Oletko eronnut, leski ja joku muu..?

normaali leski.

Itse olen leski nainen ja jotenkin ihmettelen miten tosta seksistä on tehty niin isonumero. Onhan se ihana asia, mutta ensin pitää olla mielestäni kemiat ja luottamus yläpäässä kunnossa ennekuin voisin ajatella muuta. Olen ns.vanhankasvatuksen saanut kunnontyttö.
Itse olen vielä leskenä "koskematon" jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
On jotenkin korkea kynnys aloittaa jotain sensuuntaista kun ei ole enää mikään ruusunnuppu vaikka muutoin olenkin ihan sopusuhtainen nainen.

96

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali elelijä

      En tiijä olenko kunnon tyttö, mutta ihan samaa mieltä kanssasi, että liikaa vouhotetaan seksistä. Ei käy enää mielessä juuri koskaan, ja se miten asiaa pidetään esillä joka paikassa ja vaahdotaan "luonnollisesta" asiasta vähentää haluja entisestään. Tiedän että on toisenlaisiakin, mutta kuuttakymppiä lähestyessä monilla tämän asian tärkeys vähenee.
      Anna asioiden mennä omalla painollaan. Hyvää kevättä!

      • Anonyymi

        olis varmaan kiva olla kanssasi mutta minkä ikäinen olet naisia avostan sano ikäsi kerron lisää


    • Säätyihin voitaisiin lisätä "erotettu" ;-)

      • Normaali elelijä

        Minkä takia? Siviilisäätyä kysytään usein vain tavan ja tottumuksen vuoksi. Jätän täyttämättä, jos se on mahdollista. Riittää että on mies/nainen eikä silläkään niin väliä joka käänteessä ole.
        Aloittaja otti kyllä esille ihan hyvän aiheen. Miksi seksistä vouhotetaan? Onkohan aloittajallekin jo esitelty mahdollisia kumppaneita? Se ei tunnu kivalta, sanon vaan.


      • Anonyymi
        Normaali elelijä kirjoitti:

        Minkä takia? Siviilisäätyä kysytään usein vain tavan ja tottumuksen vuoksi. Jätän täyttämättä, jos se on mahdollista. Riittää että on mies/nainen eikä silläkään niin väliä joka käänteessä ole.
        Aloittaja otti kyllä esille ihan hyvän aiheen. Miksi seksistä vouhotetaan? Onkohan aloittajallekin jo esitelty mahdollisia kumppaneita? Se ei tunnu kivalta, sanon vaan.

        oli mutta kuoli


    • sitroen.

      "Oletko eronnut, leski ja joku muu..?"

      Olen.

      • Anonyymi

        leski


    • Luulisi että on normaalia kun on se mitä on ja epänormaalia kun joutuu olemaan muuta? Näin koen asian.
      Koska sanot sanan vielä , saan sen käsityksen että jos joku sinulle sopiva tulee vastaan niin et juokse karkuun vaan annat hänen tulla, ok.
      Aurinkoinen kevät ainakin tuo meille kaikille oman lämpönsä, nautitaan siitä.

      • Anonyymi

        olet oikessa ennen kun hän lähti taivaaseen hän sanoi mauri sinä tämän jälkeen lödät naisen joka oikeasti välittää sinusta kun minua ei enään ole


      • Anonyymi

        kyllä on näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet oikessa ennen kun hän lähti taivaaseen hän sanoi mauri sinä tämän jälkeen lödät naisen joka oikeasti välittää sinusta kun minua ei enään ole

        on aina vaikea kijoittaa kun aina tulee itku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet oikessa ennen kun hän lähti taivaaseen hän sanoi mauri sinä tämän jälkeen lödät naisen joka oikeasti välittää sinusta kun minua ei enään ole

        kyllä oltiin yhdessä 27 v mutta elämä jatkuu kerron lisää jos tavataan toivon niin


    • Jaa, kuulostaa vain niin suurelta numerolta kun puutteessa olevat vaativat minkä ehtivät ja itseään häpeävät pihtaavat minkä pystyvät.

      Luonnottomaksi on tämä maailma mennyt.

    • Rudi...

      En oikein ymmärrä tuota puuteessa oloa. yksitoistavuotiaasta alkaen jolloin sain ensimmäiset orgut parikymppisen naapurrin tytön kanssa, en ole ollut puutteessa. Tarjokkaita ilmaantuu aivan päivittäin. Eilen kenkä kaupassa kysyi vaalea venakko olenko vapaa. Ilmoitin olevani varattu. En kehdannut hänelle jo aikuiselle naiselle ehdottaa pikapano paikaksi ostarin inva wessaa.
      Oisinko joku muu !

      • Mutta oletko koskaan miettinyt, tuliko siusta tuollainen juuri jouduttuasi pedofiilin uhriksi....


      • Rudi...
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Mutta oletko koskaan miettinyt, tuliko siusta tuollainen juuri jouduttuasi pedofiilin uhriksi....

        yohuuhkaja

        En tosin ole koskaan ajatellut joutuneeni uhriksi. Olin silloin jo suurikokoinen ja hyvin kehtittynyt. Tämä asia tapahtui maalla jossa vietin nuoruudessa kesiä.

        Tätini vahapiika, havaittuaan nämä juoksuni naapurissa vaatikin minut nukkumaan kamarissa samassa sängyssä hänen selkänsä takana. Kaiken huipuksi hän oli vielä vuoteessa ilman alushousuja..
        Voinet vaan kuvitella mihin se johti.


      • Rudi... kirjoitti:

        yohuuhkaja

        En tosin ole koskaan ajatellut joutuneeni uhriksi. Olin silloin jo suurikokoinen ja hyvin kehtittynyt. Tämä asia tapahtui maalla jossa vietin nuoruudessa kesiä.

        Tätini vahapiika, havaittuaan nämä juoksuni naapurissa vaatikin minut nukkumaan kamarissa samassa sängyssä hänen selkänsä takana. Kaiken huipuksi hän oli vielä vuoteessa ilman alushousuja..
        Voinet vaan kuvitella mihin se johti.

        Niin. Monet naiset syyttävät promiskuiteettisesta elämäntavastansa sitä että pedofiili on käyttänyt heitä aikoinaan hyväksi, miksei sama tapahtuisi miehillekin...

        Ei lapsi välttämättä koe tulleensa hyväksikäytetyksi. Sellainen tunne kasvaa vasta kun ihminen aikuistuu. Jotkut eivät aikuistu koskaan.


      • ei mitään uutta
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Niin. Monet naiset syyttävät promiskuiteettisesta elämäntavastansa sitä että pedofiili on käyttänyt heitä aikoinaan hyväksi, miksei sama tapahtuisi miehillekin...

        Ei lapsi välttämättä koe tulleensa hyväksikäytetyksi. Sellainen tunne kasvaa vasta kun ihminen aikuistuu. Jotkut eivät aikuistu koskaan.

        Onhan näitä poikien hyväksikäyttö tapauksia ollut kautta historian, jo Rooman hovissa. Jotain kait oli Vatikaanissakin, kun edellinen paavi erosi ennen aikojaan....


      • ei mitään uutta kirjoitti:

        Onhan näitä poikien hyväksikäyttö tapauksia ollut kautta historian, jo Rooman hovissa. Jotain kait oli Vatikaanissakin, kun edellinen paavi erosi ennen aikojaan....

        Niin, vain niistä tapauksista puhutaan missä hyväksikäyttäjä on ollut mies. Ei tässäkään asiassa ole tasapuolisuutta, ongelmia lapselle tulee kyllä myös noista tapauksista missä hyväksikäyttäjä on ollut nainen. Naisia nyt ei vain saa syyttää kerrassaan mistään.

        Yksitoistavuotias poika on henkisesti samaa tasoa kuin suunnilleen yhdeksän tai kymmenen ikäinen tyttö.


      • Kyslen vaan

        Oisitko yksi höhlä tuolta naapuripalstalta? Se joka tämän palstan aikoinaan myrkytti.


      • Molemmat 11-v!!
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Niin, vain niistä tapauksista puhutaan missä hyväksikäyttäjä on ollut mies. Ei tässäkään asiassa ole tasapuolisuutta, ongelmia lapselle tulee kyllä myös noista tapauksista missä hyväksikäyttäjä on ollut nainen. Naisia nyt ei vain saa syyttää kerrassaan mistään.

        Yksitoistavuotias poika on henkisesti samaa tasoa kuin suunnilleen yhdeksän tai kymmenen ikäinen tyttö.

        Taas yksi esittämässä, että tytöt muka jo lapsena aikuisia ja siten enempi vastuussa tekemisistään. 11 v. tyttö on ihan yhtä lapsi kuin 11 v poika! On myös yksilöllisiä eroja. Mua ärsytti lapsena just se että olis pitänyt olla järkevämpi kuin pojat vaan sen takia että oli tyttö, älykkäämpi ja kekseliäämpi sekä pärjäsi koulussa. Tietysti mielikuvitus on kivempaa kuin jollain fillarilla ajella tyhmänä ja jotain matoja tonkia mudasta, mitä pojat harrasti. Kiitin onneani, että olin syntynyt tytöksi ja siis avolliseksi olioksi.
        Onneksi olen nyt vanha ja lapsellinen akka!

        Tytöt ovat älykkäämpiä, mutta ei sillä verukkeella pidä poikia paapoa. Tehkööt miehet sitten sitä, missä ovat parempia. Vaikka punttien nostelussa ja kesärenkaiden vaihtamisessa?


      • Alte Kamerad
        Molemmat 11-v!! kirjoitti:

        Taas yksi esittämässä, että tytöt muka jo lapsena aikuisia ja siten enempi vastuussa tekemisistään. 11 v. tyttö on ihan yhtä lapsi kuin 11 v poika! On myös yksilöllisiä eroja. Mua ärsytti lapsena just se että olis pitänyt olla järkevämpi kuin pojat vaan sen takia että oli tyttö, älykkäämpi ja kekseliäämpi sekä pärjäsi koulussa. Tietysti mielikuvitus on kivempaa kuin jollain fillarilla ajella tyhmänä ja jotain matoja tonkia mudasta, mitä pojat harrasti. Kiitin onneani, että olin syntynyt tytöksi ja siis avolliseksi olioksi.
        Onneksi olen nyt vanha ja lapsellinen akka!

        Tytöt ovat älykkäämpiä, mutta ei sillä verukkeella pidä poikia paapoa. Tehkööt miehet sitten sitä, missä ovat parempia. Vaikka punttien nostelussa ja kesärenkaiden vaihtamisessa?

        Kovin epätieteellistä potaskaa julistat totuutena, jos tällaisen ilmaisun sallit. Eivät tytöt ole sen älykkäämpiä kuin pojatkaan l. naiset/miehet.

        Jos pitää esim. urheilusta tai kalastuksesta, tarkoittaa se vain, että pitää urheilusta tai kalastuksesta. Ei se toimi minkäänarvoisena indikaattorina älykkyyden suhteen. Puoleen tai toiseen. Ne leikt tai puuhat, joita tytöt/pojat harrastavat eivät mitenkään korreloi heidän älyllisen kehityksensä kanssa.

        Siitä olen toki samaa mieltä, ettei poikia pidä paapoa. Jos sen tekee, ei niistä tule miehiä koskaan. Samat vaatimukset tulee molemmlla sukupuollla olla esim. pääsykokeissa yms. Jos pojat ovat laiskempia, ei laiskuudesta pidä ketään palkta, eikä vastaavasti tyttöjä tunnollisuudesta rangaista.

        Voi se "matoja tonkiva" , tai jalkapalloa pelaava, poikakin olla kympin oppilas. Voi toki olla olemattakin. Vastaavasti moni kiltti tyttö ei koskaan kirjoita laudaturin papereita ylppäreistä.


      • Alter Kamerad
        Alte Kamerad kirjoitti:

        Kovin epätieteellistä potaskaa julistat totuutena, jos tällaisen ilmaisun sallit. Eivät tytöt ole sen älykkäämpiä kuin pojatkaan l. naiset/miehet.

        Jos pitää esim. urheilusta tai kalastuksesta, tarkoittaa se vain, että pitää urheilusta tai kalastuksesta. Ei se toimi minkäänarvoisena indikaattorina älykkyyden suhteen. Puoleen tai toiseen. Ne leikt tai puuhat, joita tytöt/pojat harrastavat eivät mitenkään korreloi heidän älyllisen kehityksensä kanssa.

        Siitä olen toki samaa mieltä, ettei poikia pidä paapoa. Jos sen tekee, ei niistä tule miehiä koskaan. Samat vaatimukset tulee molemmlla sukupuollla olla esim. pääsykokeissa yms. Jos pojat ovat laiskempia, ei laiskuudesta pidä ketään palkta, eikä vastaavasti tyttöjä tunnollisuudesta rangaista.

        Voi se "matoja tonkiva" , tai jalkapalloa pelaava, poikakin olla kympin oppilas. Voi toki olla olemattakin. Vastaavasti moni kiltti tyttö ei koskaan kirjoita laudaturin papereita ylppäreistä.

        Pahoittelen tämän, jo vanhaksi käyvän, läppärini taipumusta jättää kirjaimia (varsinkin i-kirjaimia) pois joistakn sanoista. Sorry!


      • Suu kiinni, ukot
        Alte Kamerad kirjoitti:

        Kovin epätieteellistä potaskaa julistat totuutena, jos tällaisen ilmaisun sallit. Eivät tytöt ole sen älykkäämpiä kuin pojatkaan l. naiset/miehet.

        Jos pitää esim. urheilusta tai kalastuksesta, tarkoittaa se vain, että pitää urheilusta tai kalastuksesta. Ei se toimi minkäänarvoisena indikaattorina älykkyyden suhteen. Puoleen tai toiseen. Ne leikt tai puuhat, joita tytöt/pojat harrastavat eivät mitenkään korreloi heidän älyllisen kehityksensä kanssa.

        Siitä olen toki samaa mieltä, ettei poikia pidä paapoa. Jos sen tekee, ei niistä tule miehiä koskaan. Samat vaatimukset tulee molemmlla sukupuollla olla esim. pääsykokeissa yms. Jos pojat ovat laiskempia, ei laiskuudesta pidä ketään palkta, eikä vastaavasti tyttöjä tunnollisuudesta rangaista.

        Voi se "matoja tonkiva" , tai jalkapalloa pelaava, poikakin olla kympin oppilas. Voi toki olla olemattakin. Vastaavasti moni kiltti tyttö ei koskaan kirjoita laudaturin papereita ylppäreistä.

        Kenestäkään ei tarvitse tulla miestä tai naista vaan oma itsensä.
        Olkaa ihmisiksi. Sukupuolella ei ole mitään väliä.
        Poikia kyllä paapotaan ja siitä on tutkittua tietoa, että opettajat kiinnittävät enemmän huomiota poikiin. Yliopistossa totuus valkenee, kun on osattavav eikä vaan soitettava suutaan.


      • asian toinen puoli

        Pahoillaan puolestasi Rudi.
        Myös naiset syyllistyvät hyväksikäyttöön. Miehen itsetunto on torjuva ja hän kokee usein olevansa oikea naisten mies. Se auttaa selviämään hyväksikäytöstä. Naiset puhuvat siinä missä miehetkin, niistä joilta saa helposti. Ehkä useankin hyväksi käytettävän miehen taustalla on tuollainen lapsuuden pedofiilian kokemus aikuisen naisen taholta. Pelkkä mies ei jaksa kiinnostaa pitkän päälle jos hän on muuten mielenkiinnoton personallisuus.Huvittavia ovat ikääntyneet miehet jotka näkevät sekson haluisia naisia kaikkialla.


      • Anonyymi

        oikessa olet sinustakin ehkä kasvaa yk upseeri ilmanpillua opettel nainen ei ole käyttötavara moi


      • Anonyymi
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Mutta oletko koskaan miettinyt, tuliko siusta tuollainen juuri jouduttuasi pedofiilin uhriksi....

        en todellakaan maailma menee voisit olla vaikka lapseni vanhin tyttäreni täytti 50 v


      • Anonyymi
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Mutta oletko koskaan miettinyt, tuliko siusta tuollainen juuri jouduttuasi pedofiilin uhriksi....

        en ole kokenut olen suomen armeijan upseeri


      • Anonyymi
        Rudi... kirjoitti:

        yohuuhkaja

        En tosin ole koskaan ajatellut joutuneeni uhriksi. Olin silloin jo suurikokoinen ja hyvin kehtittynyt. Tämä asia tapahtui maalla jossa vietin nuoruudessa kesiä.

        Tätini vahapiika, havaittuaan nämä juoksuni naapurissa vaatikin minut nukkumaan kamarissa samassa sängyssä hänen selkänsä takana. Kaiken huipuksi hän oli vielä vuoteessa ilman alushousuja..
        Voinet vaan kuvitella mihin se johti.

        en koskaan ole joutunut mutta osaan tappaa jos tarvitaan on koulutettu


      • Anonyymi
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Niin. Monet naiset syyttävät promiskuiteettisesta elämäntavastansa sitä että pedofiili on käyttänyt heitä aikoinaan hyväksi, miksei sama tapahtuisi miehillekin...

        Ei lapsi välttämättä koe tulleensa hyväksikäytetyksi. Sellainen tunne kasvaa vasta kun ihminen aikuistuu. Jotkut eivät aikuistu koskaan.

        mieti ite


    • Essolaisetkin vanhanaikaisia

      Me essolaisetkin olemme vanhanaikaisia perinteitä kunnioittavia miehiä. Ihan tasapuolisesti siviilisäädystä piittaamatta me katselemme kaikkia simpsakoita neitoja Essolla, mutta emme tee heti sopimattomia ehdotuksia, joten annamme itsestämme neidoille herrasmiehen vaikutelman.

      Ainoastaan Seksi-Sulo on hieman malttamaton, ja hän tekeekin ehdotuksia jo ensimmäisellä kerralla. Kaikein useimmin Sulo saatollekin pääsee, ja me todelliset herrasmiehet jäämme nuolemaan näppejämme. Herrasmiehenä pysyminen vähentää siten elämän tarjoamia nautintoja.

      • Siinäpä mies minun makuuni...Jos vielä olet vapaa niin aina vain paranee:)


    • Miten olis???

      Hei, YLEISMIES! Täällä olis ysk vanhanaikainen "elävänleski", jolla olis sulle käyttöä; huoltohommia kuten ovien justeerausta, talon maalausta ja kesähän on tulossa joten puutarha ja pihatöitäkin löytyis. :)

      • Anonyymi

        mä haluaisin naisen en työpaikkaa on kaunis jasiisti kotti puuttuu vain se nainen toistaiseksi joka sanoo nainen ei ole tärkeä miehelle valehtelee kiitos


    • Normaali? Ilmaisuna hieman outo, jos saanen kommentoida. Meitä on niin moneen lähtöön, joten reagoin :) Kukin etenee elämässä omaa tahtiaan ja se mikä sopii toiselle ei sovi jollekin muulle. Ikävää, että koet seksistä tehtävän isonumero. Kiinnostuksen mukaan kukin harrastaa sitä mistä tykkää ja jonka parissa viihtyy. Seksi on rentouttavaa ja nautinnollista parhaimmillaan :) Kannattaisi hieman kyseenalaistaa tuo "kunnontyttö" -kasvatus ;) Sanoisin, että anna palaa tässä kypsässä ja kokeneessa iässä!

      • sitroen.

        Huoh...

        Muuan likka muisti aina mainita, että hän on kunnon tyttö.
        Sattuipa joku sanomaan:

        "Eihän niitä olekaan muita kuin kunnon tyttöjä ja niitä, jotka ei anna millään..."


      • Anonyymi

        hyvää isän päivää kiitos että purit tuntojasi mutta tosi on nainen on avan varsikin suuseksin kautta haluan itsekkin mutta kyllä pippa on ihana


      • Anonyymi
        sitroen. kirjoitti:

        Huoh...

        Muuan likka muisti aina mainita, että hän on kunnon tyttö.
        Sattuipa joku sanomaan:

        "Eihän niitä olekaan muita kuin kunnon tyttöjä ja niitä, jotka ei anna millään..."

        juuri noin oletko kokennut minä en


    • tyydytettypoikamies

      Luojan kiitos, en mitään noista. Free läpi elämän.

      Jo armeija aikoihin kuulin kauhutarinoita vanhenevista naisista. Että ne kuivettuu viimeistään nelikymppisinä, niistä tulee kärttyisiä hyeenoita, lakkaavat antamasta, avio- ja avoliitot ovat yhtä helvettiä, lesket menevät kokonaan umpeen...

      Siispä viisaana päätin olla pariutumatta, ainakaan saman katon alle, ja onhan vaan naisia riittänyt siihen tarpeeseen mihin ne on tarkoitettu. Seksiin.

      Kumoan myös väitteet, että lakkaavat antamasta ja kuivettuvat. Päinvastoin avioliittojensa ja parisuhteidensa ulkopuolella he ovat hyvin anteliaita. Siksipä on sama, antaako enää miehilleen vai ei.

      Voi voi kyllä heitä on monessa paikkaa ja ovat erittäin kiinnostuneita seksistä, suorastaan ylikorostuneesti. Etenkin laivoilla, pikkujouluissa, kevät riennoissa, lapissa...seminaareissa. Ei jaksa luetella.

      • Kuivakukka-asetelma

        Ällöttävä poikamies. En kyllä sulle "antaisi"! Eikä kukaan muukaan.
        Toiveitasi vaan luettelet, mokoma saamaton!


      • nakkila

        totta kai on kun olet helppo nakki


      • Anonyymi

        kumpi tärkeämpi ylä vai alapää naisillasi


    • missä olet?

      Kyllä se on vaikeaa aikaa leskeksi tulo. Nyt ole toipunut surusta ja alan kaivata seksiä.
      Eikä nuo lelut minua tyydytä. Kyllä tarvitsen kunnon kumppanin mutta ei sellaista helposti löydä, kun entinen mieheni oli täydellinen kaikin puolin ja meillä oli ihana seksi-ja kaiken tavoin ihana suhde.

    • siitäpuhemistäpuute

      samaa mieltä. seksi on ihmisten yksityisasia, ei sitä tarvi ottaa esille yleisesti joka paikassa. ei ole ihme jos raiskauksia tapahtuu kun aina tulee signaaleja seksistä, kai se nyt nuorempaankin sukupolveen tekee vaikutuksen eikä aina positiivisessa mielessä...
      kun järki ja ky... seisoo yhtäaikaa niin onhan se nähty mitä siitä tulee.

    • 12+8

      Erakoituva eronnut. Muistan tavanneeni vain ällötyksiä, en yhtään oikeaa miestä. Pidän itsestäni huolta ja näytän toistaiseksi hyvältä. Miehet pyrkivät seuraani, mutta heillä ei ole hyvät mielessä. Siksi olen erakoitunut enkä käy enää missään vedätettävänä.

      • Herrajeesus

        Miksi hitossa naisen pitää niin sanotusta näytttää hyvältä? Eläkää akat omaa elämäänne, älkääkä koko ajan ajatelko ukkojen mielipiteitä tai mitä niillä neandertalilaisilla nyt sattuu olemaan pienessä mielessään.


      • 12+8
        Herrajeesus kirjoitti:

        Miksi hitossa naisen pitää niin sanotusta näytttää hyvältä? Eläkää akat omaa elämäänne, älkääkä koko ajan ajatelko ukkojen mielipiteitä tai mitä niillä neandertalilaisilla nyt sattuu olemaan pienessä mielessään.

        Niin, rumien kanssa ollaan ilmeisesti rehellisesti heidän itsensä eikä heidän ulkonäkönsä takia. Kyllä minä joskus tahdoin olla ruma ja joskus olen laiminlyönyt itseäni siksi, että on ollut niitä pettymyksiä. Olen kuitenkin kasvanut lukuisien takapakkien jälkeen terveisiin elämäntapoihin ja nyt kypsällä iällä minusta on tullut naisellisemman näköinen, vasta nyt.

        Parempihan se tietysti olisi jos näyttäisi kuin riihen seinästä repästyltä. Pidän itsestäni huolta syömällä terveellisesti, nukkumalla hyvät yöunet ja liikkumalla säännöllisesti, ei muuta. Ja tietenkään en juo enkä polta. Ei tee edes mieli. En saisi edes itsestäni pitää huolta enää, kun ei sitä kumppaniakaan ole hellittävänä?

        Kauhukokemus suhteesta: Temppujen jälkeen ilmaistaan että nyt on homma taas tällä erää selvä ja daami saa poistua... Samainen tyyppi halusi valokuvata vartaloani lastenlastensa kuvien perään kun olen niin kaunis... Kyseli että tajuunko ite kuinka kaunis olen. Huom. Tämäkin mies oli niitä joille omat lapset ja lapsenlapset olivat kaikki kaikessa ja minä olen se kieroutunut kun en moiseen suhteeseen suostunut.

        Tämä ei sitten ole ainut joka kyseli tajuanko kuinka kaunis olen ikäisekseni ja näki minussa vain yhteen tarkoitukseen sopivan kohteen. Myös muille ikäisilleni miehille huomasin lasten ja lastenlasten olevan kaikki kaikessa niin, ettei sinne enää uutta ihmissuhdetta sekaan sopinut paitsi yhdessä tarkoituksessa. Ei mitään oikeaa ystävyyttä vaan jotain ihan muuta.

        Minulle siis oman ikäiseni miehet ovat olleet pettymys. Minä kaipaan yhä kumppania elämään rinnalleni, en yksinomaan sänkyyn tekemän temppuja ja heittämään pihalle, kun homma on selvä.

        Eli pitäisikö minun nyt alkaa tekemään töitä sen eteen, etten herättäisi kenessäkään enää mitään himoja itseäni kohtaan? Pitäisikö alkaa vaikka ryyppäämään, vaikkei tee mieli? Tällä hetkellä olen linnoittautunut omaan kotiini ja käyn vain lenkillä, töissä ja pikaisesti kaupassa.

        Se mikä sopii jollekin toiselle ei sovi minulle. Minä haluan vain yhden miehen en mitään miehiä. tai sitten ne halua vaihtoehtoisesti ketään ja tämä viimeinen vaihtoehto näyttää olevan vallitseva tällä hetkellä ellei joku ilmoittaudu olevansa suhteeni kunniallisin aikein liikkeellä.


    • Rudi...

      12 8

      Mikä sitten sinun mielestäsi on pahaa miesten mielessä. Muutaman syrjä hypyn olen tehnyt nykyisessä liitossani. Ei niistä ole naisten taholta hyvää seurannut olen kirjaimellisesti joutunut sen jälkeen vainon kohteksi työpaikka puhelinnumerot ja muutkin tiedot on kaivettu esiin ja sitten on alanut vainoaminen

      • 12+8

        Rudi

        Minulle sellaiset miehet ovat pahoja, jotka tahtovat vain seksiä, mutta eivät ole kiinnostuneet minusta minuna tai kysy, mitä minulle kuuluu. Tiedän että on samanlaisia naisiakin, mutta minä ahdistun niin paljon moisesta, etten pysty ja pitää lopettaa moiset pelit mahdollisimman alkuunsa ennekuin sydän särkyy kokonaan. Meistä kaikista ei vain ole yleisiksi naisiksi emmekä ymmärrä jos joku meitä sellaiseen käyttää. Sinunkin kannattaisi ehkä käyttää vain ammattilaisia ylimääräisten tarpeittesi kohteeksi eikä tavallisisa naisia, jotka saattavat vaikka rakastua sinuun ja heittävät kanssasi tunteensa kuvaannollisesti roskikseen..

        Minä haluaisin seksin lisäksi jakaa koko elämäni toisen kanssa, myös hänen mahdolliset lapsensa ja lapselapsensa omisin itselleni jos mahdollista. Mielellään tutustuisin vanhempiinsakin, jos ovat elossa.

        Juttu ei ole ihan näin yksinkertainen kuitenkaan etteikö minulla erakoitumisesta huolimatta olisi miesystäviä, mutta he eivät tule öisin viereeni nukkumaan tai vie minua kanssaan mihinkään, eikä heidän kanssaan ole seksiäkään.


      • NainenSateesta
        12+8 kirjoitti:

        Rudi

        Minulle sellaiset miehet ovat pahoja, jotka tahtovat vain seksiä, mutta eivät ole kiinnostuneet minusta minuna tai kysy, mitä minulle kuuluu. Tiedän että on samanlaisia naisiakin, mutta minä ahdistun niin paljon moisesta, etten pysty ja pitää lopettaa moiset pelit mahdollisimman alkuunsa ennekuin sydän särkyy kokonaan. Meistä kaikista ei vain ole yleisiksi naisiksi emmekä ymmärrä jos joku meitä sellaiseen käyttää. Sinunkin kannattaisi ehkä käyttää vain ammattilaisia ylimääräisten tarpeittesi kohteeksi eikä tavallisisa naisia, jotka saattavat vaikka rakastua sinuun ja heittävät kanssasi tunteensa kuvaannollisesti roskikseen..

        Minä haluaisin seksin lisäksi jakaa koko elämäni toisen kanssa, myös hänen mahdolliset lapsensa ja lapselapsensa omisin itselleni jos mahdollista. Mielellään tutustuisin vanhempiinsakin, jos ovat elossa.

        Juttu ei ole ihan näin yksinkertainen kuitenkaan etteikö minulla erakoitumisesta huolimatta olisi miesystäviä, mutta he eivät tule öisin viereeni nukkumaan tai vie minua kanssaan mihinkään, eikä heidän kanssaan ole seksiäkään.

        Totta joka sana 12 8. Naisen psyyke on yleensä tuonkaltainen. Itselläni on samalla lailla. Olen jotenkin erakoitunut. On minulla ns. miespuolisia ystäviä, mutta siinäpä se onkin. Ei ole seksiä eikä muutakaan. On vain ystävyys heidän kanssaan.


      • MiesSateesta
        NainenSateesta kirjoitti:

        Totta joka sana 12 8. Naisen psyyke on yleensä tuonkaltainen. Itselläni on samalla lailla. Olen jotenkin erakoitunut. On minulla ns. miespuolisia ystäviä, mutta siinäpä se onkin. Ei ole seksiä eikä muutakaan. On vain ystävyys heidän kanssaan.

        Kunpa voisin sanoa samaa naispuolisista...


      • kypsä nainen
        NainenSateesta kirjoitti:

        Totta joka sana 12 8. Naisen psyyke on yleensä tuonkaltainen. Itselläni on samalla lailla. Olen jotenkin erakoitunut. On minulla ns. miespuolisia ystäviä, mutta siinäpä se onkin. Ei ole seksiä eikä muutakaan. On vain ystävyys heidän kanssaan.

        Ahdistelevat miehet ovat kamalia. Monta ällöttävää, tosin myös naurettavaa kokemusta heistä enkä halua kuulla heidän juttujaan. Miespuolisia ystäviä on mutta heidänkin kanssa pitää olla tarkka ettei tule väärää käsitystä, pettymyksiä tulee ja luottamus menee. Tuntee itsensä jotenkin halvaksi kaikkein odotusten paineessa.
        Pidän itseni kunnossa ja kuljen, matkustan mutta suojaan itseni välinpitämömyydellä.


      • Anonyymi
        MiesSateesta kirjoitti:

        Kunpa voisin sanoa samaa naispuolisista...

        kunnioitan naisia miespuolisena en ole pettynyt ihania asioita on tapahunut ja suu seksi on ihanaa molemmille kiitos


    • Rudi...

      ..
      Varovainen täytyy miehenäkin olla ettei joudu naisen loukkuun, yleensä se merktsee alkulämmittelyn jälkeen alistetuksi tulemisa.
      Nykäsen Matti eilen televisiossa asian toi oivasti esiin erottuaan taas kertaalleen nykyisestä suhteestaan.....

      Vankilassa olen ollut, toiseen vankilaan en suostu, juon olueni silloin kun se minua huvittaa..
      Ei nuo Matin ehdot kummoiset ole, mutta sekin vapaus on vaarantuisi vakiosuhteessa..
      Parempi lienee tuo Pitkän Jussin kehoitus. Naiset sirtäkää viikolla kuukautisianne Matti tulee kylään...

      • 12+8

        Tämä 12 8 täällä on nimenomaan joutunut kokemaan aika rankan ja väkivaltaisen parisuhteen josta lähtö oli kuin pahimmasta jännityselokuvasta. Elinkautisvankihan joutuu pakenemaan hebkensä kaupalla jos mielii vapauteen. Hellyyden tarve ja kaipuu oli valtava sinne vapauteen päästyäni. Luulin löytäneeni muutaman kerran ystävän, rakastuin jokaiseen vähänkin minua kohtaan hellyyttä osoittavaan ikäiseeni mieheen, mutta minua käytettiinkin vain hyväksi ja saatiin entistä enemmän rikki. Tiedän minua odottavan katkeran vanhuuden ikävine muistoineni teistä miehistä. Muutama "terapiaystävä" minulla on. He korvaavat parisuhdettaajatustasolla. Seksi on minulle kevät ja rakkaus, ne kaikki ovat samassa paketissa, muu sattuu.


    • Leski, nainen 50 v

      Miten tyydytän seksuaaliset tarpeeni?

      Olen lukenut näitä seksiin liityviä palstoja sieltä sun täältä. Yksi asia josta en ole löytänyt keskusteluja tai kysymyksiä on leskeksi jääneen seksuaaliset tarpeet. Kuinka leskeksi jäänyt voi saada tyydytyksensä seksuaalisiin tarpeisiinsa?
      Itse olen ollut leski muutamia vuosia, puolison kuoleman jälkeen en ole ollut fyysisessä seksisuhteessa kertaakaan. Mikä on soveliasta ja mikä ei? Nettiseksi vai mikä? Halut ja tarpeet on leskeksikin jäänneellä.
      Nimimerkki: Leski, nainen 50 vuotta

      • voivoivoii

        Hohhoijjaa. Ja taas täällä papparaiset kirjoittaa seksifantasioitaan.


      • japerk

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.


      • japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        Eihän rakkaus vaadi yhdessä asumista. Mä en oikeastaan tunne edes sellaisia aikuisena liittyneitä ihmisiä, joilla ei olisi kaksi osoitetta.
        Ei ihminen ole enää vanhempana siten taipuisa, että alkaisi opetella uuden ihmisen tapoja. Tai jos alkaisikin, ei niille oppisi.
        Siis: Naisnäkökulma tässä kohtaa komppaa, vaikka vaihtaisi toveruuden johonkin toiseen sanaan.


      • Wallaton
        japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        Olisiko pitoheilasta apua ongelmaasi?

        Itse on 50 v nainen, leskenä 2- vuotta. En halua uutta liittoa, en asua samankaton alla. Olen päättänyt etsiä pitoheilan, jonka kanssa matkustella koti-ja ulkomailla, tavata silloin kun haluttaa ja muuten elää omaa arkeani. Ainoa kriteerini pitoheilalle olisi, ettei hän heilastelle yhtäaikaa monen kanssa, tai jos siihen sortuu, ilmoittaa siitä minulle, niin päästän hänet menemään.


      • Peiliin katse mars!
        japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        Tässä yksi näkökulma: Ei pahemmin kiinnosta. Yksi ihan järkevässä yhteydessä tapaamani ukkeli oli tulossa paikkaseudulleni, oli ostanut alkoholiakin ja halusi "hempeillä"! Luulin että oltiin ystävyyspohjalla, mutta ukko halusi jotain pesää tai muuta intiimiä, mikä ei kyllä kiinnosta kenenkään kanssa. Katse peiliin ukot! Kuka teitä siinä mielessä haluaa?? En itsekään itseäni tyrkytä miksikään seksikumppaniksi. En halua seksipalveluita enkä niitä anna.


      • Wallaton
        Peiliin katse mars! kirjoitti:

        Tässä yksi näkökulma: Ei pahemmin kiinnosta. Yksi ihan järkevässä yhteydessä tapaamani ukkeli oli tulossa paikkaseudulleni, oli ostanut alkoholiakin ja halusi "hempeillä"! Luulin että oltiin ystävyyspohjalla, mutta ukko halusi jotain pesää tai muuta intiimiä, mikä ei kyllä kiinnosta kenenkään kanssa. Katse peiliin ukot! Kuka teitä siinä mielessä haluaa?? En itsekään itseäni tyrkytä miksikään seksikumppaniksi. En halua seksipalveluita enkä niitä anna.

        No valintahan on silloin sinun, eikö totta.

        Minulle sopii seuralainen, joka tuntee vetoa minuuun ja minä häneen. En kaipaa passaamista, kädestä kiinnipitämistä. No hellyyttähän tietysti saa intiimin kanssakäymisen seuralaisena, thas ok. Muuten olen tyytyväinen elämääni ja hyvin itsenäinen. 30 v avioliittoa, onnellista sellaista, riittää yhden ihmisen loppuelämän tarpeisiin, joten en sitä haikaile.


      • japerk
        Wallaton kirjoitti:

        Olisiko pitoheilasta apua ongelmaasi?

        Itse on 50 v nainen, leskenä 2- vuotta. En halua uutta liittoa, en asua samankaton alla. Olen päättänyt etsiä pitoheilan, jonka kanssa matkustella koti-ja ulkomailla, tavata silloin kun haluttaa ja muuten elää omaa arkeani. Ainoa kriteerini pitoheilalle olisi, ettei hän heilastelle yhtäaikaa monen kanssa, tai jos siihen sortuu, ilmoittaa siitä minulle, niin päästän hänet menemään.

        Niin, tällaista yhdessä ja erikseen suhdetta olen etsiskellyt. Miksi sitä sitten kukin haluaa nimittää, lienee lähinnä semanttinen kysymys. Matkaseuraa en etsi vaan sellaista kahden vapaan aikuisen ihmisen suhdetta, jossa vietetään aikaa ja tehdään yhdessä asioita, silloin kun se molemmista tuntuu hyvältä. Elämä on usein niin monimutkaista, etten oikein ymmärrä, miksi siitä ihmissuhdekieroiluilla pitäisi tehdä vielä hankalampaa.


      • Wallaton
        japerk kirjoitti:

        Niin, tällaista yhdessä ja erikseen suhdetta olen etsiskellyt. Miksi sitä sitten kukin haluaa nimittää, lienee lähinnä semanttinen kysymys. Matkaseuraa en etsi vaan sellaista kahden vapaan aikuisen ihmisen suhdetta, jossa vietetään aikaa ja tehdään yhdessä asioita, silloin kun se molemmista tuntuu hyvältä. Elämä on usein niin monimutkaista, etten oikein ymmärrä, miksi siitä ihmissuhdekieroiluilla pitäisi tehdä vielä hankalampaa.

        No ei sitten minkään asian takia pidä hankaloittaa. Elää vain itsekkäästi nautintoa hakien. Ja minä olen päättänyt olla itsekäs. Täältä siis tullaan uusi elämä!


      • japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Omat kodit molemmilla pitääkin olla. Olen leski ja seksintarpeeseeni tilasin violettivalkoisen Villen, joka on aina aulis toimintaan. Itse haluaisin tietysti ihan elävän ihmisen kanssa suhteen, joka perustuisi sinun esittämiisi asioihin. Hyvää kevättä!


      • ne kipinät
        japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        "" Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet"

        japerk kirjoitti kuin olisin lukenut omaa tekstiäni. Ja sain olla tälläisessa ystäväsuhteessa pari vuotta. Aina välillä mies kaipasi kunnon kipinöintiä, jalat alta vievää naista itselleen. Ja nyt kipinätarve kasvoi niin valtavaksi, että suhteemme on loppu. VAAN ei riittänyt vaikka muut osiot olivat kohdallaan kun puuttui se huumaava rakastumisen tunne. Ei tainnut jäädä edes ystävyyttä, vaikka erosimme
        hienosti: mies sanoi haluavansa lopettaa, ja minun on tähän tyytyminen. (kerran aiemmin erkanimme, koska mies halusi etsiä huumaavaa seuraa treffipalstoilta ja sanoi tuntevansa, että pettää minua jos treffailee muita. Kävimme siis lenkillä, leffassa yms. siis muuta yhteistä, muttei rakastelua. Muutaman viikon kuluttua
        seksi tuli uudelleen mukaan, kun "uutta" ei löytynyt ja jatkoimme niinkuin aiemmin. Oli kuin taukoa ei olisi ollutkaan.)


      • ne kipinät
        japerk kirjoitti:

        Tämä kysymys, miten 50v vapaat naiset (lesket ja muut) hoitavat seksin tarpeensa, on askarruttanut saman ikäluokan miestä. Näitä 50v vapaita naisia naisia tuntuu olevan melko runsaasti kuten meitä vapaita miehiäkin. Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet. Mielellään kuulisin naisnäkökulmaa asiaan.

        "" Ongelma kohdallani tuntuu olevan siinä, etten enää aio solmia perinteistä "hyntyyt yhteen" parisuhdetta. Sellaista vapaata naista, joka tahtoisi hyvään toveruuteen, yhteiseen vapaa-ajan viettoon ja seksiin perustuvaa suhdetta ei tunnu löytyvän.

        Minusta hyvään toveruuteen perustuva suhde palvelisi molempia osapuolia verrattoman paljon paremmin kuin puutteessa riutuminen tai jatkuvasti vaihtuvat satunnaisuhteet"

        japerk kirjoitti kuin olisin lukenut omaa tekstiäni. Ja sain olla tälläisessa ystäväsuhteessa pari vuotta. Aina välillä mies kaipasi kunnon kipinöintiä, jalat alta vievää naista itselleen. Ja nyt kipinätarve kasvoi niin valtavaksi, että suhteemme on loppu. VAAN ei riittänyt vaikka muut osiot olivat kohdallaan kun puuttui se huumaava rakastumisen tunne. Ei tainnut jäädä edes ystävyyttä, vaikka erosimme
        hienosti: mies sanoi haluavansa lopettaa, ja minun on tähän tyytyminen. (kerran aiemmin erkanimme, koska mies halusi etsiä huumaavaa seuraa treffipalstoilta ja sanoi tuntevansa, että pettää minua jos treffailee muita. Kävimme siis lenkillä, leffassa yms. siis muuta yhteistä, muttei rakastelua. Muutaman viikon kuluttua
        seksi tuli uudelleen mukaan, kun "uutta" ei löytynyt ja jatkoimme niinkuin aiemmin. Oli kuin taukoa ei olisi ollutkaan.)


      • m1238

        Kuinka sinulla nyt menee, leski 50v?


      • m1238

        Mitä nyt kuuluu?


    • Juur50vtäti

      Pelkän seksin tarpeeseen on olemassa kätevä ratkaisu: Itsetyydytys.
      Sillä homma hoituu ainakin minulla. Siihen tarvitaan mielikuvitus ja kaksi tervettä kättä.

      Kaiken muun kaipuuseen onkin vaikeampi löytää apuja.

      Mutta kuinka usein me asetamme liian tiukkoja kriteereitä?
      Pitääkö seuralaisen välttämättä täyttää kaikki asettamamme kaavat?

      Emme mekään ole täydellisiä kumppaneita,miksi siis vaatia samaa muilta.

      Mieti,mitä heikkouksia siedät muissa ja mitä itsessäsi. Laadi sen jälkeen
      uudet kriteerit ja saata löytääkin jonkun ,joka on se oikea... Kuka ties!

      • Kukkahattutäti

        Erittäin järkevä kommentti. Yksikin käsi riittää ja joskus ei käsiä tarvii olleskaan. Hyvä hyvä Juu50rtäti!

        Muissakin asioissa voi viihtyä yksin vallan mainiosti. Ainakin työssäkäyvä saa ihmisistä ihan tarpeeksi ja kaipaa vain omaa rauhaa.

        Joskus en siedä muissa yhtikäs mitään. Eikä se niiden muiden syy ole. Voi ihminen yksinkin olla ja jopa nauttia siitä. Ajatelkaa, miten helvetillistä se perhe-elämä saattoi olla (eronneille, karanneille ja leskille tarkoitettu kommentti). Ei ikinä omaa rauhaa.


    • takaa-ajettu

      Sitä minäkin olet jo muutaman vuoden pohtinut,ero oli sen verran kipeä asia ettei heti tullut mieleen etsiä ketään vakituista miestä.
      Törmäsin hellyyden puutteessa muutamiin,ja kaikilla sama seksi mielessä.Mies lähti seksin takia ja mä en halua miestä seksin takia,vaan ystäväksi,toveriksi,ajatusten vaihtajaksi,kanssakulkijaksi matkoille ja milloin mihinkin.

      Mutta ei enää samaan huusholliin,silloin tällöin tapaamisiin kun kummallekkin sopii.
      Joskus vilkuilen senssi-ym.deittisivuja,sama sielläkin.En sitä kiellä,sehän tulee suhteen mukana jos on tullakseen,siihen tarvitaan älyä,aivoja käsitellä ihmistä eikä loukkauksia ja vaatimuksia.
      Se jos mikä karkoittaa asiasta kauas.
      Kyllä suhde voi toimia vähemmälläkin seksin vouhottamisella.

      Miehet,miks te ette tajua!

      • kaikenlaista kokenut

        Se on vähän sellainen juttu meillä miehillä, että jos emme ala seksiä yrittämään jo suht alkuvaiheessa, te naiset katsotte kieroon ja lähdette pois. Ja sinä lähdet pois jos alkaa yrittämään.
        Mistä me tunnistamme kumpaan ryhmään joku uusi tuttavuus kuuluu? Joskus sen kyllä tunnistaa, mutta aika harvoin menee oikein päin...


    • Kynnyksetön

      En mikään noista, virallisesti aviossa, mutta meikä karkailee aina välillä ...

    • Kallonpohjaan on tarttunut ajatus, että jätkät haluu v a a n seksiä. Pojat halusikin 40 vuotta sitten, jolloin heillä oli kiire tulla mieheksi ja saada naisia tai teeskennellä saaneensa naisia. On edelleen ällöttävää ajatella kuinka typerät kokemattomat pojat ovat valmiita myymään tyttöjen luottamuksen isotellakseen toisille pojille.
      Meidän ikäisemme miehet ja naiset ovat toisessa tilanteessa. Seksi voi olla tarkeää, jos vaikka liian pitkään jatkunut liitto on ensin hajonnut siitä kohtaa. Tai sitten se on tärkeää, koska se on ollut vuosikymmeniä tapa.

      Seksi on "likaista" vain koska sen kautta voi saada sairauksia.

      Kenelläkään ei ole velvollisuutta seksiin. Kaikilla täytyy voida olla oikeus kieltäytyä, olipa syy mikä tahansa. Kieltäytyä perustelematta ja synnyttämättä näkyvää kiukkua, miehen ja naisten. Siitä vaan täytyy jossain vaiheessa vetää joitain johtopäätöksiä.

      Miesten, joiden kanssa on ollut seksiä, on ollut/tullut myös ystävyyttä ja keskinäistä kunnioitusta. Rakkauttakin Miehet haluavat vaan seksiä. Mutta mitä on VaanSeksi? Minun mielestäni ei ole VaanSeksiä, tai sitten se on toinen nimi huonolle seksille.
      Tää on varmaan jokin sukupuolten välinen ero, joka lisää jännitettä mutta myös väärinkäsityksiä

    • 4YOUREYSONLY

      Seksihän on ihan tärkeä osa hyvin toimivaa rakkaussuhdetta, mutta miehet älkää pilatko lupaavasti alkavia suhteita liian nopeasti seksin suuntaan viittaavilla eleillä. Olen juuri heittänyt elämästäni pihalle upean miehen, jota tapailin kuukauden päivät. Olisin halunnut edetä rauhallisesti ja rakastua häneen totaalisesti, mutta hän pilasi jutun kiirehtimällä sänkyyn, ja huomasin että ei hänellä muuhun varmaan jatkossakaan olisi aikaa mielenkiintoisen työnsä, aikaavievän kunnianhimoisen kilpaharrastuksensa ja lastensa tapaamisen jälkeen .....emme siis menneet sänkyyn sillä mä haluan kyllä sitoutuneeseen rakkaussuhteeseen jossa on paljon hellyyttä, yhdessäoloa, kaikkea ja hei, oon paljon mieluummin vaikka sinkku sillä kaikki asiat on järjestyksessä ja sitten kun on se OIKEA MIES JA SOPIVA AJOITUS, KAIKKI MENEE LUONNOLLISTA TIETÄ KOHTI HYVÄÄ PARISUHDETTA, VAIKKA OLISIN SIT JO 55-85V.HEH HEH.

    • Oikeaa sopivaa ei ol

      Jotenkin tuohon suuntaan itsekin ajattelin nuorempana. Nyt "4YOUREYSONLY":n teksti kuulostaa lähinnä typerältä. Miksi ei ottaisi lämpöä ja lempeä vastaan silloin kun sitä saa siltä, keneltä sitä saa (ja varsinkin "upealta"!)? Miksi ladata tuollaiset määrät vaatimuksia sitä saadakseen?

      Kuvitelmat rakkaudesta, oikeasta, rehellisestä, auvoisesta, puhtaasta, romanttisesta ja ties mistä, ovat teinihumpuukia, jolla ei ole realistisen elämän kanssa mitään tekemistä. Siitä syystä täytyy elää ja nauttia siitä sillä hetkellä, kun sitä on ja saa, koska sitä tuputetaan kuitenkin aika harvoin.

    • japerk

      Mielenkiintoisen mustavalkoisesti mielipiteet jakantuvat: toisille seksuaaliset tarpeet ovat niin vähäpätöisiä, että ne voi hoitaa omin avuin, toiset kipristelevät yksinäisenä odottaen loputtomiin rakkaussuhdetta ja rohkeimmat saattavat nähdä vakkari kumppanin ratkaisuksi, silloin kuin ei parempaa (perinteitä rakkaus- / parisuhdetta?) saa.

      Minusta vakkarisuhde (pitoheila tms.) voi olla molemmille aivan toimiva ja tavoiteltava suhde. En ymmärrä, miksi se pitäisi kokea jotenkin arveluttavaksi tai vain tunteettomaksi fyysiseksi seksisuhteeksi. Jos suhteeseen liittyy yhdessä oloa ja tekemistä sekä ajatusten vaihtoa että toveruutta, miten se olisi vain seksisuhde. Miksi siinä ei saisi tai voisi olla hyviä tunteita toista kohtaan, jopa syvääkin yhteen kuuluvuuden tunnetta, mitä pelättävää niissä on. Miksi keskenään vakkarisuhteessa elävät eivät voisi luottaa ja kunnioittaa toisiaan. Miksi oletetaan, että vakkarisuhteen ohella on pidettävä muita suhteita. Vakkarisuhteen idea on mielestäni juuri siinä, ettei sen ohella tarvitse hakea muista suhteita.

      Tämä on 54 -vuotiaan miehen näkökulma ja luonnollisesti mitätöitävissä sillä vastaanpanemattomalla argumentilla, että miehet haluavat vain seksiä.

    • Tuo mitä sanotte vakkarisuhteeksi voi minusta olla jopa rakkaudellisempi kuin yhteiselämä, johon väkisinkin alkaa kertyä kaikenlaista sameaa, joka sekoittuu oleelliseen ja saattaa aiheuttaa kaikenlaista vaikka valtasuhteisiin, työnjakoon, perintöön jne liittyviä kytköksiä, mitkä eivät ole kunniaksi kenellekään.

      Tässä iässä en osaa mitenkään nähdä enää huora-madonna-akselia.
      Ei synny jälkeläisiä, joten taistelua jälkikasvun elättäjästä ei käydä.

      Sekä toistan edellisestä kommentistani: Minulle ei ole olemassa VainSeksiä.

      • ...voi että kun mä inhoan tätä automaattisensuuria


    • ei miestä nyt

      Miehet ainakin osa, haluaa heti seksiä ja jos saavat naiselta, pitävät naista helppona, jopa nauravat.
      Miksi he käyttäytyy näin, kannattas miettiä.

      • Ei kai tämän ikäiset? Minen tuota ihan heti osta.
        Miehet 50 , pilkkaatteko naisia, jotka suostuvat asiallisesti seksiin kanssanne?


      • Älä ole

        No kuka sun käskee antaa heti? Kyllä se mies odottaa sinun vauhtiasi ja tutustuu, jos on sinut muuten hyväksi havainnut.

        Tahdon nyt kuitenkin ajatella niin, että jopa mies kehittyy elämänsä aikana sen verran, että ei enää naureskele kuin nuorempana. Jos naureskelee, on jälkeen jäänyt, joten silloinhan ei ole mitään väliii, mille se naureskelee.


    • Kahden kauppa

      Samaa mieltä, seksistä aina vouhotetaan. Sairas porno tai muu kieroutunut jatkuva seksistä vitsin vääntäminen tekee ihmisestä vastenmielisen, jopa kuvottovan sellaiselle ihmiselle joka ymmärtää seksin kauneuden. Kuinka kaunis voi olla likaista ja vääristynyttä.
      Normaaliseksiin liittyy kauneutta joka on naisen ja miehen välillä, kiintymystä ja hellyyttä. Seksi on kaupallistettu, siitä on tehty pornoa, pettäminen on päivän sana ja kimppakivat sun muut epänormaalit ilmiöt ovat tulleet pilaamaan seksin kauneusarvoja. Nuorikin saattaa erehtyä luulemaan kaikenlaista touhuamista normaaliksi, ellei hänelle kerrota totuutta.
      Aikuisten ihmisten odottaa ymmärtävän seksin kauneusarvot ja sen vaikutuksen naisen ja miehen välisessä yhteiselämässä. Kunnioitus molemmin puolin toisen tarpeita kohtaan ja hienotunteisuus toista ihmistä kohtaan ei toteudu useinkaan ihmisten elämässä. Se on valitettavaa.

    • japyh4

      Ilman seksiä pärjää tai sitä voi harrastaa itsekseen. Kovin paljon meteliä ähellyksestä johon nainen on useimmiten tyytymätön.

    • Herranpieksut

      Muu. Olen muu.
      Mitä se kasvatus enää tässä iässä vaikuttaa? Voisiko ajatella ihan omalla yläpäällä?
      Turha kehua kunnollisuudellaan, mikä takoittanee pelkästään sitä, että olet ollut yhden tai kahden miehen kanssa.Surkee saldo.
      Aloittele vaan rauhassa ja sopusuhtaisesti noin sopusuhtaisena tätinä. Tuskin enää mitään tajuntaa räjäyttävää tapaat. Onhan se kiva pitää kädestä kiinni ja sitä rataa.

      • M vm 43

        Myös joku muu. Ikäsyrjintää?

        Tuo 65-vuotinen elinkumppanini "räjäyttelee tajuntaani" vähintään viikoittain.
        Hänellä itsellään ei enää "räjähtele" mutta tyytyväiseltä tuo kuitenkin vaikuttaa.

        Kaikki eivät katso kalenterista käyttäytymisohjeitaan!


    • Oma saldosi ?

      Onpa omituinen asenne "Herranpieksuilla". Taisi jäädä omaa yläpäätä käyttämättä. Ja sen lisäksi tarvitaan sydämen sivistystä, jotta kommunikoinnista ihmisten kanssa tulee inhimillistä, ihmismäistä.

      Mitä sinä tiedät, mitä "tajuntaa räjäyttävää" kukakin elämässään kohtaa, ja mikä 'räjäyttää' kenetkin. Mm. kädestä pitäminen on merkki tunteista, osoitus niistä, ja se, jos mikä on nykypäivänä melkeinpä tajutonta, jos joku pystyy ja kykenee niin tekemään ja tunteita osoittamaan. Kommenttisi on siitä oivallinen esimerkki.

    • Anonyymi

      ero ja kuolema on eri asia kuitenkin rakkaus on tärkein

    • Anonyymi

      onhan seksikin ihanaa varmaan tiedät itsekkinhaluaisin sinuun kontaktin kerron sitten lisää

    • Anonyymi

      olen leski vaimoni kuoli 52 vuotiaana syöpään nyt olen yksin

    • Anonyymi

      olen 71 v ja oppinut elämän jos tavataan kerron lisää

    • Anonyymi

      kemiat pitää toimia

    • Anonyymi

      minusta naisen pitää olla nainen ei mitään muuta

    • Anonyymi

      jos on mahdollisuus hävittää yksinäisyys auta

    • Anonyymi

      kiitos yritän ymmärtää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe