Osaako kukaan neuvoa? Minulla on merkonomin koulutus ja suur-yrityksistä hankittu 10 vuoden vahva perusosaaminen laskutuksesta sekä osto- ja myyntireskontrasta. Lisäksi päivitän osaamistani jatkuvasti erilaisilla kursseilla. Tuntuu, etten oikein pääse hyödyntämään riittävästi osaamistani nykyisessä työssäni ja muutenkin kaipaisin uutta potkua työhöni. Onko tilitoimisto ainoa mahdollisuus hankkia tilinpäätöstaito, paljonko eteneminen vaikuttaa palkkaukseen (palkkani 2700€/kk eli aika hyvä) ja miten olette itse edenneet esim. pääkirjanpitäjäksi? Työllisyystilanne on käsittääkseni pääkaupunkiseudulla hyvä.
Miten tilinpäätöstaitoiseksi
Oy.ab
2
414
Vastaukset
- pääkirjanpitäjä
sulla on kohtuuhyvä palkka ilman tilinpäätöstaitoa.
Tilitoimistotyön ongelma on järjettömän huono palkkaus. Koska et hallitse tilinpäätöstä, taidat joutua tinkimään palkastasi n. 1.000 e mennessäsi tilitoimistoon.
Yritä hankkiutua yksityiselle puolelle avustavaksi kirjanpitäjäksi. Tällöin saat helposti tuon tilinpäätöksenkin päivitettyä. Eli katsele vähän pienempiä firmoja joissa on talouspuolella vain pari työntekijää - sdfh54
Jatka opiskelua taloushallinnon tradenomiksi aikuiskoulutuksessa. Työnantajatkin varmasti katsovat jatkokoulutusta hyvällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936