Olen tässä viettänyt päivää kuunnellen Katri Helenan musiikkia, kuunnellen ja matkaten ajatusten siivin vuosikymmenten päähän.Muistan vielä kuin eilisen päivän,kun näin hänet ns.livenä ensimmäisen kerran. Olin toki kuunnellut radiosta ja levyltä paljonkin,ja katsonut televisiosta, mutta livenä en ollut ennen häntä nähnyt.Se oli 15vuotiaalle jännittävä paikka. Jo silloin tiesin, että tästä laulajasta tulee minun suuri suosikkini ja niin tulikin:-) Sen jälkeen olen nähnyt Katri Helenan useita kymmeniä kertoja ja aina, siis painotan sanaa AINA , hän on ollut iloinen ja sympaattinen ihminen. Vaikka hän olisi ollut kuinka väsynyt pitkän keikan jälkeen, niin aina hän jaksoi ottaa faninsa huomioon:-) Kerrassaan fiksua ja korrektia käytöstä. Itse asiassa, kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin Katri Helena on yksi niistä ihmisistä, jotka ovat tuoneet minulle iloa eniten perheeni ja läheisteni jälkeen. Hän liittyy jollain tapaa niin moniin moniin mukaviin muistoihin. Olen saanut häneltä niin paljon ja toivonkin Katri Helenalle kaikkea hyvää elämäänsä:-)Hymyillään kun tavataan keikkapaikoilla.....
Vastaukset 9
- jorma s-h
hyvin kerrottu
minulle Katri on ollut suorastaa elinehto. ankeassa lapsuudessani, josta en tässä enempää halua kertoa, oli ainoa toivonsäteeni että kuulin Katrin lauluja, iloisia ja surullisia, hänestä välittyi että elämästä selviää, se on hallittavissa.
Katri on saatellut ja suojellut minua 50 vuotta, olen hänelle ikuisesti kiitollinen - ikuinen fani**
Minulle Katrin biisit ovat tuoneet iloa myös karaokelaulu harrastukseeni. Jostain syystä Katrin biisit valitsen useimmiten biisilistasta. Jostain syystä ne tuntuvat aina parhaimmilta. Ihailen Katria ihmisenä ja laulajana.
- Usvaritari
Katri Helenan 1960-luvun kappaleet ovat tosi hienoja. Onneksi nykytekniikka tuo niitä kuunneltavaksi. Esim. hienon "Usvaritari ,lev. 1965, kuulin todella pitkästä aikaa You Tubesta. Samoin Polkkis (1966) kuulosti yhtä hyvältä kuin silloin ennen.
- ulleå
Minä pidän myös Katrin ihan uusista kappaleista. Vanhojen ohella. Aina kun kuulen että jotain uutta on tulossa, rupean innolla odottamaan ja aina hänen esityksensä säväyttää kun kappaleen ensi kertaa kuulee. Edelleen. Ihana katri!
- Katri-fani
Minä myöskin pidän Katrin uusista lauluista kovastikin:-) Esim. Sinun sydämesi kanssa on aivan ihana kappale ja Vieras sisar, Kaihon kukka ja Älä tule minun merelleni, saa aina ihon kananlihalle, niin upea laulu tulkinta:-)
- tumma poikamies
haluan vain tähän väliin sanoa että Lähemmäksi on meikäläisen suosikki Katrin albumeista... tosin kaikkia en ole kuullutkaan, onkohan kukaan... :D
- teemu s.
on kyllä kuultu kaikki albumit ja ykstittäiset laulutkin lukuisia kertoja, kyllä kestää kuuntelemisen,
aina tulee hyvälle mielelle kun kuulee Katrin lauluja
- seija.y-k
niin se on että katrin ääni päivän pelastaa, miltä vuosikymmeneltä vain
- mia-maarit
olen elossa taas!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872049Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 81827
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 73691
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51690On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 41566
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427