Haukkuminen/kiusaaminen baarissa

Normi hetero

Mitä kertoo mielestänne ihmisistä tuollainen lapsellinen käytös? Olin eilen baarissa ottamassa muutaman mutta illan osasi pilata pari varmaan iältään noin 40v äijää. Ensin toinen kyseli mielipidettä baari tarjoilijattaresta joka oli kyllä nätti namupala mutta sen jälkeen alkoi homottelu ja v.ittuilu. "Oot homo, lyön vetoa että olet homo, hyi helvetti mikä homo olet" jne jne ja tätä jatkui niin kauan kunnes päätin vaihtaa baaria.
Miten aikuiset ihmiset voi tuollaisilla luuloillaan tärvellä omankin illan tuntemattomia haukkuen eikö heillä ole muuta elämää?
Miksi mun pitäisi todistella joillekin urpoille heterouttani kun muutenkin on huono olo siitä kun naiseni jätti minut jokin aika sitten?
En mielestäni edes pukeutumistyylilläni tai muuten herätä mitään homomaisia piirteitä tai en ainakaan ikinä sellaista ole kuullut.
Ihan normi mies olen ja jopa suosittu naisten keskuudessa. Olis tehny mieli hakata äijät maanrakoon mutta näin vaan parhaimmakseni poistua toisaalle näiden urpojen tieltä.
Onko muilla tällaisia kokemuksia ja yleensäkin mielipiteitä mitä tuollainen lapsellinen käytös kertoo aikuisista ihmisistä?
En pitäisi käytöstä outona parikymppisten keskuudessa mutta näin aikuisena kyllä. Mitä pahaa minä olen tehnyt että en saa edes rauhassa ryypätä itseäni humalaan vaikka kehenkään en tekis mitään kontakstia koko illan aikana.

6

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorimies89.

Minulta kysellään naisten toimesta, olenko homo? Varmaan olen liian hyvännäköinen ollakseni hetero. Tiedän pukeutuvani varsin tyylikkäästi, mutta ei minulla mitään homohuivia kaulassa ole.

• lesbian with heels

Okei, tää sun pointtis jäi silti epäselväksi? Mikä sun mielestä homon erottaa?
      Mitä pahaa on homoissa? Ei ne sterotypiat pidä paikkaansa, naisellisia lesboja ja ihan miehen näköisiä miehiä on.
      Yleinen käsitys on ihmiselle ihan muuta näköjään.
      Tuossa sulle homoja.
      http://www.redbubble.com/explore/gay men model shirtless?ref=explore_tag_refinement

Vielä kerran, mitä sä pelkäät tai miks ärsyynnyit kun sua sanottiin homoksi?

• nuorimies89.

jos minulta kysyt, ainoa asia mikä ärsyttää on se, että pienessa kaupungissa kaltaisiani syrjitään. Naiset kyllä katselee hyvin pukeutuvaa miestä mut siihen se jää. Pitäis olla ruutuk
        uvioitu kauluspaita, niinkuin 95% miehistä täällä käyttää. Jos on hyvin istuvat vaatteet ja liikkuu yksin yökerhoissa, on homo. Näin täällä pienessa kaupungissa. Ei muuta.

• Piikkikakku

Ravintoloissa tapaa myös ihmisä, jotka ovat lähteneet ulos vain aiheuttaakseen mielipahaa tai saadakseen aikaan tappelun...
      Olet fiksu mies kun poistuit ravintolasta! Vaikkakin pahoilla mielin, mutta kuitenkin mielestäni voittajana.
      Useimmissa tapauksissa tuollainen provosointi olisi aiheuttanut jommalle kummalle osapuolelle verisen nenän!

• asia tulevaisuudesta

Hei täältä reilun vuoden päästä tulevaisuudesta! Eivät kaikki homotkaan ole hyvin pukeutuvia. ja miks pukeutuminen tekis automaattisesti ihmisestä homon tai heteron? Onko Aleksander Stubb homo, kun käyttää punaisia housuja? Entä joku miespuolinen näyttelijä, jos pukeutuu tyylikkäästi? Tai pörssimeklari tai pankin työntekijä? Eikä ruutupaita ihmisestä heteroa tee, jos paidan käyttäjä ei ole hetero tai vastaavasti kasmirvillapaita tee miehestä homoa, jos hän ei ole. Taisivat ne miehet olla sen verran humalassa, kun sanoivat sinua (ap) homoksi. Yleensä homoiksi toisia huutelevat jotkut nuoret koulupojat, jotka evät aina edes kunnolla tiedä mitä sillä tarkoittavat tai sitten sellaiset jotka tietää kyseisen henkilön olevan homoseksuaali eivätkä hyväksy sitä. Sellaisista huutelijoista ei kannata välittää, vaikka kyllä se voi suututtaa. Jos itse on sinut itsensä kanssa ja tietää kuka ja mikä on, niin muulla ei ole väliä, oli sitten homo tai hetero.

• 131313131313131313131313

Todennäköisesti ne oli niin kännissä. Musta puhutaan niin paljon paskaa että varmaan jotkut mua lesbokskin väittää mutta se ei mua haittaa jos joku mua lesboks väittää ainakaan sen väittäminen ei musta lesboa tee. Mulle ei o yleensä baarissa olla tultu sanoon mitään mutta festareilla kyllä ja se häiritsee koska mä meen festareille pitään hauskaa ja sitten joku tulee vittuileen ja kun niin on käyny niin monta kertaa niin nykyään kun joku tulee sanoon mulle jotain niin tulee semmonen olo että Mitä nyt taas?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3820
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2891
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      880
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      856
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      712
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      35
      688
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      666
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      627
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      625
    Aihe