Voisitko harrastaa seksiä 21v kanssa?

0099

30 miehet, voisitko harrastaa seksiä 21 -vuotiaan kanssa, jos saisit siihen tilaisuuden?

29

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskeppa ite

Monettako kertaa kysyt samaa asiaa?

• Panokones

naisen kanssa kyllä, mutta muuten kyssäri on ääliömäinen.. iälläei ole panemisen kanssa mitään tekemistä, kunhan alaikäiset jätetään ulkopuolelle.

• Kysymyksen voisi muotoilla toisinki :D Onko miestä joka kieltäytyisi seksistä 21v vuotiaan naisen kanssa???

• nelikybänen

Käsi ylös täällä. Kerran oon sekstannut 18- vuotiaan ja kerran 21-vuotiaan kanssa. Olivat muuten elämäni 2 huonointa seksikokemusta. No ok, ei voi yleistää

• sfghj

Tottakai! Mistäpäin olet?

• yli40m

yli 40 v mies vastaa.....

Oma moraali ja periaate on etten harrastaisi,mutta käytännössä kyllä

• aryay

Moneskohan kerta tämä on kun kysyt samaa?

• dasdasasdv

Heittäisin että noin tuhannes, jos lasketaan myös muille palstoille tehdyt aloitukset. Hetken jo oli rauhallisempaa, mutta nyt on taas tahti niin kiihkeä että voi vee.

• Heljas Pappi

En missään tapauksessa.

• Kyllä mikäli olisit itse kiihottunut tilanteen mukaisesti.

• 24v man

Voisin harrastaa seksiä ikähaarukalta 18-50 vuotiaiden naisten kanssa jos vaan haluja on kummankin puolelta. Miksei jopa 16-vuotiaan tai myös 50 naisen kanssa. Kunhan ei ole sakkolihaa.

• Mies40v_Tampere

Voisin, tosin harva sen ikäinen haluaa tämän ikäistä miestä.

• N 20v

Mitä vanhempi, sen parempi ;)

• Mies40v_Tampere
        N 20v kirjoitti:

Minut tavoittaa osoitteesta [email protected].

• Aina valmis 54v.
        N 20v kirjoitti:

Kerroppa missä asut niin tulen viivana!!

• Vaikka heti.

• hdhdhdhdh

Periaattes kyl, mut käytännös en.

• No ilman muuta =D

• Ukkosmies40

No empä tiiä.

Jotkut senikäset on jo niin kuluneita.

• male40tku

Juu, juu. Nyt ja aina. 2-kymppiset on ihania, ne on aina 2-kymppisiä. Viaton, puhdas ja aah.

• ddgdgdgghdg

Voisin, mut jos kokeneempaa on tarjolla, valitsen heidät

• mies 28

tavallaan ja sitten en kuitenkaan..eli tilanteen tulleen koen 20v--> kyllä erittäin pantavina mutta,ehkä tulisi moraalinen ajatus vastaan.Ja kysehän on siis pelkästä panosta,ei suhteesta.

• mies 35.

Aik tyhmä kysymys. Suurin osa varmaan harrastais ja minä olen ainakin harrastanut monta kertaa.

• Mies vuosimallia -80

Minun kohdallani tuo riippuu naisen henkisestä kypsyydestä. Kerran minulla oli tilaisuus mennä sänkyyn 19v naisen kanssa ja jätin asian sikseen. Nainen oli kaikin puolin ulkoisesti upea, mutta jotenkin niin hemmetin lapsellinen että tuli stoppi. Minusta on hauska jutella kaikenlaisista asioista illan kuluessa, mutta jos tuntuu että vastapeluri keskustelee kuin lapsi.. Menee muutkin kuin puhehalut.

Mutta fiksu 21v nainen, mikä jottei.

• fsfgsggfs

Mulla samanlainen stoori, mut erehdyin sit kuitenkin menemään sänkyyn. No, seksi oli aika latteaa, mut ei toki voi yleistää, voi olla kypsia parikymppisiä, joiden kanssa seksikin luistaa

• Kun vain saisi tilaisuuden.

• sinkku.

Itseasiassa minä juurikin haluaisinkin löytää parikymppisen vakkari kaverin seksiin.

• Anonyymi

Olen tämän 25v poikana

• Anonyymi

Yksi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe