikossa. Oon itkeny tosi useesti, koska veljeni ovat olleet aina mulle sellasii joihin oon voini 101% luottaa ja ne aina osaa hauskuuttaa ja kuunnella jos haluun kertoo niille jotain, sellasia elämän tukipilareita. Miten pääsen tästä asiasta jotenkin edes yli, tai että vois edes vähän lievittää tätä ikävää. :(
Veljet muuttivat pois kotoa - järkyttävä ikävä!
maryypuss:
2
363
Vastaukset
- mukko
Älä itke se on heikkoa ne on sentään elossa ei toi viel niin paha
- Take it easy
Voin kuvitella miltä toi saattaa tuntua, vaikkei multa olekaan vielä veli muuttanut pois kotoa. Mutta se tulee varmasti mullekin olemaan rankkaa, kun sen aika koittaa.
Kyllä mä luulen, että sä tuut vielä tottumaan tohon tilanteeseen.
Voithan sä olla niihin yhteydessä puhelimitse tai vaikka netin kautta. Ei ne katoa sun elämästä mihinkään, vaikka ne asuis kuussa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971