Olen nuoren 15-vuotiaan äiti ja ihmettelen mistä saan riparikorttiin leimat häistä tai kastetilaisuudesta kun suvussa eikä tuttavillakaan ole sellaisia tiedossa. Ihmettelen vaan tätä kirkon PAKKOLEIMAA ennen kuin pääsee ripille.
Kun edes tietäisin missä kirkossa ja milloin joku vihittäisiin tai lapsi kastettaisiin niin menisimme takapenkkiin KUOKKIMAAN että saatais se helv.tin LEIMA, mutta ei mistään saa tietää.
Apua auttakaa nyt jos teillä ollut samaa ongelmaa.
TV. Kiitollinen äiti
Rippikoulu ja pakkotlaisuudet
riparileima
3
193
Vastaukset
Hei,
Kehottaisin sinua olemaan yhteydessä nuoresi rippikoulun työntekijöihin ja kysymään heiltä neuvoa, miten tällaisessa tilanteessa kannattaa toimia. Heiltä saat varmasti hyvät ohjeet, jotta rippikoulun ennakkojakso saadaan suoritettua.
Terveisin,
Toni Nettisaappaasta- öööööööhh
Meillä se oli ainakin häät, hautajaiset, kastajaiset tai normi junalanpalvelus, ehkä et ole huomannut että se voi olla myös jumalanpalvelus?
- 1212111
On kyllä oikeasti ihan perseestä tommoset leimat. Kaikella turhalla ne ihmisiä riesaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661