Tarvitsetko luotettavan lastenhoitajan?

lastenhoitaja98

Olen 15-vuotias, sympaattinen ja reipas tyttö Helsingistä. Etsin lastenhoitajan töitä joko kevätkaudelle arki-illoiksi ja viikonlopuiksi, tai kesälle mahdollisesti aika kokopäiväisessä luonnossa. Palkasta voidaan neuvotella, riippuu tietysti hoidettavien pikkuistesi määrästä! :)

Olen kielitaitoinen, eli sovellun mahdollisesti kaksikieliseen perheeseen. Englantia osaan lähestulkoon yhtä hyvin kuin suomea ja ruotsia jo ala-asteella aloittaneena erinomaisesti.
Vastuuntunto on tärkeä ominaisuus lastenhoitajalta ja sitä minulta löytyy, niin kuin myös luotettavuutta ja huolellisuutta. :) En laiminlyö työtäni ja etenkin lasten kanssa täytyy olla todella tarkkana - tiedän sen hyvin etenkin 2 nuorinta pikkusisartani useasti hoitaneena.

Jos kiinnostuit, mailaa minulle osoitteeseen:
[email protected]
Voidaan vaikka sopia haastattelu, niin
voin tutustua lapseesi/lapsiisi jo vähän etukäteen. :)

12

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirjoliisa1

Voi kun kuulostat mukavalta nuorelta tytöltä ja tarvitsisin juuri sun kaltasta lastenvahtia 2-vuotiaalle pojalleni, mutta asumme valitettavasti Hämeenlinnassa. :(

• heivaan3

Hei pirjoliisa1, tarvitko vielä sitä lastenhoitoapua? :) Täällä kirjottelis Armi 16v. ja olisin tosi kiinnostunu tulemaan hoitamaan sun poikaasi. Laita vaikka s-posti tähän jos kiinnostaa niin lähettelen sitten tarkempaa postia!

• lastenhoitaja98

pirjoliisa1: harmi että asutte hämeenlinnassa asti :(

• lastenhoitaja98

Yhä etsiskelen töitä, eli s-postia voi vielä laittaa! :)

• äiti35

Laitoin sulle sähkäriä, toivottavasti vastaat pian ja ajankohta sulle sopiva :)

• lastenhoitaja98

Vielä voi ottaa yhteyttä! :)

• hello6

Heippa! Laitoin sinulle tänään sähköpostiviestin :)

• lastenhoitaja98

Hello6, laitoin sähköpostia takaisin, kiitos vielä yhteydenotostasi! :)

• ...
      • lastenhoitaja98

Se on kolmella i:llä, ei kahdella! :)

• Erika S.

Hei tosi kivalta tytöltä kuulostat, mun tytär tarvii mahdollisesti kesällä lastenhoitajan, laitan sit vaikka s-postia kun asia varmistuu. :)

• marr14

täällä myös toinen innokas 18v. lastenhoitaja Helsingistä! :) sähköpostia vaan tulemaan jos etsit paljon lapsia hoitanutta hoitajaa kesäksi tai syksyksi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57