KYS........

Tuntematon potilas

Toista viikkoa jatkunut korkea kuume vei minut osastolle asti, hoitajat olivat mukavia ja pientä kiusoittelua oli puolin ja toisin, viatonta tietenkin, kunnes yllätyin iloisesti:)

Pari päivää oli jo olo ollut normaali ja olinkin pääsemässä pois kyseisenä päivänä. Aamulla hoitaja tuli normaalin tapaa tuomaan lääkkeitä, mittamaan kuumeen, verenpaineet, yms. Heräsin siihen kun hoitaja astui sänkyni viereen ja ensimmäinen aamuseisokki pitkään aikaan oli totta, olin siis jo terve:) Hoitaja huomasi tämän ja sanoi että mies taitaa olla nyt terve ja hymyili.

Vaistomaisesti aloin peitellä seisokkiani, mutta mitä se enää hyödytti. Hoitaja kumartui ylleni (poikkeusellisen lähelle) ja laittoi mittarin suuhuni, samalla alkoi hivellä etumustani ilmekään värähtämättä. Hän runkkasi kaluani hellästi ja hitaasti. Minulle oli kertynyt paineita yli parin viikon edestä ja tunsin olevani valmis räjähtämään jo pelkästä hipaisuusta. Hän siirtyi kaluni kohdalle ja henkäili kalulleni, kunnes kieli kosketti terskaani varovasti. Jumalauta, mikä tunne! Koskaan ei ollut mikään tuntunut niin hyvältä.
Hän upotti kaluni suuhunsa ja pyöritteli kieltään terskallani, imaisi kauluni syvälle kurkkuunsa ja se oli minulle liikaa. Spermat lähti rajulla voimalla kohti tuota kuumaa suuta. Hän nieli sen minkä kerkesi, mutta kaikkea hän ei yksinkertaisesti kerennyt nielemään. Lopuksi hän nuoli kaluni puhtaaksi ja sanoi. Lempipotilaalleni perusteellinen hoito, jos tarvetta jatkotutkimuksiin ilmenee, tiedät mistä minut löytää ja poistui suupieliään pyyhkien...

Totta vai tarua..... Totuus on joskus tarua ihmeellisempääkin;)

0

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        20
        2590
      2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
        Maailman menoa
        95
        2474
      3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        202
        1354
      4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
        Ikävä
        121
        1238
      5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        89
        1228
      6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
        Maailman menoa
        279
        1141
      7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
        Perussuomalaiset
        18
        974
      8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        211
        959
      9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
        Suomussalmi
        12
        937
      10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
        Ikävä
        59
        873
      Aihe