DNA syö akkua

prepaid

Ootteko huomannu vastaavaa ilmiötä, mulla oli aikaisemmin Elisa ja akku kesti viikon.
Vaihdoin kännykkään DNA-prepaidin ja kans kummaa akun kesto tipahti puoleen viikkoon???
Känny jos on Ularadion vieressä niin vähän väliä kuuluu ratiosta röt röt, singnaali mittari näyttää täysiä tolppia koko ajan.
Taitaa DNA pitää turhia päivityksiä tukiasemaan koko ajan.
Eli akun kestoa voi näköjään huomattavasti parantaa liittymää vaihtamalla.
Kommentteja?

8

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkija

      kun käytin kännyä DNA-liittymällä pohjoisessa. Puhelut olivat rajoitettuja ja ostin uuden akunkin kun kuvittelin että vanha on sökö. Uusi akku käyttäytyi ihan samoin :-/. Vaihdoin Saunalahteen ja ongelma poistui. ;ikä sitten syynä onkin niin itsekin yhdistin DNA ja akun tyhjentymisen toisiinsa.

    • .....

      on jo muutama vuosi sitten. Mitä etäämmällä tukiasemat ovat, sitä enemmän akkua menee. DNA:n ongelma taitaa olla tämä, eli harva tukiasemaverkosto.

    • tate

      uskon kyllä että edellä kuvaamasi ilmiö on totta, mutta mulla DNA söi enemmän kukkaron sisältöä. tosin mulla ei ollut prepaidia -> en tiedä vaiuttaako???

      tuli kuiteskin niin kalliiksi etten enään huoli sitä liittymää takasin.

      • liittymä

        sulla tate sit on ollut koska jos se söis kukkaroa niin eihän niitä olis kellään! kalliimpiakin liittymiä on!


    • Zimbo

      Räikeää yleistystä. Mulla aivan päinvastaisia kokemuksia. Olen ollut erittäin tyytyväinen dna:han.

    • juupa juu

      Nyt jo keksitään tommosii juttuja

      Minulla ollut Dna jo monta vuotta ja akut kestää varmasti ihan yhtä hyvin ,kuin millä thansa operaattorilla.
      Toi on ihan samantasoinen juttu , kun et väittäis et Saunalahden liittymistä saa aidsin:)
      Keksikää nyt jo jotain uskottavaa, ettei ainut täysin kotimainen joudu koko ajan ihan älyttömien juttujen kohteeksi.
      Ja toi hinta , mulla on n.60h puhetta/kk ja tekstarit päälle ja lasku 50-60€, kyllä mun kukkaro ton kestää.
      Hyvää loppukesää kaikille

    • matti

      että sun DNA liittymäsi on ko. paikassa 1800-verkossa ja Rätinälinja oli 900-verkossa.

    • ana1

      Täällä samoja oireita vaihdettuani saunalahden liittymän dna:han täydestä latauksesta 1vrk eikä yhtään soittoa tai tekstiviestiä lähetetty ja puolet jo akusta menny. ennen akku kesti useita päiviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe