Hyvä välikausihaalari?

hipsuttaja

Olen tässä hyvän aikaa selaillut eri valmistajien mallistoja ja koittanut löytää 3-vuotiaalle välikausihaalaria. Aikaisemmin on ollut käytössä ReimaTec ja Lassie. Ihan hyviä olleet nekin. ReimaTecistä voisi melkein sanoa, että loistavakin, mutta käyttö oli tuolloin vähän erilaista. Lassiekin toimi, mutta olisi kiva, jos ei tarvitsisi kiskoa kurahousuja jatkuvasti jalkaan vaan pysyisi kuivana ilman niitäkin.

Nyt vaan alkaa nyppimään, kun noita haalareita katselee... Kuosit suunnilleen kaikissa aivan jäätävän rumia T2H olen kuullut paljon hyvää, mutta aivan hirveän näköisiä. Pitäisihän sitä jaksaa katsellakin ja tyttökään ei niille kuoseille lämmennyt.

Mistä siis hyvä vaate kevään rymyleikkeihin? Kuivauskaapin kestokin olisi hyvä, sillä päiväkodissa tykkäävät sitä käyttää.

3

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molo::-kids

Jos ei hinta rassaa niin molokidsin puvut on hyviä. Itse otin ticketin lapselle. Se nyt niin ruma ole. Lassiet ja reimat ne vasta karseita on. ja lähes yhtä kallita. yhtään marketin pukua meille ei ainakaan tule niitä ciraf ym merkkisiä. ei kestä vetskarit ei kankaat ei nepparit.. eikä ne pidä vettä ihan oikeasti kunnolla.tsekkaat rasavil ja travalle jne.. onhan näitä.

• äispäläinen

Jos ei rahasta kiinni, niin ei todellakaan kannata jäädä noihin merkkeihin/noihin kuoseihin kärvistelemään. Tsekkaa pop ynnä muut pikkusen kalliimmat merkit, kuosit muuttuu jo melko paljon komeammiksi puhumattakaan laatu on paljon parempaa.

Tälle äispälle riittää reiman tylsät värit ja tän lapsi pysyy siinä kuivana :).

• Jessikaty

Täältäkin ääni molo kids haalarille. Pysyy kuivana eikä lika tartu, ulkopintakin kuivuu hetkessä. Päiväkodin täti tuumas että tuollaiset puvut pitäisi olla jokaisella helpottaa vaaterallia niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3492
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1614
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1402
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1246
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      876
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      832
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      800
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      747
    Aihe