Eli tänää, ku on aprillipäivä, ni haluisin tehä jonku hyvän pilan kaverilleni, mut en oikee keksi mitää hyvää. Täs on jotai surkeita, joita oon yrittäny vääntää.
Yks on et soitan sille aamul kaheksan jälkee ja kysyn, et mikset oo tullu kouluu, et kaikki on tääl?
Toine on se et oon kuullu et se on puhunu musta paskaa mun selän takana ja alan valittaa sille siitä.
Ja kolmas on se, että olisin muka raskaana, mut en tie uskoisko se ihan sitä kuiteskaa.
Jos keksitte joitaki hyvii, ni kertokaa ihmeessä :)
Tarvin ideoita..
Löllö
2
398
Vastaukset
- Kokeile näitä
jos taloudessasi asuu muitakin/kaveri käymässä sano että sauna on lämmin vaikka se ei ees oo ja pöljät jo riisunu vaatteetki :P tai pistä kuivaa makaroonia wc pöntön kannen alle ja kun joku istuu siihen nii se luulee että se hajoaa :P
- paska aivo
paskat sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776