DNA syö akkua

prepaid

Ootteko huomannu vastaavaa ilmiötä, mulla oli aikaisemmin Elisa ja akku kesti viikon.
Vaihdoin kännykkään DNA-prepaidin ja kans kummaa akun kesto tipahti puoleen viikkoon???
Känny jos on Ularadion vieressä niin vähän väliä kuuluu ratiosta röt röt, singnaali mittari näyttää täysiä tolppia koko ajan.
Taitaa DNA pitää turhia päivityksiä tukiasemaan koko ajan.
Eli akun kestoa voi näköjään huomattavasti parantaa liittymää vaihtamalla.
Kommentteja?

8

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkija

kun käytin kännyä DNA-liittymällä pohjoisessa. Puhelut olivat rajoitettuja ja ostin uuden akunkin kun kuvittelin että vanha on sökö. Uusi akku käyttäytyi ihan samoin :-/. Vaihdoin Saunalahteen ja ongelma poistui. ;ikä sitten syynä onkin niin itsekin yhdistin DNA ja akun tyhjentymisen toisiinsa.

• .....

on jo muutama vuosi sitten. Mitä etäämmällä tukiasemat ovat, sitä enemmän akkua menee. DNA:n ongelma taitaa olla tämä, eli harva tukiasemaverkosto.

• tate

uskon kyllä että edellä kuvaamasi ilmiö on totta, mutta mulla DNA söi enemmän kukkaron sisältöä. tosin mulla ei ollut prepaidia -> en tiedä vaiuttaako???

tuli kuiteskin niin kalliiksi etten enään huoli sitä liittymää takasin.

• liittymä

sulla tate sit on ollut koska jos se söis kukkaroa niin eihän niitä olis kellään! kalliimpiakin liittymiä on!

• Zimbo

Räikeää yleistystä. Mulla aivan päinvastaisia kokemuksia. Olen ollut erittäin tyytyväinen dna:han.

• juupa juu

Nyt jo keksitään tommosii juttuja

Minulla ollut Dna jo monta vuotta ja akut kestää varmasti ihan yhtä hyvin ,kuin millä thansa operaattorilla.
      Toi on ihan samantasoinen juttu , kun et väittäis et Saunalahden liittymistä saa aidsin:)
      Keksikää nyt jo jotain uskottavaa, ettei ainut täysin kotimainen joudu koko ajan ihan älyttömien juttujen kohteeksi.
      Ja toi hinta , mulla on n.60h puhetta/kk ja tekstarit päälle ja lasku 50-60€, kyllä mun kukkaro ton kestää.
      Hyvää loppukesää kaikille

• matti

että sun DNA liittymäsi on ko. paikassa 1800-verkossa ja Rätinälinja oli 900-verkossa.

• ana1

Täällä samoja oireita vaihdettuani saunalahden liittymän dna:han täydestä latauksesta 1vrk eikä yhtään soittoa tai tekstiviestiä lähetetty ja puolet jo akusta menny. ennen akku kesti useita päiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe