aidosti onnellinen

Katri-fani

Olen tässä viettänyt päivää kuunnellen Katri Helenan musiikkia, kuunnellen ja matkaten ajatusten siivin vuosikymmenten päähän.Muistan vielä kuin eilisen päivän,kun näin hänet ns.livenä ensimmäisen kerran. Olin toki kuunnellut radiosta ja levyltä paljonkin,ja katsonut televisiosta, mutta livenä en ollut ennen häntä nähnyt.Se oli 15vuotiaalle jännittävä paikka. Jo silloin tiesin, että tästä laulajasta tulee minun suuri suosikkini ja niin tulikin:-) Sen jälkeen olen nähnyt Katri Helenan useita kymmeniä kertoja ja aina, siis painotan sanaa AINA , hän on ollut iloinen ja sympaattinen ihminen. Vaikka hän olisi ollut kuinka väsynyt pitkän keikan jälkeen, niin aina hän jaksoi ottaa faninsa huomioon:-) Kerrassaan fiksua ja korrektia käytöstä. Itse asiassa, kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin Katri Helena on yksi niistä ihmisistä, jotka ovat tuoneet minulle iloa eniten perheeni ja läheisteni jälkeen. Hän liittyy jollain tapaa niin moniin moniin mukaviin muistoihin. Olen saanut häneltä niin paljon ja toivonkin Katri Helenalle kaikkea hyvää elämäänsä:-)Hymyillään kun tavataan keikkapaikoilla.....

9

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorma s-h

hyvin kerrottu

minulle Katri on ollut suorastaa elinehto. ankeassa lapsuudessani, josta en tässä enempää halua kertoa, oli ainoa toivonsäteeni että kuulin Katrin lauluja, iloisia ja surullisia, hänestä välittyi että elämästä selviää, se on hallittavissa.

Katri on saatellut ja suojellut minua 50 vuotta, olen hänelle ikuisesti kiitollinen

• ikuinen fani**

Minulle Katrin biisit ovat tuoneet iloa myös karaokelaulu harrastukseeni. Jostain syystä Katrin biisit valitsen useimmiten biisilistasta. Jostain syystä ne tuntuvat aina parhaimmilta. Ihailen Katria ihmisenä ja laulajana.

• Usvaritari

Katri Helenan 1960-luvun kappaleet ovat tosi hienoja. Onneksi nykytekniikka tuo niitä kuunneltavaksi. Esim. hienon "Usvaritari ,lev. 1965, kuulin todella pitkästä aikaa You Tubesta. Samoin Polkkis (1966) kuulosti yhtä hyvältä kuin silloin ennen.

• ulleå

Minä pidän myös Katrin ihan uusista kappaleista. Vanhojen ohella. Aina kun kuulen että jotain uutta on tulossa, rupean innolla odottamaan ja aina hänen esityksensä säväyttää kun kappaleen ensi kertaa kuulee. Edelleen. Ihana katri!

• Katri-fani

Minä myöskin pidän Katrin uusista lauluista kovastikin:-) Esim. Sinun sydämesi kanssa on aivan ihana kappale ja Vieras sisar, Kaihon kukka ja Älä tule minun merelleni, saa aina ihon kananlihalle, niin upea laulu tulkinta:-)

• tumma poikamies

haluan vain tähän väliin sanoa että Lähemmäksi on meikäläisen suosikki Katrin albumeista... tosin kaikkia en ole kuullutkaan, onkohan kukaan... :D

• teemu s.

on kyllä kuultu kaikki albumit ja ykstittäiset laulutkin lukuisia kertoja, kyllä kestää kuuntelemisen,

aina tulee hyvälle mielelle kun kuulee Katrin lauluja

• seija.y-k

niin se on että katrin ääni päivän pelastaa, miltä vuosikymmeneltä vain

• mia-maarit

olen elossa taas!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      57
      7199
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      20
      6168
    3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      27
      4599
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      231
      3832
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      31
      3090
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2786
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2728
    8. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      14
      2535
    9. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      45
      2431
    10. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2402
    Aihe