Olen 15-vuotias, sympaattinen ja reipas tyttö Helsingistä. Etsin lastenhoitajan töitä joko kevätkaudelle arki-illoiksi ja viikonlopuiksi, tai kesälle mahdollisesti aika kokopäiväisessä luonnossa. Palkasta voidaan neuvotella, riippuu tietysti hoidettavien pikkuistesi määrästä! :)
Olen kielitaitoinen, eli sovellun mahdollisesti kaksikieliseen perheeseen. Englantia osaan lähestulkoon yhtä hyvin kuin suomea ja ruotsia jo ala-asteella aloittaneena erinomaisesti.
Vastuuntunto on tärkeä ominaisuus lastenhoitajalta ja sitä minulta löytyy, niin kuin myös luotettavuutta ja huolellisuutta. :) En laiminlyö työtäni ja etenkin lasten kanssa täytyy olla todella tarkkana - tiedän sen hyvin etenkin 2 nuorinta pikkusisartani useasti hoitaneena.
Jos kiinnostuit, mailaa minulle osoitteeseen:
[email protected]
Voidaan vaikka sopia haastattelu, niin
voin tutustua lapseesi/lapsiisi jo vähän etukäteen. :)
Tarvitsetko luotettavan lastenhoitajan?
12
244
Vastaukset
- pirjoliisa1
Voi kun kuulostat mukavalta nuorelta tytöltä ja tarvitsisin juuri sun kaltasta lastenvahtia 2-vuotiaalle pojalleni, mutta asumme valitettavasti Hämeenlinnassa. :(
- heivaan3
Hei pirjoliisa1, tarvitko vielä sitä lastenhoitoapua? :) Täällä kirjottelis Armi 16v. ja olisin tosi kiinnostunu tulemaan hoitamaan sun poikaasi. Laita vaikka s-posti tähän jos kiinnostaa niin lähettelen sitten tarkempaa postia!
- lastenhoitaja98
pirjoliisa1: harmi että asutte hämeenlinnassa asti :(
- lastenhoitaja98
Yhä etsiskelen töitä, eli s-postia voi vielä laittaa! :)
- äiti35
Laitoin sulle sähkäriä, toivottavasti vastaat pian ja ajankohta sulle sopiva :)
- lastenhoitaja98
Vielä voi ottaa yhteyttä! :)
- hello6
Heippa! Laitoin sinulle tänään sähköpostiviestin :)
- lastenhoitaja98
Hello6, laitoin sähköpostia takaisin, kiitos vielä yhteydenotostasi! :)
- ...
Sähköposti [email protected] ei näköjään toimi?
- lastenhoitaja98
Se on kolmella i:llä, ei kahdella! :)
- Erika S.
Hei tosi kivalta tytöltä kuulostat, mun tytär tarvii mahdollisesti kesällä lastenhoitajan, laitan sit vaikka s-postia kun asia varmistuu. :)
- marr14
täällä myös toinen innokas 18v. lastenhoitaja Helsingistä! :) sähköpostia vaan tulemaan jos etsit paljon lapsia hoitanutta hoitajaa kesäksi tai syksyksi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096