Kokemattoman pojan...osa 8

Karmeus Kullius

osa 8
By Karmeus Kullius


Pikkuhiljaa Päivin huulet siirtyivät alemmas ja alemmas. Polveni notkahtivat kun hän saapui vyötäröni korkeudelle tutkimusretkellään. Eija piteli kalustani kiinni seisten selkäni takana ja katsoin kuinka Päivi aukaisi suunsa ammolleen. Tulipunainen mansikka sujahti helposti päivin suuhun. Hänen polttava kielensä hieroi terskani alapintaa niin että mielessäni sumeni. Nyt Päivin käsi puristi hellästi pallejani, käden omistava ote sai minut tuntemaan että munani olisivat ruumiistani irti. Siltä tosin vaikutti muutenkin. Tytöt olivat näköjään ottaneet täysin haltuunsa minun herkät alueeni, aivankuin itselläni ei niihin olisi valtaa ollut milloinkaan. Määrätietoisesti Eijan käsi liikutti pehmeää ihoa kaluni ympärillä ja Päivin suu poltti. Parkaisin. Tunsin liemen liikehdinnän palleissani, mutta Päivin käsi oli nopeasti ottanut kummallisen otteen penikseni juuresta, eikä kullini ruiskauttanut yhtään mitään. Se heilahteli Päivin hymyilevien kasvojen edessä kuin Cobra jota fakiiri hypnotisoi. Tämä käärme vain oli nyt kiimasta sekaisin. Siltä oli kielletty nautinto mitä julmimmalla tavalla, ja veri pakkautui sen nyt jo melkein sinipunaiseen, kärsivään päähän.
"Ei vielä" Päivi sanoi.
Parkaisin uudestaan kun Päivi irroitti otteensa kalustani. Sen päästä tuli vain pieni kirkas pisara, vaikka tiesin että latinkia oli vielä runsaasti jäljellä. Päivi nousi seisomaan ja nosti punaista hamettaan. Hänellä ei ollut pikkuhousuja lainkaan. Nopeasti hän kävi lattialle selälleen ja veti minut kulliani nyhtäen päällensä.
"Nyt, poika, anna tulla. Nyt upota kuuma miekkasi tähän tuppeen!" Hän sanoi.
Asetuin Päivin päälle epävarmasti. En oikein tiennyt mihin kohtaan tarkkaan sohaisisin kepilläni, mutta Eija tuli tässä avukseni. Napakasti kiinni tarttuen hän ohjasi seipääni väräjävää lihaa kohti. Kostea liha antoi periksi jäykän sestan edessä, survaisin sen voimalla pohjaan saakka. Päivi kiljaisi. Eija puristi pallejani. Huusin.
Lantioni vatkasi pitkää liikettä niin että vatsalihaksiini ja selkääni koski. Päivi huokaili ja kiroili allani, tyttö oli aivan sekaisin. Vaativasti hänen pikku lantionsa nousi ilmaan ottamaan vastaan kyrpäni kauheat moukarin iskut, Eijan käsi puristi aina vain tiukemmin.

2

10454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      jatkoa kiitos

    • Karmeus Kullius

      KOKEMATTOMAN POJAN KESÄ
         Kirjoittanut Karmeus kullius osa 9

      Viimein kivekseni saivat ansaitsemansa nautinnon, ne ryöpäyttivät syvälle päivin sisään inhan lastinsa, tunsin kuinka hänen vaginansa kouristeli kaluni ympärillä. Silmissäni musteni ja vaivuin henkeäni haukkoen allani huohottavan Päivin päälle. Kun viimein aukaisin silmäni, olin aivan yksin. Mökiltä päin kuului riitelyn ääniä; sanoja "huorapukki" ja "huora" huudettiin yleisesti ja huutajina taisivat olla vanhempani. Survoin aristavan kaluni housuihini ja laitoin paidan helman housujen kauluksen sisäpuolelle. Tarkistin saunan pimeästä, peilaavasta ikkunasta heijastavasta kuvastani että näytin suurinpiirtein tavanomaiselta itseltäni ja lähdin kävelemään kohti kuulemaani riitelyä.

      Perille päästyäni tajusin että vieraat olivat lähteneet. Isukkini oli ilmeisesti käynyt veivaamassa tyttöjen äitiä ja oma äitini puolestaan oli tainnut pitää lystiä heidän isukkinsa kanssa. Asiat olivat tullet ilmi, ja vieraat olivat tosiaan häipyneet. Juoksin ulos pimeyteen pois keskeltä kaameaa riitelyä, kaipasin molempia tyttöjä nyt palavasti. Sisältä kuului särkyvien astioiden helinää. Varsinaiset mökin omistajat olivat jo sammuneet jonnekkin, en tiennyt mihin, enkä välittänytkään tietää. Kaipasin ainoastaan tyttöjen kosketusta, pelkkä ajatuskin siitä herätti sisälläni taas himon, vaikka olinkin jo loppuun ajettu, "valmis multiin jo."

      Joku souteli järvellä. Heitin tupakan tumpin veteen ja hörppäsin olutta. Soutaja huomasi minut ja alkoi kääntää venettään suuntaani. Kuulin airojen narinan äänettömälä selällä selkeästi, se oli ainoa ääni tässä pimeässä, usvaisessa surkeudessa. Vene karahti rantaan ja katsoin soutajaa. Se oli naapurin mukava, aina iloinen ja kauniskin täti, joka hetken minua katseltuaan vinkkasi riettaasti silmäänsä ja naurahti kutsuvasti. Hyppäsin veneeseen ja ponnistin meidät pois rannasta, pois tästä inhottavasta kaipuusta ja pimeydestä.

      Loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe