ihonhoito

juuuupajuu

Kertokaahan 50v naiset mitä ihonhoitosarjaa käytätte tai kuinkaq hoidatte ihoanne.
Mikä olisi hyvä sarja tai kun käytte kosmetologilla, otatteko jotain liftinkiä vai mitä?

19

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      Enpä hoida oikeastaan ollenkaan. Ryppyjä on kun kasvot ovat laihat ja iho ohuehko. Ropaltani olet vielä tyttömäinen: niin sanovat mutta kasvot paljastavat että lähellä on 60. Aikoinai olin paljon auringossa ja ulkona pakkasessa, sekin on vanhentanut. Vain vedellä pesen ja laitan peruskosteusvoiteita.

    • mainostinko mä

      Kosmetologilla vain normaali ihonpuhdistus ja kulmien nyppiminen värjäyksineen.

      Ihonhoitosarjani on Joe Blasco.

    • Minulle on tuntunut sopivan hyvin ihon aika-ajoin tehty kuorinta ja se että pesuaineet ovat mietoja. Yksilöllistähän tuo taitaa tuokin olla että kenelle mikä sopii mutta kai se on niin että loppujen lopuksi ihan hyvin pärjää ilman kalliita ihmevoiteita joiden sisältö ei sitten kuitenkaan ole kovin taianomainen.
      Joskus tykkään tehdä itse kaikenlaisia mömmöja syötävistä joita laitan sitten kasvoihin ja annan siinä olla jonkin aikaa. Ei tuo suklaanaamiokaan ole hassumpi.
      En kuitenkaan omista kaunista ihoa, se on tälläisen ikääntyneemmän iho ja oikeastaan onkin se pahin ongelma siinä kun se on löysää ja en jaksa tehdä kasvojumppiakaan taistellakseni ikääni vastaan jotta olisi kimmoisa.

    • köyhä mut ei kipee

      Pesu Lacto Line pesuaineella(hajustamaton) ja voiteena Lidlistä AntiWrinkle Cream, molemmat halpoja ja hyviä ja toimii mulla.

    • yli 50 v. rva

      NUXE - sarjaan kuuluvalla silmänympärysvoiteella ja 24:n kosteusvoiteella.
      Käytän myös joskus vaihtelun vuoksi Nivean päivävoidetta.
      Parhaillaan on kokeilussa tai siis olen hankkinut Dermosililtä kasvojen hoitoon SkinComforten kasvoseerumia ja saman sarjan silmänympärysgeelivoidetta.
      Kasvovetenä käytän aamuin illoin Lumenen Sinistä.
      Kasvojen pesuun olen käyttänyt jo pitemmän aikaa Dermosilin kasvojen pesuvoidetta.
      Kerran viikossa saunassa käytän kasvonaamiota. Käytössäni oleva merkki on tällä hetkellä Malu Wilzin Sensitive kasvonaamio.
      Kosmetologilla en ole käynyt eläissäni kuin yhden ainoan kerran joskus noin 35 vuotta sitten peruskasvojen puhdistuksessa. Kasvoni eivät moisesta käsittelystä tykänneet. Naamani iho on herkkä ja olin punainen ja läikikäs melkoisen pitkään moisen käsittelyn jälkeen.

    • Kai voin vastata, vaikka olen 50- vielä. Vakuutan, että naamani puolesta sovin joukkoon. Kaikella kunnioituksella arvon leidit.

      Aamulla vesipesu ja voiteena sävyttävä päivävoide tippa argan oilia.
      Illalla kasvovesi ja Yves Rocherin yövoide tippa argan oilia.
      Pari kertaa viikossa kuorinta, naamio silloin tällöin.

      Kosmetologilla käyn harvakseltaan. Pitäisi taas mennä.

      Liftinkinä käytän tiukkaa ponnaria ;D

      • Hah, nyt hymyilyttää, olen töissä kertonut kavereille miten näpsästi tässä iässä vaihdetaan tyyliä ihan vain hiuksia kiristäen eri paikoista, kasvojen ihon venyvyys sen seurauksena muuttaa lookia aika rajustikin sitten sitä mukaa ...
        olen joskus halunnut olla vinosilmä


      • heh heh !
        vantaannainen kirjoitti:

        Hah, nyt hymyilyttää, olen töissä kertonut kavereille miten näpsästi tässä iässä vaihdetaan tyyliä ihan vain hiuksia kiristäen eri paikoista, kasvojen ihon venyvyys sen seurauksena muuttaa lookia aika rajustikin sitten sitä mukaa ...
        olen joskus halunnut olla vinosilmä

        Halpa kauneus korjaus, tuo tukan kiristäminen ei tarvitse butulia ryppyjen poistoon..


    • Cloetta...

      Puhdistan ihoni joka ilta puhditusmaidolla ja kasvovedellä, ihan perusLumenea käytän. Kerran viikossa kuorinta kotona ja päälle yövoide. En käy kosmetologilla lainkaan. Iho on pysynyt suht hyvänä.

    • naturaalinen

      Vesipesu ja joskus tarvittaessa hieron käsiin muutaman tipan manteliöljyä ja taputtelen kasvoja.

    • miten hoitaisin

      nenän seudun iho on alkanut hilselemään johtuisikko rasvan syönnin vähentämisestä. Mikä neuvoksi ?

    • Runsas ulkoilu, liikunta ja hyvä ruoka iloinen ilme säännölliset, terveet elämäntavat ja hyvä yöuni. Toki käytän jotain perusvoidetta pesun jälkeen mutta en muuta ja merkillä en ole huomannut olevan väliä. Vähän huulikiiltoa, väriä kulmiin, ripsiin ehostusta ja se on siinä. Muuta paklausta en vielä tarvitse. Ihoni voi hyvin kun minäkin voin :).

    • cgyhi7
    • äläuskokaikkea

      Mitään ihonhoito tuotteita en ole ikinä käyttänyt,silti kasvoissani ei ryppyjä näy.Vesi ja saippua ovat parhaat.Kunnon kusetusta kun myydään satojen eurojen kasvonhoito tuotteita mitkä eivät mitenkään auta.Naisia on niin helppo huijata.Eivät miehetkään käytä kun vettä ja saippuaa ja eivät he ryppysimpiä ole kun ikäisensä naiset

      • Sibone*

        Se on varmaan jo geeneissä toi ryppyisyys/rypyttömyys.
        Puhdistus tärkeää lienee. Apteekissa ei halpaa, mutta varmasti edullisempaa kuin kosmetologeilla, jotka jokainen omaa sarjaansa kehuu ja suosittelee.
        Oletan kans, että se mitä suuhunsa laittaa, vaikuttaa myös ihoon.


    • Jälkiviisautena: pitäisi aina muistaa puhdistaa kasvot ennen nukkumaan menoa meikistä - eikä "saippualla"!
      Itse raiskasin kasvojani parikymmentä vuotta laiskuuttani, kun piti aina olla meikit päällä palveluammatissa - aina ei tullut kunnolla putsattua (liian lyhyt lepoaika ilta- ja aamuvuoron välillä) - poltinkin vielä päreitäni ja tupakkaa. Aurinkoa en halunnut ottaa, kun pumppu ei kuumasta tykkää.

      Onneksi älysin -98 lopettaa kärtsäämisen ja hiljalleen oireilevana atoopikkona tajusin puhdistuksen ja kosteutuksen arvon.

      Kasvojeni iho ei ole juurikaan kummentunut viimeisen vuosikymmenen aikana. Olen hieman pyöristynyt, mutta rasvakerros nahan alla ei ainakaan kohdallani ole kaksoisleukaa kasannut - varmaankin ryppyjä "siloittanut"?

      Eli: hellävarainen puhdistus ja kosteutus - röökit ja suojaamaton sek...ei, kun auringonpalvonta veks!

      Kalliilla merkkituotteilla on takuulla vahvuuksia jo hinnankin puolesta, mutta luulen, että huokeahintaisenkin voiteen säännöllinen käyttö tuo lähes saman lopputuloksen. Nivea, L´oreal....Lumene?

      Pitää muistaa myös geenit...

    • !!!!

      pese naama maidolla.

    • ----------

      Toimiva munasarja.

    • Anonyymi

      Älkää sortuko ainakaan kalliisees caratia voiteesees. Kokeilin. Täyttä humpuukia. Ei minkäänlaista vaikutusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe