Hankin viisi päivää sitten kaksi seeprapeippoa, naaraan ja uroksen, eivät ole tottuneet peittoon pelästyvät sitä. Miten saisin ne totutettua peittoon?
Seeprapeippojen tottuttaminen peittoon
2
144
Vastaukset
- -M-
Miksi ne ylipäätään pitäisi peitellä? Jos tarvis nukkumatilaa pimentää niin rullaverhot on kätevämpiä.
nimim "30v lintuja eikä ikinä peittoja käytetty "
Jos se peitto ny jostain syystä on elämää suurempi tarvetila, niin sitten vaan peitto roikkumaan häkin takalaidalle, ja sitten katon puolelle muutama sentti illassa ja siitä sitten jatkoa etuseinälle. Toki ne jossain vaiheessa niinkin tottuvat että raa'asti vaan peiton nakkaa päälle ja pois kun tarve tulee. - donadonna12
Itse en ole koskaan käyttänyt peittoa peippojeni häkin päällä, edellä mainittujen lisäksi se on vain ylimääräistä stressiä linnuille. -M- on oikeassa, mutta inhoan hänen ylimielistä puhetyyliään. Etenkin kun aiheen kirjoittaja vaikuttaa siltä, että on vasta aloittanut lintuharrastuksen, ja on lukenut netistä tavallisen ohjeen "peitä häkki peitolla".
--"Jos se peitto ny jostain syystä on elämää suurempi tarvetila..."--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199