Haukkuminen/kiusaaminen baarissa

Normi hetero

Mitä kertoo mielestänne ihmisistä tuollainen lapsellinen käytös? Olin eilen baarissa ottamassa muutaman mutta illan osasi pilata pari varmaan iältään noin 40v äijää. Ensin toinen kyseli mielipidettä baari tarjoilijattaresta joka oli kyllä nätti namupala mutta sen jälkeen alkoi homottelu ja v.ittuilu. "Oot homo, lyön vetoa että olet homo, hyi helvetti mikä homo olet" jne jne ja tätä jatkui niin kauan kunnes päätin vaihtaa baaria.
Miten aikuiset ihmiset voi tuollaisilla luuloillaan tärvellä omankin illan tuntemattomia haukkuen eikö heillä ole muuta elämää?
Miksi mun pitäisi todistella joillekin urpoille heterouttani kun muutenkin on huono olo siitä kun naiseni jätti minut jokin aika sitten?
En mielestäni edes pukeutumistyylilläni tai muuten herätä mitään homomaisia piirteitä tai en ainakaan ikinä sellaista ole kuullut.
Ihan normi mies olen ja jopa suosittu naisten keskuudessa. Olis tehny mieli hakata äijät maanrakoon mutta näin vaan parhaimmakseni poistua toisaalle näiden urpojen tieltä.
Onko muilla tällaisia kokemuksia ja yleensäkin mielipiteitä mitä tuollainen lapsellinen käytös kertoo aikuisista ihmisistä?
En pitäisi käytöstä outona parikymppisten keskuudessa mutta näin aikuisena kyllä. Mitä pahaa minä olen tehnyt että en saa edes rauhassa ryypätä itseäni humalaan vaikka kehenkään en tekis mitään kontakstia koko illan aikana.

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorimies89.

      Minulta kysellään naisten toimesta, olenko homo? Varmaan olen liian hyvännäköinen ollakseni hetero. Tiedän pukeutuvani varsin tyylikkäästi, mutta ei minulla mitään homohuivia kaulassa ole.

    • lesbian with heels

      Okei, tää sun pointtis jäi silti epäselväksi? Mikä sun mielestä homon erottaa?
      Mitä pahaa on homoissa? Ei ne sterotypiat pidä paikkaansa, naisellisia lesboja ja ihan miehen näköisiä miehiä on.
      Yleinen käsitys on ihmiselle ihan muuta näköjään.
      Tuossa sulle homoja.
      http://www.redbubble.com/explore/gay men model shirtless?ref=explore_tag_refinement

      Vielä kerran, mitä sä pelkäät tai miks ärsyynnyit kun sua sanottiin homoksi?

      • nuorimies89.

        jos minulta kysyt, ainoa asia mikä ärsyttää on se, että pienessa kaupungissa kaltaisiani syrjitään. Naiset kyllä katselee hyvin pukeutuvaa miestä mut siihen se jää. Pitäis olla ruutuk
        uvioitu kauluspaita, niinkuin 95% miehistä täällä käyttää. Jos on hyvin istuvat vaatteet ja liikkuu yksin yökerhoissa, on homo. Näin täällä pienessa kaupungissa. Ei muuta.


    • Piikkikakku

      Ravintoloissa tapaa myös ihmisä, jotka ovat lähteneet ulos vain aiheuttaakseen mielipahaa tai saadakseen aikaan tappelun...
      Olet fiksu mies kun poistuit ravintolasta! Vaikkakin pahoilla mielin, mutta kuitenkin mielestäni voittajana.
      Useimmissa tapauksissa tuollainen provosointi olisi aiheuttanut jommalle kummalle osapuolelle verisen nenän!

    • asia tulevaisuudesta

      Hei täältä reilun vuoden päästä tulevaisuudesta! Eivät kaikki homotkaan ole hyvin pukeutuvia. ja miks pukeutuminen tekis automaattisesti ihmisestä homon tai heteron? Onko Aleksander Stubb homo, kun käyttää punaisia housuja? Entä joku miespuolinen näyttelijä, jos pukeutuu tyylikkäästi? Tai pörssimeklari tai pankin työntekijä? Eikä ruutupaita ihmisestä heteroa tee, jos paidan käyttäjä ei ole hetero tai vastaavasti kasmirvillapaita tee miehestä homoa, jos hän ei ole. Taisivat ne miehet olla sen verran humalassa, kun sanoivat sinua (ap) homoksi. Yleensä homoiksi toisia huutelevat jotkut nuoret koulupojat, jotka evät aina edes kunnolla tiedä mitä sillä tarkoittavat tai sitten sellaiset jotka tietää kyseisen henkilön olevan homoseksuaali eivätkä hyväksy sitä. Sellaisista huutelijoista ei kannata välittää, vaikka kyllä se voi suututtaa. Jos itse on sinut itsensä kanssa ja tietää kuka ja mikä on, niin muulla ei ole väliä, oli sitten homo tai hetero.

    • 131313131313131313131313

      Todennäköisesti ne oli niin kännissä. Musta puhutaan niin paljon paskaa että varmaan jotkut mua lesbokskin väittää mutta se ei mua haittaa jos joku mua lesboks väittää ainakaan sen väittäminen ei musta lesboa tee. Mulle ei o yleensä baarissa olla tultu sanoon mitään mutta festareilla kyllä ja se häiritsee koska mä meen festareille pitään hauskaa ja sitten joku tulee vittuileen ja kun niin on käyny niin monta kertaa niin nykyään kun joku tulee sanoon mulle jotain niin tulee semmonen olo että Mitä nyt taas?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe