Tarvitsetko luotettavan lastenhoitajan?

lastenhoitaja98

Olen 15-vuotias, sympaattinen ja reipas tyttö Helsingistä. Etsin lastenhoitajan töitä joko kevätkaudelle arki-illoiksi ja viikonlopuiksi, tai kesälle mahdollisesti aika kokopäiväisessä luonnossa. Palkasta voidaan neuvotella, riippuu tietysti hoidettavien pikkuistesi määrästä! :)

Olen kielitaitoinen, eli sovellun mahdollisesti kaksikieliseen perheeseen. Englantia osaan lähestulkoon yhtä hyvin kuin suomea ja ruotsia jo ala-asteella aloittaneena erinomaisesti.
Vastuuntunto on tärkeä ominaisuus lastenhoitajalta ja sitä minulta löytyy, niin kuin myös luotettavuutta ja huolellisuutta. :) En laiminlyö työtäni ja etenkin lasten kanssa täytyy olla todella tarkkana - tiedän sen hyvin etenkin 2 nuorinta pikkusisartani useasti hoitaneena.

Jos kiinnostuit, mailaa minulle osoitteeseen:
[email protected]
Voidaan vaikka sopia haastattelu, niin
voin tutustua lapseesi/lapsiisi jo vähän etukäteen. :)

12

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirjoliisa1

      Voi kun kuulostat mukavalta nuorelta tytöltä ja tarvitsisin juuri sun kaltasta lastenvahtia 2-vuotiaalle pojalleni, mutta asumme valitettavasti Hämeenlinnassa. :(

    • heivaan3

      Hei pirjoliisa1, tarvitko vielä sitä lastenhoitoapua? :) Täällä kirjottelis Armi 16v. ja olisin tosi kiinnostunu tulemaan hoitamaan sun poikaasi. Laita vaikka s-posti tähän jos kiinnostaa niin lähettelen sitten tarkempaa postia!

    • lastenhoitaja98

      pirjoliisa1: harmi että asutte hämeenlinnassa asti :(

    • lastenhoitaja98

      Yhä etsiskelen töitä, eli s-postia voi vielä laittaa! :)

    • äiti35

      Laitoin sulle sähkäriä, toivottavasti vastaat pian ja ajankohta sulle sopiva :)

    • lastenhoitaja98

      Vielä voi ottaa yhteyttä! :)

    • hello6

      Heippa! Laitoin sinulle tänään sähköpostiviestin :)

    • lastenhoitaja98

      Hello6, laitoin sähköpostia takaisin, kiitos vielä yhteydenotostasi! :)

    • ...
      • lastenhoitaja98

        Se on kolmella i:llä, ei kahdella! :)


    • Erika S.

      Hei tosi kivalta tytöltä kuulostat, mun tytär tarvii mahdollisesti kesällä lastenhoitajan, laitan sit vaikka s-postia kun asia varmistuu. :)

    • marr14

      täällä myös toinen innokas 18v. lastenhoitaja Helsingistä! :) sähköpostia vaan tulemaan jos etsit paljon lapsia hoitanutta hoitajaa kesäksi tai syksyksi! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe