Hyvä välikausihaalari?

Olen tässä hyvän aikaa selaillut eri valmistajien mallistoja ja koittanut löytää 3-vuotiaalle välikausihaalaria. Aikaisemmin on ollut käytössä ReimaTec ja Lassie. Ihan hyviä olleet nekin. ReimaTecistä voisi melkein sanoa, että loistavakin, mutta käyttö oli tuolloin vähän erilaista. Lassiekin toimi, mutta olisi kiva, jos ei tarvitsisi kiskoa kurahousuja jatkuvasti jalkaan vaan pysyisi kuivana ilman niitäkin.

Nyt vaan alkaa nyppimään, kun noita haalareita katselee... Kuosit suunnilleen kaikissa aivan jäätävän rumia T2H olen kuullut paljon hyvää, mutta aivan hirveän näköisiä. Pitäisihän sitä jaksaa katsellakin ja tyttökään ei niille kuoseille lämmennyt.

Mistä siis hyvä vaate kevään rymyleikkeihin? Kuivauskaapin kestokin olisi hyvä, sillä päiväkodissa tykkäävät sitä käyttää.
3549
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Jos ei hinta rassaa niin molokidsin puvut on hyviä. Itse otin ticketin lapselle. Se nyt niin ruma ole. Lassiet ja reimat ne vasta karseita on. ja lähes yhtä kallita. yhtään marketin pukua meille ei ainakaan tule niitä ciraf ym merkkisiä. ei kestä vetskarit ei kankaat ei nepparit.. eikä ne pidä vettä ihan oikeasti kunnolla.tsekkaat rasavil ja travalle jne.. onhan näitä.

Äänestä

Jos ei rahasta kiinni, niin ei todellakaan kannata jäädä noihin merkkeihin/noihin kuoseihin kärvistelemään. Tsekkaa pop ynnä muut pikkusen kalliimmat merkit, kuosit muuttuu jo melko paljon komeammiksi puhumattakaan laatu on paljon parempaa.

Tälle äispälle riittää reiman tylsät värit ja tän lapsi pysyy siinä kuivana :).

Äänestä

Täältäkin ääni molo kids haalarille. Pysyy kuivana eikä lika tartu, ulkopintakin kuivuu hetkessä. Päiväkodin täti tuumas että tuollaiset puvut pitäisi olla jokaisella helpottaa vaaterallia niin paljon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hipsuttaja kirjoitti:

Olen tässä hyvän aikaa selaillut eri valmistajien mallistoja ja koittanut löytää 3-vuotiaalle välikausihaalaria. Aikaisemmin on ollut käytössä ReimaTec ja Lassie. Ihan hyviä olleet nekin. ReimaTecistä voisi melkein sanoa, että loistavakin, mutta käyttö oli tuolloin vähän erilaista. Lassiekin toimi, mutta olisi kiva, jos ei tarvitsisi kiskoa kurahousuja jatkuvasti jalkaan vaan pysyisi kuivana ilman niitäkin.

Nyt vaan alkaa nyppimään, kun noita haalareita katselee... Kuosit suunnilleen kaikissa aivan jäätävän rumia T2H olen kuullut paljon hyvää, mutta aivan hirveän näköisiä. Pitäisihän sitä jaksaa katsellakin ja tyttökään ei niille kuoseille lämmennyt.

Mistä siis hyvä vaate kevään rymyleikkeihin? Kuivauskaapin kestokin olisi hyvä, sillä päiväkodissa tykkäävät sitä käyttää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu