Olen 15-vuotias, sympaattinen ja reipas tyttö Helsingistä. Etsin lastenhoitajan töitä joko kevätkaudelle arki-illoiksi ja viikonlopuiksi, tai kesälle mahdollisesti aika kokopäiväisessä luonnossa. Palkasta voidaan neuvotella, riippuu tietysti hoidettavien pikkuistesi määrästä! :)
Olen kielitaitoinen, eli sovellun mahdollisesti kaksikieliseen perheeseen. Englantia osaan lähestulkoon yhtä hyvin kuin suomea ja ruotsia jo ala-asteella aloittaneena erinomaisesti.
Vastuuntunto on tärkeä ominaisuus lastenhoitajalta ja sitä minulta löytyy, niin kuin myös luotettavuutta ja huolellisuutta. :) En laiminlyö työtäni ja etenkin lasten kanssa täytyy olla todella tarkkana - tiedän sen hyvin etenkin 2 nuorinta pikkusisartani useasti hoitaneena.
Jos kiinnostuit, mailaa minulle osoitteeseen:
[email protected]
Voidaan vaikka sopia haastattelu, niin
voin tutustua lapseesi/lapsiisi jo vähän etukäteen. :)
Tarvitsetko luotettavan lastenhoitajan?
12
242
Vastaukset
- pirjoliisa1
Voi kun kuulostat mukavalta nuorelta tytöltä ja tarvitsisin juuri sun kaltasta lastenvahtia 2-vuotiaalle pojalleni, mutta asumme valitettavasti Hämeenlinnassa. :(
- heivaan3
Hei pirjoliisa1, tarvitko vielä sitä lastenhoitoapua? :) Täällä kirjottelis Armi 16v. ja olisin tosi kiinnostunu tulemaan hoitamaan sun poikaasi. Laita vaikka s-posti tähän jos kiinnostaa niin lähettelen sitten tarkempaa postia!
- lastenhoitaja98
pirjoliisa1: harmi että asutte hämeenlinnassa asti :(
- lastenhoitaja98
Yhä etsiskelen töitä, eli s-postia voi vielä laittaa! :)
- äiti35
Laitoin sulle sähkäriä, toivottavasti vastaat pian ja ajankohta sulle sopiva :)
- lastenhoitaja98
Vielä voi ottaa yhteyttä! :)
- hello6
Heippa! Laitoin sinulle tänään sähköpostiviestin :)
- lastenhoitaja98
Hello6, laitoin sähköpostia takaisin, kiitos vielä yhteydenotostasi! :)
- ...
Sähköposti [email protected] ei näköjään toimi?
- lastenhoitaja98
Se on kolmella i:llä, ei kahdella! :)
- Erika S.
Hei tosi kivalta tytöltä kuulostat, mun tytär tarvii mahdollisesti kesällä lastenhoitajan, laitan sit vaikka s-postia kun asia varmistuu. :)
- marr14
täällä myös toinen innokas 18v. lastenhoitaja Helsingistä! :) sähköpostia vaan tulemaan jos etsit paljon lapsia hoitanutta hoitajaa kesäksi tai syksyksi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653