Siirsin laskujeni eräpäiviä, eli siis puhelin liittymä ja nettiyhteys, koska olin unohtanut edelliset laskuni muuton keskellä.
No tästä kiitoksena tuli 2 x 10 euroa lisää maksettavaa "asiakaspalvelun toimenpidemaksu"
Ja nämä maksuthan ovat suuremmat kuin korkolain mukainen viivästyskorko.
Taisi mennä tämänkin operaattorin kanssa asiakassuhde karille.
Minne reklamaatio? Kuluttajavirastoon lähtee kanssa postia, ihan varmasti.
Loistavaa "asiakaspalvelua" taas kerran, yhtä hienoa vedätystä kuin DNA:lla..
Olin siis puhelimen kautta yhteydessä saunalahden asiakaspalveluun, siellä ei mainittu mitään, että laskun eräpäivän muuttaminen maksaa 10 euroa kappale.
On kyllä sikamaista ja härskiä vedätystä..
Todella röyhkeää...
4
252
Vastaukset
- Kuluttaja-asiamies..
Kyllä toimenpiteen hinta on ilmoitettava.
- Lääkäri
Aprillipäivä.
Saunalahden liittymällä ei toimi MMS:t. Vuosi sitten keväällä muuttivat vastaajapalvelunkin siten, ettei itse pääse määrittämään vastaaja-asetuksia yhtään.
Puhelu siirtyy automaattisesti 30 sek. hälytyksen jälkeen vastaajaan, jossa viestelä säilytetään 10 pv. ajan. Max. 16 ääniviestiä mahtuu vastaajaan.
Sitä voi koittaa arvata, että rassaako tuommoinen..?
Tätä tällaista en todellakaan ole halunnut! Haluan päättää puheluihini vastaamisesta ihan itse, enkä että sen tekee joku Saastalahden ylimielinen pökilö tietoliikenneinsinööri..! >>:-((
"Sontalahti, Suomein surkein - paskaoperaattori suoraan helvetistä!"- justjustjooa
Miten nuo asiasi liittyvät toimenpidemaksujen laskutukseen?
Ihan vaan arvalla otit jonkun ketjun, johon tulit purkautumaan?
Jos ei Saunalahden palvelut sovi sinulle, siiryy muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920